iGO Primo 2.4 Motorcycle Edition

Even een melding dat Igo en de motoreditie ook prima draait op de Blaupunkt M5, die voor 5 tientjes in de M-markt ligt. Let wel: bedoeld voor autogebruik!
 

Dit is weer bijna dezelfde.
Wel letten op de luminantie van het scherm.
De vorige china GPS'en hadden 400 lumen lichtopbrengst.
Deze heeft 800 lumen, goed leesbaar bij daglicht dus.
Maar ik denk dat je zelf de navigatiesoftware nog moet installeren.

XGODY 5.3" Android 5.1 Quad Core Dual SIM Handy Ohne Vertrag 3G 8GB Smartphone | eBay
 
Ik kom steeds vaker dingen over de MyRoute app tegen op internet, iemand die ervaringen hiermee heeft i.s.m. iGo toevallig?
Is er uberhaupt een mogelijkheid om routes e.d. over te sturen?
 
MyRouteApp is een cloud-applicatie waar je routes kunt maken en opslaan en delen met je vrienden (groepen), iedereen of prive.
Heb je een TomTom dan kun je de routes ook inladen via de cloud (Wireless).
 
hallo luitjes ook ik ben mij aan het orienteren voor een nieuwe navi nu is mijn oog gevallen op de volgende navi is dit verstandig deze aan te schaffen

gr roge

http://www.ebay.de/itm/4-3-GPS-Moto...ee8e952d7:g:UgAAAOSwZVlXjdLN&autorefresh=true

Lijkt me inderdaad prima geschikt voor de Motor-editie. Goede specificaties qua intern geheugen, RAM en helderheid scherm.
Maar: een aansluiting voor oordopjes wordt niet genoemd, dus je zult bluetooth hardware moeten gebruiken voor audio.
 
Laatst bewerkt:
hallo luitjes ook ik ben mij aan het orienteren voor een nieuwe navi nu is mijn oog gevallen op de volgende navi is dit verstandig deze aan te schaffen

gr roge

http://www.ebay.de/itm/4-3-GPS-Moto...ee8e952d7:g:UgAAAOSwZVlXjdLN&autorefresh=true
Da's een mooie zeg! Mijn rage is aan het einde van zijn leven, dus tijd voor een vervanger. Heb zojuist deze besteld. Met name de wat subtielere cradle vind ik wel mooi, in tegenstelling tot die bak waar de rage in zit :P
 
Dat is de Mekago. Prima toestel. En zelfde toestel als de Blaupunkt Moto-Pilot.

http://www.blaupunkt.com/de/nc/produkte/navigation/products/single/13500/

Zowel de Blaupunkt Motopilot software, de Becker Mamba software en de IGO motoreditie draaien hier perfect op.

Het scherm is helderder dan de oude Peaklife/Rage dingen, maar net iets minder helder dan de nieuwste 4,3" China GPS.

De afwerking van het toestel en de houder zijn van hoger niveau vind ik persoonlijk.
 
Laatst bewerkt:
Dat is de Mekago. Prima toestel. En zelfde toestel als de Blaupunkt Moto-Pilot.

http://www.blaupunkt.com/de/nc/produkte/navigation/products/single/13500/

Zowel de Blaupunkt Motopilot software, de Becker Mamba software en de IGO motoreditie draaien hier perfect op.

Het scherm is helderder dan de oude Peaklife/Rage dingen, maar net iets minder helder dan de nieuwste 4,3" China GPS.

De afwerking van het toestel en de houder zijn van hoger niveau vind ik persoonlijk.
Kijk, dat is fijn te horen :)
Ik ben van plan om de igo motor-editie erop te draaien, deze had ik op mijn rage naar volle tevredenheid.

Wellicht leuk om later eens met de andere software varianten te spelen *O*
 
Bedankt voor de info de navigatie reeds besteld heeft iemand misschien een linkje voor de blaupunkt software ps vorig jaar naar tevredenheid de becker software gebruikt
 
Laatst bewerkt:
Ik heb m ook besteld . Ik ga de iGo primo 2.4 motoreditie maar eens proberen deze zomer.

