iets van 150 motoren in assen aan de toer GECON

Status
Niet open voor verdere reacties.

JJ@

MF veteraan
In memoriam
24 dec 2006
6.008
0
Haren (Groningen)
vandaag toerrit gehad van de firma GECON groothandel in cv materiaal, er waren wel een 100 deelnemers als het niet meer zijn en heb totaal geen MF sticker kunnen spotten behalve mijn eigen . waren er wel MF ers mee ????????
 
:W

denk dat als jij een MF-sticker erop hebt en er een MFer was geweest, dat je er wel iets van gehoord zou hebben....


gr
brakke
 
is 1500se ook cv montuer of loodgieter , nee jij bent een fietsemaker en dan kon je niet mee doen , oja het is zaterdag dan moet jij in je winkel staan vandaar dat je ook niet gevraagt bent , walker heb ik wel gevraagt en mocht mee hij was vandaag een planner :9 het was een mooie goed verzorgde rit met aan het eind een heerlijke BBQ :P volgende keer mag je weer mee peter *D :Y
 
Heee hebben jullie ook nog een tussenstop in Slagharen gehad ?

Nu je zo zegt van Gecon....zag bij een cafe 'In den gevulden pot" een vlag hangen met daarop gecon en jajaja een heleboel motoren en hun berijders.

Stond een errug mooie blauwe ( als ik het goed had ) triumph TT op de hoek.

Ik reed er nog langs in mijn witte Caddy.

Dacht dat het rond 16.00/16.30 was.

Ps de caddy was voorzien van een ovale MF stickert *O*
 
Laatst bewerkt:
ja klopt , we werden opgevangen aldaar om een heerlijk glas drinken te nutigen , alleen er waren zoveel groepen onderweg dat ik om die tijd 1600/1630 al in assen terug was om te wachten dat de BB@`s warm waren om te gaan eten . er kwam nog wel een groep aan de late kant toen bijna iedereen al aan de BB@ was.




helaas een klein ongelukje gebeurt maar toen was er niemand onderweg , s`morgen voor vertrek op parkeerplaats reed iemand perongeluk tegen een motor aan en dez4e viel om .
 
das altijd minder..

Zelf ook eens mee gemaakt met een toertocht. De hele weg niks aan de hand, notabene op de parkeerplaats van het eindpunt remt iemand zichzelf onderuit....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan