iGO Primo 2.4 Motorcycle Edition

Dat klopt alleen de hardware herkent deze accu niet en laad hem dus niet op. misschien dat een computer virtuoos een oplossing weet!
 
Ben er al een tijdje mee bezig, accu past en extern opgeladen doet navi het alleen bijladen werkt niet .
Komt vaker voor hoor, schijnt dat hardware niet originele weigert omdat ergens in de accu een chip zit hoop alleen dat dit door experts op te lossen is middels software trucs.
 
3 aansluitingen om te solderen? Vraag eens aan motorflo.nl. daar heb ik een goede vervanger vandaan
 
Deze unit werd ook verkocht door becker en nog meer merken , het heeft een batterij compartiment die je gewoon kan openen dus dat is niet het probleem .
Ook een accu die passend is kan ik bestellen alleen het software trucje om de accu te herkennen is mij onbekend.
 
Accu en unit
 

Bijlagen

  • WIN_20220510_18_42_22_Pro.jpg
    WIN_20220510_18_42_22_Pro.jpg
    28,9 KB · Weergaven: 28
  • WIN_20220510_18_41_31_Pro.jpg
    WIN_20220510_18_41_31_Pro.jpg
    31,9 KB · Weergaven: 25
Hmm dat me een behoorlijk universele accu...
Lees: ik denk dat daar geen enkele intelligentie in zit m.b.t. het laden... Met andere woorden, ik denk niet dat het aan de accu ligt dat hij niet bij laadt... Waar dan wel aan kan ik je niet zeggen. Zelf, zou ik nog een accu ergens vandaan toveren (een andere plek dan die je al hebt gekocht) om te elimineren of het allicht aan de accu ligt.
 
Helo everybody, I'm Nicolas from France.
Sorry but I have to write in English.

I heard about the moto_edit 1.9 skin for Igo Primo Motorcycle GPS.
I have a "Fodsports" Motorcycle GPS and I installed the moto edit skin.

I found a zip file on google, but I think it is an old version because all the navigation instructions, navigation buttons are in Dutch.
But I read and understood that the navigation instructions / buttons can be changeg in english. Am I right ?

Therefore I think I don't have the english version for the buttons.


Can someone provide me the files "moto edit 1.9" with english version please?


Merci pour le vote

And thank you hozzira for your great job
 
Hoe dan ook, de nieuwe Waypoint Mod, met autoskip en popup functie:
Waypoint_mod.zip

Let wel, heb je nog de oude "Skip_Waypoint.zip" in je Primo\UX folder, verwijder deze dan!

Verder is de mod standalone, dus ook mensen zonder de motor editie kunnen hem gebruiken.
Voor zowel de resolutie 320_240 als 480_272

Het zip bestand NIET uitpakken maar plaatsen in de map \Primo\UX
Als je de UX folder nog niet hebt staan, gewoon aanmaken in windows verkenner.

*edit*
Ter info:
Functies in de mod zijn uitgeschakeld tijdens een Route Simulatie. Heb je dus de popup functie aanstaan en je simuleert een route, zie je de popup wel, maar werkt de knop niet. Breek je de simulatie af werkt alles uiteraard weer gewoon.
Ik zie in het menu "instellingen visuele begeleiding" wel de beide opties "Viapunt overslaan popup" en "Viapunt automatisch overslaan"
maar ik heb bij beide opties geen mogelijkheid om instellingen te kiezen als ik deze optie aanklik.
 
Goedemiddag,

Viapunt automatisch overslaan staat volgens mij onder Instellingen > helemaal onderin iets als UILabs en dan radius van automatisch overslaan, als ik het mij goed herinner. Maar zoals de meeste wel gemerkt hebben zit ik al jaren niet meer op het forum. Soms gebeuren er dingen in het leven en heb je andere prioriteiten. Dat, en deze addon voor iGO Primo begon als een leuke hobby en interactie met het forum maar werd vervelend toen bleek dat een aantal partijen dit ook commercieel gingen inzetten. Er is zelfs nog een hele discussie geweest met advocaten uit Duitsland die beweerden dat het copyright geschonden werd, wat verder geen staartje heeft gehad toen bleek dat het om een addon ging. Hoe dan ook, de lol was er toen wel snel af. Ik weet dat de links niet meer werken en heb ooit zelfs nog heel trots een manier gevonden om een echte kronkelroute optie te bouwen die echt heel goed werkte maar deze nooit uitgebracht, dus de laatste versie die hier genoemd is was dan ook echt de laatst uitgebrachte versie. Hoe je er nu aan zou moeten komen weet ik niet. Ben er zoals gezegd al jaren niet meer mee bezig en heb ook de meeste bestanden niet meer. Verbaast mij overigens dat het nog zoveel gebruikt wordt met de opkomst van waterdichte smartphones dus dat is dan wel leuk om te zien.

Hoe dan ook, ik kan eigenlijk weinig tot geen vragen meer beantwoorden over de software aangezien ik er niet meer aan werk, het niet meer gebruik en ook geen bestanden of emulators meer heb staan om het te testen. Het spijt mij heel erg maar hoop voor degene die het nog gebruiken of hebben gebruikt dat ze er nog veel lol aan beleven of hebben beleefd.

Veel veilige kilometers toegewenst!

Groetjes
 
Je leeft nog! *O*

Alle gekheid op een stokje.. nog steeds gebruik ik jouw software met veel plezier :) :Y
Hij werkt voor mij gewoon lekker simpel en goed.

Veilige kilometers! :) :]
 
Goedemiddag,

Viapunt automatisch overslaan staat volgens mij onder Instellingen > helemaal onderin iets als UILabs en dan radius van automatisch overslaan, als ik het mij goed herinner. Maar zoals de meeste wel gemerkt hebben zit ik al jaren niet meer op het forum. Soms gebeuren er dingen in het leven en heb je andere prioriteiten. Dat, en deze addon voor iGO Primo begon als een leuke hobby en interactie met het forum maar werd vervelend toen bleek dat een aantal partijen dit ook commercieel gingen inzetten. Er is zelfs nog een hele discussie geweest met advocaten uit Duitsland die beweerden dat het copyright geschonden werd, wat verder geen staartje heeft gehad toen bleek dat het om een addon ging. Hoe dan ook, de lol was er toen wel snel af. Ik weet dat de links niet meer werken en heb ooit zelfs nog heel trots een manier gevonden om een echte kronkelroute optie te bouwen die echt heel goed werkte maar deze nooit uitgebracht, dus de laatste versie die hier genoemd is was dan ook echt de laatst uitgebrachte versie. Hoe je er nu aan zou moeten komen weet ik niet. Ben er zoals gezegd al jaren niet meer mee bezig en heb ook de meeste bestanden niet meer. Verbaast mij overigens dat het nog zoveel gebruikt wordt met de opkomst van waterdichte smartphones dus dat is dan wel leuk om te zien.

Hoe dan ook, ik kan eigenlijk weinig tot geen vragen meer beantwoorden over de software aangezien ik er niet meer aan werk, het niet meer gebruik en ook geen bestanden of emulators meer heb staan om het te testen. Het spijt mij heel erg maar hoop voor degene die het nog gebruiken of hebben gebruikt dat ze er nog veel lol aan beleven of hebben beleefd.

Veel veilige kilometers toegewenst!

Groetjes
Wat ontzettend jammer dat juridisch gedoe een hobby om zeep heeft geholpen. Ik hou er wel van als er met verouderde techniek mooie nieuwe functionaliteit wordt gemaakt. Ik gebruik het nog bij elke motorrit!
 
Ik zie in het menu "instellingen visuele begeleiding" wel de beide opties "Viapunt overslaan popup" en "Viapunt automatisch overslaan"
maar ik heb bij beide opties geen mogelijkheid om instellingen te kiezen als ik deze optie aanklik.
Instellingen > Extra route opties > Viapunt beheer. Daar heb je de optie auto viapunt overslaan en daaronder een slider om de afstand in te stellen.

Wat ik zelf ook heb is tijdens de navigatie op routes, is een icoontje viapunt overslaan rechts van de aangegeven route op het scherm. Tikje erop en je gaat naar het volgende punt.
 
Blij om van je te horen, Hozzira! Ook ik gebruik nog regelmatig je add-on met veel plezier. Het enige wat ik mis is de kronkelroute optie... :} Nogmaals bedankt voor vele plezierige routekilometers!
 
Terug
Bovenaan Onderaan