iGO Primo 2.4 Motorcycle Edition

Heb dat 1x gehad. Opnieuw opstarten werkte toen wel.

Inmiddels ligt hij wel te verstoffen in de la nu... Tomtom rider 550 mag het nu doen
 
Na een lange uitpluistocht op de pc ben ik maar gaan loeren naar onlangs aangepaste bestanden.
Hierbij het mapje 01 profile met 02 gewisseld, waarna ik gelukkig weer op kon starten!
 
Even een oud topic omhoog schoppen.
Heb al eens eerder geprobeerd motor navigatie software op mijn autonavigatie te krijgen die draait op igo8.
Destijds te weinig aandacht aan gegeven door mezelf.
Nu is het zo dat mijn navigatie niet meer werkt door een slecht kaartje (ander kaartje werkt wel gewoon maar die komt uit de auto zelf).
Dus nu wil ik het alsnog eens proberen.
Ik heb dus in mijn auto een autonavi met igo8 maar wil dit veranderen naar een motor navigatie.
Helaas heb ik er weinig verstand van dus hoop ik dat iemand mij kan voorzien van advies.
Ik kan uiteraard deze software downloaden en uitpakken naar mijn kaartje, maar dan???
Verder gaat mijn kennis helaas niet.
 
Even een oud topic omhoog schoppen.
Heb al eens eerder geprobeerd motor navigatie software op mijn autonavigatie te krijgen die draait op igo8.
Destijds te weinig aandacht aan gegeven door mezelf.
Nu is het zo dat mijn navigatie niet meer werkt door een slecht kaartje (ander kaartje werkt wel gewoon maar die komt uit de auto zelf).
Dus nu wil ik het alsnog eens proberen.
Ik heb dus in mijn auto een autonavi met igo8 maar wil dit veranderen naar een motor navigatie.
Helaas heb ik er weinig verstand van dus hoop ik dat iemand mij kan voorzien van advies.
Ik kan uiteraard deze software downloaden en uitpakken naar mijn kaartje, maar dan???
Verder gaat mijn kennis helaas niet.

Op de begin pagina van dit topic staat veel uitleg en beantwoorde vragen.
Ik heb helaas geen ervaring met ingebouwde auto navigatie systemen, dus daar kan ik je niet mee verder helpen.
Ik had toen der tijd een los systeem voor op de motor. Daarbij was het een kwestie van backup maken. Geheugen leeg halen. Software uitpakken. En kaartmateriaal uit de backup weer in de juiste mappen terugplaatsen. En klaar:]
 
Hoi, ik ben nieuw hier, sinds verleden jaar heb een IGO primo motorcycle Edition. Software bevalt verder prima. De hardware is helaas van beroerte kwaliteit, maar dat terzijde. Het touchscreen reageert erg slecht. Eenmaal aan het navigeren gaat het allemaal wel prima.

Alleen loop ik soms nog te knoeien met vooraf geladen routes. (Uitgezette tourtochten) Vanaf een beginpunt rijden gaat prima. Maar kan ik met deze software ook halverwege een route aan te sluiten? Ik moet altijd eerst naar het startpunt rijden, absoluut logisch natuurlijk maar soms wil ik dat niet. ('k Hoop dat mijn vraag duidelijk genoeg is)
 
Ik gebruik de igo al een tijdje niet meer, staat me bij dat dit een gebrek aan de igo was inderdaad. Enigste oplossing is de reeds gepasseerde via punten doorklikken. Maar helemaal zeker weten doe ik het niet meer.
 
Bedankt voor je reactie. Dit vermoeden had ik inderdaad ook al. Bij een lange tourrit zijn dat best wat punten als je halverwege zit.. Maar ach.. het zal allemaal bij deze lage prijs inzitten vrees ik. En er zal toch ergens verschil moeten zijn met systemen die 3x zoveel kosten. ;-)
 
Ik dacht wel dat je een lijst van via punten kon bekijken, maar dat weet ik niet meer zeker. Dan ga je er wat sneller doorheen.
 
Ja, k had het nog niet gehoord en las het in het nieuws. Wij gebruiken ook nog een TomTom erbij van ca 10 jaar oud. Zal zo ook eens kijken.
 
Vraag ik wil mijn v6 interphone koppelen met de navigatie maar hij vind wel bij bleutooth v6 maar verbind hem niet!! wat doe ik fout??

En nog een vraag is het ook mogelijk dat ik de v6 wat ik normaal koppel met mijn duo passagier ook te koppelen is met de navigatie zodat we beiden kunnen communiceren en de navigatie kunnen horen???


Groet Roger.
 
Vraag ik wil mijn v6 interphone koppelen met de navigatie maar hij vind wel bij bleutooth v6 maar verbind hem niet!! wat doe ik fout??

En nog een vraag is het ook mogelijk dat ik de v6 wat ik normaal koppel met mijn duo passagier ook te koppelen is met de navigatie zodat we beiden kunnen communiceren en de navigatie kunnen horen???

Groet Roger.

Volgens mij is het bij de v6 niet mogelijk om tegelijk te communiceren en de navigatie stem te horen. Er zit maar 1 bluetooth kanaal op. Alleen de duurdere Cardo's etc. hebben meerdere kanalen tegelijk. Maar not sure O-)
 
vaak kunnen de 'simpelere' headsets wel met 2 apparaten verbinden, maar je kunt geen geluiden tegelijk horen zoals de duurdere systemen wat joeri01 bedoeld. die dempen bijv. de muziek voor een navi melding.
 
Sinds gisteren start bij 1 van mijn devices de navigatie niet meer op, het laadbalkje is bijna vol maar gaat niet meer verder, hoe kan ik dit resetten?
 
Sinds gisteren start bij 1 van mijn devices de navigatie niet meer op, het laadbalkje is bijna vol maar gaat niet meer verder, hoe kan ik dit resetten?
Als je nog verbinding kunt maken met je laptop, van de werkende device de software op de niet werkende zetten en dan opnieuw opstarten is misschien optie ?
 
iGO is er ook voor Android. Volgens mij kun je die motor editie, als je een beetje handig bent, redelijk makkelijk omzetten. Ik heb daar echt geen tijd meer voor maar misschien voor iemand best een leuk ding om eens uit te zoeken. Als er op android niks beters is dan. Momenteel gebruik ik zelf een TomTom, maar mijn vriendin heeft nog steeds de motor editie en heel eerlijk, dat heeft nog steeds de voorkeur.
Hozirra hoi, ik heb een vraag ik wil tegen betaling wat geprogrameerd hebben kan ik contact met je opnemen of zou je aub met mij contact kunnen opnemen 0646693847 mvg rob
 
hallo iedereen,

ik heb een 2de hands motor gekocht en gratis een gps meegekregen.
ik ben gewoon om met een Garmin te werken.
deze is een MT4302b gewoon een adres enz opzoeken en er dan heen rijden lukt wel, maar een zelf vooraf gemaakte route (van mijn garmin ) in gpx heb ik al kunnen omzetten naar kml format en die geimporteerd in dat toestel, hij neemt dat aan en berekend alles ook en dan ineens komt erop dat er te weinig geheugen is en dan zit alles vast.
hoe kan ik dit makkelijk oplossen, ik zag ook dat er een mini sd kaartje in kan...

vriendelijke groeten

Frankie
 
Terug
Bovenaan Onderaan