igo primo 2.4 motor editie

lukkie10

MF'er
12 jul 2010
44
0
hallo,allemaal,

zo als de tekst al zegt het gaat om een MT 4302 met de motor editie,
ik ben tot de ontdekking gekomen op vakantie in Duitsland dat als ik een route heb ingevoerd
om te rijden met de grote plattegrond het toestel zichzelf uitschakelt, na een seconde weer aan zet en dan op kleine plattegrond terug komt laat ik hem daarop staan
blijft die gewoon aan en kan de route gewoon verder volgen. doe ik hem na een tijdje weer op vol scherm heb ik het zelfde probleem

mijn vraag is heeft iemand dit ook wel is gehad en wat is er aan gedaan om dit te verkomen.

grt,lukkie10
 
Laatst bewerkt:
Heb ook zo'n apparaatje. Heb er geen last van. Welke kaartenset heb je? Is dit probleem onlangs ontstaan, of al langer? Hoe is de staat van je accu? Is het alleen met een route, of ook als je zonder route of bestemming de nav aan hebt? Heb je de GPS fix erop zitten? Zomaar even wat richtingen.
 
hallo spekje
bedank voor je reactie
thuis had ik er geen last van ik gebruik al jaren here kaarten prima werking
ik zal vandaag ff kijken of het alleen met ingevoerde bestemming is of zo
de accu weet ik niet die zit altijd aan de spanning
gpx info kan ik zien daar staan 6 satelliet

grt lukkie10
 
ok. Het afhankelijk zijn van de ingevoerde bestemming is hierin wel interessant. Wat ook nog zou kunnen dat je POI bestanden er iets mee te maken hebben. POI's zijn op de grote kaart nl wel zichtbaar en op de kleine preview niet. wb de GPS fix: dat gaat niet over de connectie met de satellieten maar over de GPS week number rollover. GPS week number rollover - Wikipedia
 
hallo spekje,
ik heb vanochtend een A naar B route ingevuld die duurde een 45 min met groot beeld maar de voeding niet aangesloten
accu 92 % begin na 45 min einde rit 80% geen probleem beeld bleef gewoon staan deed ze route tot we er waren
terug weg het zelfde behalve haverwege voeding aangesloten geen probleem
accu was 80% einde rit 45% maar toen bleef die ook groot beeld houden
maar kan het zijn de tijd bij de navigatie loopt een uur voor ten op zichten van het apparaat maar de datum is goed.
ik heb dus geen gps fix erop waar kan ik die eventueel halen

bedankt alvast

grt lukkie10
 
Het lijkt op een fout of in de kaart of poi bestand van duitsland. Misschien trapt ie erin als je je vakantie route in demo modus afspeelt. Gps fix is wel te verkrijgen bij de wederverkopers. Accu lijkt het niet te zijn iig. Om echt het probleem te vinden kun je het best een kopie maken als backup. Als je in demo modus hetzelfde gedrag krijgt kun je een voor een poi, speedcams etc verwijderen. En tussendoor testen natuurlijk. Hoop dat je wat kan vinden zo.
 
dank je wel voor het meedenken ik ga het proberen.
grt,lukkie10
 
Terug
Bovenaan Onderaan