Iets vergelijkbaars als de Kawa Z1000

Ik vind de z750 en de z1000 toch de mooiere nakeds (behalve de 2010 z1000, beetje wennen). Al het andere is het net niet, dus ga gewoon voor de 750 of koop ook een z1000 met een ander kleurtje, ander jaar, andere accessoires.

Ik zou het zelf overigens geen probleem vinden als iemand dezelfde moto had, alleen als je een moto van 40.000,- koopt is het lullig als 3 mensen in de straat hem toevallig ook hebben :')
 
Laatst bewerkt:
Mijn ervaringen, ik heb zelf een Z1000 en 2 Tuono`s gehad. Vaak op andere motoren proefgereden.

KTM superduke; agressief motorkarakter moet je van houden, wel topkwaliteit remmen, vering wielen e.d, gaaf 2 cil. geluid.
Kawa Z1000; gemoedelijk motorkarater, zwaar, budget vering remmen afwerking e.d.
Triumph speed triple; geweldig lopende gaaf klinkende 3 cil. uiterlijk moet je van houden.
Yamaha FZ1; weinig koppel veel vermogen hoog in de toeren. Oudere modellen hebbel veel last van een aan uit gasreactie.
Aprilia Tuono; mooi lopende 2 cil (mits andere uitlaten / mapping), goede kwaliteit vering, remmen, super mooie afwerking, voetsteunen zitten hoog, uiterlijk moet je van houden.
CB1000R; saai motorkarakter, saai geluid, matige afwerking.
 
Suzuki SV 1000 naked :9 :Y

57118_suzuki_sv1000.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zelf dezelfde motor als een maat van me. Nog dezelfde kleur ook. :X Maar hij rijdt er niet minder om. }) (Twin bikes is stiekem gewoon gaaf.)

Gewoon voor die z1000 gaan dus. Vind ik persoonlijk ook nog een van de mooiste 1000cc nakeds binnen jouw budget.
 
Thnx MF'ers! Ik denk dat jullie me toch over de streep hebben getrokken om voor de Z te gaan. Na het zien van een aantal filmpjes is de KTM SD ook toch wel erg vet hoor! Mmmm, misschien is een proefritje op beide niet onverstandig. Ik heb alleen ervaring met 2 cil.(firestorm) en een 4cil (kawa zx7r). De komende tijd maar eens een projectje van maken en zorgen dat er voor de zomer een mooie fiets voor de deur staat. Oja, ondanks dat ik de triple geen mooie voorkant vind hebben heeft hij/zij wel het mooiste geluid van allemaal (naar wat ik kan vinden op youtube)

thnx all
 
Zorg je toch dat je een ander pak/helm hebt.

Damn, wat een 'probleem'.
Jij bent dus te beinvloeden in je keuze doordat iemand anders die je kent 'toevallig' een zelfde wens/keus eerder dan jou heeft gemaakt.


Ik wil dus eigenlijk zeggen: Stel je niet aan en ga rijden wat JIJ zelf mooi vind. (en prettig vind rijden.)


:^

Het zou mij er zeker niet van weerhouden.

We zitten toch niet meer op de middelbare school? :')
 
een Buell klinkt ook super..

maar idd laat je keus niet afhangen van wat je maat rijdt.
stel je voor een andere maat koopt dan dezelfde dan jij, wat dan?
 
Als je net begint kun je toch ook een Z750 nemen? Niet hetzelfde, kom je met je 6000 euro een heel in de richting voor een jong gebruikte, en is echt een fijne brommer (rijdt stiekem lekkerder dan de 1000), rij er nu al twee jaar elke dag mee..
 
Ik zou een Buell kopen, mooie vormgeving en V-twin geluid en een merk dat nu niet meer bestaat, zonde...
 
Ik kan alleen zeggen: wat een uniek probleem...... :X

Koop toch godverdegloeiende de motor die je hebben wil. Het is toch niet één of ander gay mode-item?
 
Terug
Bovenaan Onderaan