iets wat je niet snel verwacht

Status
Niet open voor verdere reacties.

uutgrunn

Rookie
3 mrt 2011
11
0
groningen
tja ik hoor hier en daar van mijn ook motor rijdende vrienden als ik over een wing begin ,
oudemannen fiets en dat soort teksten en dat snap ik ook wel de meesten wingers rijden ook gewoon ( saai ) en rustig.
maar dat het ook anders kan laten onze Amerikaanse vrienden zien .
niet zeggend dat iedereen dit kan en dat het vlekkeloos gebeurt maar goed 400 kilo he zoon machine.
toch benieuwd geraakt kijk dit filmpje en miss dat je dan miss iets anders tegen dit bankstel
aan kijkt .

ik ben niet aan het proberen mensen over te halen op een wing te stappen wand ik vind dat motor rijden voor iedereen wat anders betekent en dat daar ook een andere fiets bij hoort

mvg uutgrunn
nog veel mooie km toegewenst :] :] ;)
 
Ronnie (Simon) Smith (inmiddels overleden) Performance Bikes magazine
239509-wheelie_2.jpg


simon%20ronnie%20smith_Goldwheelie_2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vrachtwagens rijden ook erg spectaculair in vrachtwagenraces.
Ik ga een vrachtwagen kopen. 8-) O-)
 
Tsjah.. Waar laat ik zoiets? Mn gixxer is al een ramp om in de keuken te krijgen.. Of zet je dit gewoon op een parkeer plaats tussen de koekblikken?
 
Een Goldwing is een motor waar veel meer mee kan dan mensen voor mogelijk houden. Met een goede berijder erop is hij op een bochtig traject ook redelijk onverslaanbaar. Alleen het filmpje van TS is nou net een voorbeeld van een berijder die absoluut niet met die motor overweg kan en er geen controle over heeft. De motor gaat volledig met de berijder aan de haal.

Kijk dan naar een filmpje als dit:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan