If you want it well done..

Status
Niet open voor verdere reacties.

crlsbrrds

MF'er
4 mrt 2007
115
0
...en als je zelf kan sleutelen maar geen tijd voor hebt, maar moet een nieuwe distrib. ketting in, 2manden en 700€ later doet ie weer, 2manden later breekt het weer onder garantie, nog 2 manden waarin het motor buiten stond aan te roosten onder de zon met nokassen zichtbaar, motor onderdelen rondom werkplaats, carburatoren buiten op straat gelaten, en uiteindelik als de motor weer opgemaakt is, is een beugel van de kuip kwijtgeraakt, alleen 3 cilinders doen het - tja, carburator zit vast, en lekt...
Praat niet eens over die krassen op frame, kuip... het halve tank die bijna leeg was!

Is niet alleen slechte dienst, is geen respect voor het klant, en het werk zelf!
Oude wets vakmaanshap is een ding, prutswerk is iets anders!

Als je zelf niet kan sleutelen, kun je beter jouw motor niet kopen of laten maken bij die 'oudewets vakmanschaap' in Oude Leede!
Loop je de kans dat eeuwig leede wordt!

Bedant Ton... voor mij hoeft niet meer! En ik wil mijn beugel terug! :(
 
Er heeft er eentje hier lopen zuipen! Geen touw aan vast te knopen aan dit verhaal.
 
...en als je zelf kan sleutelen maar geen tijd voor hebt, maar moet een nieuwe distrib. ketting in, 2manden en 700€ later doet ie weer, 2manden later breekt het weer onder garantie, nog 2 manden waarin het motor buiten stond aan te roosten onder de zon met nokassen zichtbaar, motor onderdelen rondom werkplaats, carburatoren buiten op straat gelaten, en uiteindelik als de motor weer opgemaakt is, is een beugel van de kuip kwijtgeraakt, alleen 3 cilinders doen het - tja, carburator zit vast, en lekt...
Praat niet eens over die krassen op frame, kuip... het halve tank die bijna leeg was!

Is niet alleen slechte dienst, is geen respect voor het klant, en het werk zelf!
Oude wets vakmaanshap is een ding, prutswerk is iets anders!

Als je zelf niet kan sleutelen, kun je beter jouw motor niet kopen of laten maken bij die 'oudewets vakmanschaap' in Oude Leede!
Loop je de kans dat eeuwig leede wordt!

Bedant Ton... voor mij hoeft niet meer! En ik wil mijn beugel terug! :(

QUE :? :?

_O- gevalletje paddo's lijkt me zo _O-
 
...en als je zelf kan sleutelen maar geen tijd voor hebt, maar moet een nieuwe distrib. ketting in, 2manden en 700€ later doet ie weer, 2manden later breekt het weer onder garantie, nog 2 manden waarin het motor buiten stond aan te roosten onder de zon met nokassen zichtbaar, motor onderdelen rondom werkplaats, carburatoren buiten op straat gelaten, en uiteindelik als de motor weer opgemaakt is, is een beugel van de kuip kwijtgeraakt, alleen 3 cilinders doen het - tja, carburator zit vast, en lekt...
Praat niet eens over die krassen op frame, kuip... het halve tank die bijna leeg was!

Is niet alleen slechte dienst, is geen respect voor het klant, en het werk zelf!
Oude wets vakmaanshap is een ding, prutswerk is iets anders!

Als je zelf niet kan sleutelen, kun je beter jouw motor niet kopen of laten maken bij die 'oudewets vakmanschaap' in Oude Leede!
Loop je de kans dat eeuwig leede wordt!

Bedant Ton... voor mij hoeft niet meer! En ik wil mijn beugel terug! :(

Je wilde zelf je motor repareren maar had daar geen tijd voor en je hebt het daarom door een dealer in Oude Leede laten doen. De motor had een nieuwe distributieriem nodig. Twee maanden en veel te veel geld verder doet de motor tijdelijk het weer waarna hij weer kapot gaat tijdens de garantie. Daarna heeft de motor nog twee maanden buiten gestaan terwijl er aan gebeunhaast werd en je bent duidelijk niet tevreden met de monteur.

Zo goed begrepen?

Erg vervelend voor je, maar opgeteld ben je dus je motor ! 4 ! maanden kwijt geweest? Tijdens die 4 maanden heb je zo te zien wel gezien hoe er aan je motor werd gewerkt.

Om eerlijk te zijn snap ik niet waarom je niet eerder ingegrepen hebt :/

Edit : als dit echt waar is, is het mooi stom van die dealer dat hij met zo'n handelswijze garantie aanbied :9
 
Laatst bewerkt:
Jammer!! Ben op het verkeerde been gezet door de titel.......

Dacht dat er eindelijk eens een topic werd geopend over een goed steak-restaurant........ maar nee :N



:+


Alhoewel, als ik TS zijn verhaal lees zou het best wel eens daarover kunnen gaan....... :P :+ :+
 
Laatst bewerkt:
Goed begrepen... Alleen waren dat 6 maanden in totaal - 2 maanden ingereden - dus niet kunnen optimaal profiteren van de overhauld motor - terug geweest voor checken maar ze hadden geen tijd voor, EN MAAK GEEN ZORG OMDAT JE HEBT GARANTIE!!!!!
Het ging fout, op een vrijdagavond, motor geopend dag daarna en het was zo voor 1/2 maand buiten gelaten!
Aan de bel getroken toen ik ff kwam kijken hoe ging het, en zie motor op een kant, carburators aan de andere kant, kuip en onderdelen verpreidt tussen te repareren en te sloop motoren...
- KOMT GOED, IK HEB ANDERE DONORMOTOR EN WE MAKKEN EEN GOEDE VAN, bla bla bla... ik wacht nog op een klep, en volgende week begin ik aan... was het antwoord...
 
Lastige taal, dat Nederlands. En dan vinden ze dat buitenlanders een inburgeringscursus nodig hebben...... :X
 
staat jouw motor buiten in 2 manden aan te roosten???
jaajaaah, natuurlijk...
Ik heb hier een hele mooie witte jas met heeele langen mouwen die op de rug samen komen, dan gaan we samen fijn even naar de doktor om te praten, goed?
})
 
Euhm een gevalletje beunhaas? Oude Leede?? Wat is dat nou voor een gehucht??
 
Taalcursusje iemand?

Nee... niet weer! :+
Als je slim genoeg ben, begrijp je me wel!
Het gaat om motoren, niet om literatuur!

Ik kan syntetisch schrijven en wordt het saai, of mijn eigen ervaring vertellen en heb je een verhaal...

Mijn leede hoeft niet van jouw te zijn...

-O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan