iGO Primo 2.4 Motorcycle Edition

jaap,

het ligt niet aan de sd kaart, het moet gelegen hebben aan de site waar de route mee gemaakt is.
ik maakt nu de route in kurviger en zet ze daar ook direct om een een kml bestand.
het probleem met de weinig geheugen heb ik niet meer.
maar als ik die (kml) route dan inlaadt in het toestel dan wordt die ineens veel langer (wel 100km langer) en zet die waypoint ergens naast de weg neer die origineel niet aanwezig zijn of waren.
kortom die route is niet meer te rijden in dat toestel.

zie ik iets over het oog of is dit toestel daar niet voor geschikt??
 
Wellicht draait jouw iGo op TomTom kaarten? Als je dan een omgezette route in laad van je Garmin kan het voorkomen dat je waypoints op de verkeerde weghelft of parallelweg komen te staan. Ik ben bang dat er niet veel anders op zit dan je route nalopen en de waypoints strategisch neerzetten. Probeer ze te plaatsen op wegen die geen gescheiden rijbaan richting hebben en niet in de buurt van afslagen/kruisingen of parallelwegen.
 
hallo iedereen,

hier zullen sommige wel iets aan hebben...

Na lang zoeken heb ik de oplossing gevonden om de route te kunnen importeren in mijn Prolech MT4302.
De enige site waar ik de routes in kan maken en omzetten in kml is myroute app.
eerst registreren en nu krijg je zelfs gratis 14dagen de gold status (full versie) om te proberen of het iets voor jou is.
Ik gebruik de "altijd" gratis basic formule. het systeem werkt een beetje zoals de kurviger route site maar die kan ik niet gebruiken omdat de route veel langer wordt en enorm verandert is na de kml format.
bij myroute site maak je simpel je route en kies je als bestand kml daarna gewoon naar je documenten slepen en vandaar naar het toestel.(mijn documenten/igo/content/userdata/route en daar zet je de zelf gemaakte route.
de route is 95% hetzelfde alle punten staan mooi op de weg en is even lang dan het origineel.

ps ik heb nog niet geprobeerd om ze na te rijden maar ik verwacht weinig problemen.

grts

frankie
 
Hallo

ondertussen kan ik mooi zelf gemaakte routes narijden zonder problemen, maar een groot probleem dat ik ondervind is wanneer er ergens onderweg een omleiding/afsluiting is op de te volgen route. Met een ander merk gps kan je dan uitzoomen en zo terug naar je route geraken maar die prolech heeft die zoom knop niet of ik vind hem niet.
Als je de route inlaadt kan je wel in en uitzoomen maar niet meer wanneer je ze rijdt. Ik zou de automatische herberekening kunnen opzetten maar dan vrees ik dat de route te fel gaat veranderen. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen??

grts

frankie
 
Hallo

ondertussen kan ik mooi zelf gemaakte routes narijden zonder problemen, maar een groot probleem dat ik ondervind is wanneer er ergens onderweg een omleiding/afsluiting is op de te volgen route. Met een ander merk gps kan je dan uitzoomen en zo terug naar je route geraken maar die prolech heeft die zoom knop niet of ik vind hem niet.
Als je de route inlaadt kan je wel in en uitzoomen maar niet meer wanneer je ze rijdt. Ik zou de automatische herberekening kunnen opzetten maar dan vrees ik dat de route te fel gaat veranderen. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen??

grts

frankie
Sorry, lees het nu pas. Je kunt in het snelmenu de knop vermijden vinden (of toevoegen). Daarmee kun je het komende stuk van de route laten omzeilen.
 
Hallo,

Ik gebruik de MotoEditie versie sinds 6 november 2012.
Is er een recentere versie? Helaas kunt u niet langer een download starten op pagina 1. Ik zou het op prijs stellen als iemand mij de laatste versie zou kunnen bezorgen.

Met vriendelijke groeten

Technix
 
Hallo,

Ik gebruik de MotoEditie versie sinds 6 november 2012.
Is er een recentere versie? Helaas kunt u niet langer een download starten op pagina 1. Ik zou het op prijs stellen als iemand mij de laatste versie zou kunnen bezorgen.

Met vriendelijke groeten

Technix
Die versie is er: 1.9.
 
Bedankt voor het antwoord.
Ik heb een versie 1.9, maar van 6 nov 2012. Op een andere Navi heb ik een versie van 18 juni 2014 gezien. Dus ik dacht dat er verschillende versies zijn van MotoEditie 1.9.

geachte groeten

Technix
 
Dank u wel,

Ik heb de software van een forumlid gekregen. Helaas kon ik uit de link uit de VS niet opmaken of die malware bevatte.
Alles werkt.

Prettig weekend.

Met vriendelijke groeten

Technix
 
@hozzira Toevallig zie ik dit draadje nu pas. Beter laat dan nooit. Ik heb ook zo'n Roadnavigator RN200. Hoe kan ik de software vinden en installeren? Alvast bedankt!
 
igo primo is de feitelijke navigatie software.
Die zul je zelf eerst erop moeten zetten, alvorens je de motor editie van hier dáár weer op kan zetten.
 
Correct, de primo software zul je eerst op je navi moeten hebben/zetten.
Weet zelf niet waar je die aan kan schaffen overigens...
Met beetje googlen kun je die vast wel ergens "vinden" :+ :Y
 
Ik heb inderdaad even Gegoogled maar ik zie niet 1-2-3 een (oudere) versie voor de Roadnavigator RN200/winCE. Ik had mijn Roadnavigator net weer tot leven gewekt met een nieuwe accu, leek me leuk om hem nog een keer zo te upgraden ...
 
Ik gooi de vraag maar even op dit Lijntje , heeft iemand ooit een niet originele accu aan de praat gekregen in een Gorider excalibur.
De orginele niet meer vindbaar en mijn toestel doet het nog steeds naar behoren alleen de accu is bijna op zijn eind.
 
Terug
Bovenaan Onderaan