iGO Primo 2.4 Motorcycle Edition

Goed om te horen mensen! Vwb kronkelroutes, ik heb die variant dus nooit uitgebracht, was denk ik ook niet verstandig geweest (heb de code, welliswaar aangepast, uit een versie van Primo van een andere fabrikant gehaald). Wat volgens mij wel nog een beetje leuk werkte was iets als mileu vriendelijke route kiezen (zoveel mogelijk stoplichten en kruispunten ontwijken geloof ik) en dan steden vermijden. Iets in die geest. Aangezien ik zelf de software niet meer heb kan ik het niet nakijken, maar een combinatie van die 2 dingen zorgde voor leuke routes uit de software.
 
Kan iemand mij nog helpen aan Gonny 2.2: DOWNLOAD
Deze hyperlink werkt voor mij niet meer.
Heb deze iGO Primo 2.4 Motorcycle Edition nu draaien op mijn Medion GoPal P5460
EN BEN ER KEI BLIJ MEE.

Intussen al van 2 forumleden Gonny 2.1 en 2.2 toegestuurd gekregen.
Super !! hartelijk dank jongens.
 
Laatst bewerkt:
Voice_Dut-Gonny_v2.3.zip is een door mij aangepaste versie van Voice_Dut-Gonny_v2.2.zip
Twee .ogg geluidsbestanden zijn vervangen c.q. toegevoegd door .ogg geluidsbestanden uit Voice_Dut-f4_Saskia1.1.zip
- Het geluidsbestand "over_speed_limit.ogg" is vervangen en geeft nu de melding: "U rijdt te snel" waar eerst in v2.2 de melding: "Let Op" te horen was.
- Het bestand "recalc.ogg" is toegevoegd en geeft de melding: "Opnieuw berekenen"
(het al in v2.2 aanwezige maar uitgeschakelde geluidsbestand "#recalc.ogg" zou hebben gezegd: "De route wordt gewijzigd op basis van de actuele verkeerssituatie"
 

Bijlagen

  • Voice_Dut-Gonny_v2.3.zip
    973,3 KB · Weergaven: 0
Even laten weten dat bij de aanschaf van een andere motor het Peaklife Win CE navigatie kastje uit de koffer kwam. Het systeem geupdate met een vrij recente versie van IGo Europa maps, en rijden maar! Ik ken de interface lay-out als mijn broekzak dus het was vanaf de start weer spot on.
Ik heb zelfs de branding weer weten aan te passen aan de nieuwe motor, ziet er uit alsof het er standaard op hoort :-)
 
Mapchanger
Mapchanger gebruiken in combinatie met iGO Primo en Dimka Skin.
Met MapChanger kunt U in iGO Primo via het Dimka popup-menu switchen tussen TeleAtlas kaarten en Navteq kaarten.
Ben nog steeds super blij met de "Motor Editie" maar mis nu de mogelijkheid om te switchen tussen TA en NT maps.
Ik heb wel de beschikking over de Motor Editie software en een instructie en de Mapchanger bestanden, maar weet niet hoe ik die optie in de Motor Editie Skin ingebouwd krijg.
Zijn er hier meer mensen die in mapchanger geïnteresseerd zijn?
En iemand die het in de skin kan inbouwen?
 
Uit mijn ervaring is gebleken dat geen van beide kaarten volledig, actueel en foutloos is.
Soms kom je daardoor in 'n situatie terecht waarin iGO je 'n "onmogelijke" kant op wil sturen.
Het is dan handig om even van kaartleverancier te switchen.
Mijn persoonlijke voorkeur ligt nog steeds bij TA, maar ook die laat me soms in de steek.
 
Laatst bewerkt:
Onlangs via mp een Gorider excalibur met motoreditie overgenomen, Na het invoeren van naam en icoon blijft hij hangen in opstartmenu.
Via pc wel weer aan de praat gekregen maar de functie herberekenen ben ik nu kwijt ,iemand die mij op weg kan helpen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan