Iets te hard over de Middenpeelweg

Die franse brief is leuk maar kansloos. De wegenverkeerswet vermeld ongetwijfeld (ook in Frankrijk) dat alle snelheden op dergelijke borden vermeld in kilometers per uur zijn. Misschien dat een rechter in een goede bui punten geeft voor creativiteit... maar voor de rest: zonde van de inkt... :)
 
Laatst bewerkt:
Hehe, lees de topictitel: "iets te hard....", dus ik dacht dat er weer 1 geflitst was met 54 waar je 50 mocht. ;(

Maar nee hoor, dit maal 'n serieuze klant! :}
Als je het doet, doe het dan inderdaad goed!
 
Wie gaat er nou z'n motor opentrekken op de Middenpeelweg als je weet dat je 15km oostelijk (Duitsland) het gas legaal helemaal kan opentrekken. |( .
 
Ik kom daar ook wel eens, en ik moet zeggen dat het stukje tussen Panningen en de McDonalds ook wel uitdaagt om harder dan 80 te rijden.
 
Ik kom daar ook wel eens, en ik moet zeggen dat het stukje tussen Panningen en de McDonalds ook wel uitdaagt om harder dan 80 te rijden.

En die lange bocht na het spoor ter hoogte van de afslag naar dat recreatiepark :9~ :9~
Paar tikkies terug en dan.......Volle Gaaaaas..... }) :} }) :}

[me="Battlax Bunny"]rijdt ook wel eens stevig door op de middenpeel weg[/me]
 
En die lange bocht na het spoor ter hoogte van de afslag naar dat recreatiepark :9~ :9~
Paar tikkies terug en dan.......Volle Gaaaaas..... }) :} }) :}

[me="Battlax Bunny"]rijdt ook wel eens stevig door op de middenpeel weg[/me]

Daar kom ik niet meer sinds ik terug in België woon, ik blijf ten zuiden van de A67?
 
schitterend hoe kom je erbij.... :}


tja en voor die motorrijder....bad luck dude......

je zuur verdiende centen afdragen aan de officier....

reminds me Oneeye heeft er ook nog een liggen die die morgen moet overmaken.....235 € ;(

Een keer via de mail gehad, en uiteraard bewaard !

Grtzzz Simon. 8-)
 
Was het niet zo dat na een bepaald aantal kilometers het een misdrijf werd en je zelfs poging tot doodslag kan worden opgelegd ( weet ik niet meer zeker :) ).
Dat is ook wel leuk als dat tegen je ge-eist wordt :)
 
Was het niet zo dat na een bepaald aantal kilometers het een misdrijf werd en je zelfs poging tot doodslag kan worden opgelegd ( weet ik niet meer zeker :) ).
Dat is ook wel leuk als dat tegen je ge-eist wordt :)

Ff n,r de psycho kan em redden,ontoerekeningsvatbaar laten verklaren en je krijgt als therapie motorrijden. :+

;)
 
Zo, al 70 reacties en nog geen Moraalridder gezien!! uniek!

Ik zou liever niet in die vent z'n schoenen staan straks voor de rechter..
 
Zo, al 70 reacties en nog geen Moraalridder gezien!! uniek!

Ik wil wel, maar ik durf niet te moraalridderen! :P

Maar zonder gekheid, ik denk dat iedereen hier wel eens veel te hard heeft gereden, zonder geflitst of staande gehouden te worden.
Dat deze knakker nu wel de Sjaak is... I can feel his pain...
 
Terug
Bovenaan Onderaan