Ben ik voor de motorcycle edition allereerst de originele versie van iGo primo nodig? Zo ja, waar download ik die?
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand wel eens een gedownloade route gereden met de BlauPunkt?
a la de Becker Mamba? Altijd herberekenen denk ik?
GPX format wordt geaccepteerd of moet het ook kml zijn?
Blijft de naam van de route in tact?

Alvast goed weekend, Marten

PS: iemand nog iets mogen vernemen van Hozzira?
 
Hmmm heel vreemd dit. Het lijkt wel of iGo Primo mijn "Master" volume automatisch op mute zet telkens, waardoor ik dus geen stembegeleiding meer heb. Telkens wanneer ik mijn stem na een tijdje niet meer hoor, ga ik naar het geluidsmenu en zie ik dat het "Master" volume op mute staat. Of misschien activeer ik het zelf, maar zou dan in ieder geval niet weten hoe! Heel vreemd, iemand iets soortgelijks gehad?
In de tussentijd nog iemand die tegen hetzelfde probleem is aangelopen en er een oplossing voor heeft toevallig?
 
navigatie in goede orde ontvangen heeft iemand een linkje voor de speedcams :-)
bedankt alvast 8-)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hem ook sinds gisteren binnen.
SD-kaartje 1-op-1 (maar dan met een nieuwe kaart) overgezet en werkt weer *O*
Ben benieuwd hoe hij in de praktijk is. Het ding zelf voelt in elk geval prima stevig! :Y
Binnen heb ik in elk geval kneitergoed GPS ontvangst ook! Nu ik dit tiep heb ik 8 satellieten!
Nog voordat iGo draait is de GPS-fix dus al binnen.
 
Laatst bewerkt:
Idd ten opzichte van het vierkante model voelt dit allemaal heel solide aan en zeer zeker de cradle geen spijt er van.
Ps enig idee hoe ik het kan instellen dat hij meteen bij het opstarten de becker software start.
 
Idd ten opzichte van het vierkante model voelt dit allemaal heel solide aan en zeer zeker de cradle geen spijt er van.
Ps enig idee hoe ik het kan instellen dat hij meteen bij het opstarten de becker software start.
Voelt inderdaad goed. De unit zelf voelt stevig, maar de Rage die ik had deed dat ook al, dus prima. De cradle vind ik wel een verbetering. Hij is een stuk subtieler dan dat lompe blok van de rage.

Ps: Oe dat weet ik niet.. Bij de Rage kon ik dat wel instellen dat hij de GPS-software meteen startte (had ik overigens niet).
 
Idd ten opzichte van het vierkante model voelt dit allemaal heel solide aan en zeer zeker de cradle geen spijt er van.
Ps enig idee hoe ik het kan instellen dat hij meteen bij het opstarten de becker software start.

Volgens mij kan de firmware dat niet. De enige oplossing is de firmware van de Gorider erop zetten. Maar dan moet je heel goed weten wat je doet ;-)
 
Voelt inderdaad goed. De unit zelf voelt stevig, maar de Rage die ik had deed dat ook al, dus prima. De cradle vind ik wel een verbetering. Hij is een stuk subtieler dan dat lompe blok van de rage.

Ps: Oe dat weet ik niet.. Bij de Rage kon ik dat wel instellen dat hij de GPS-software meteen startte (had ik overigens niet).

Ik heb de navi ook thuis gekregen. Leuk apparaat maar het is me niet helemaal duidelijk wel versie van primo erop draait. Is dit de 2.4?
 
Ik heb de navi ook thuis gekregen. Leuk apparaat maar het is me niet helemaal duidelijk wel versie van primo erop draait. Is dit de 2.4?
Sorry, ik weet niet welke erop is gezet vanuit de fabriek... Ik heb het SD-kaartje uit mijn rage direct overgezet naar de nieuwe.
Maar dit moet je toch wel in de instellingen in primo ergens kunnen vinden lijkt mij?
Ergens "Information" of "About this GPS" of iets in die richting/trend
 
Ik heb de navi ook thuis gekregen. Leuk apparaat maar het is me niet helemaal duidelijk wel versie van primo erop draait. Is dit de 2.4?
Uit de OP:

"Hoe zie ik welke versie van iGO Primo ik heb?"
In iGO ga je naar het Extra menu en dan zoek je de knop "Hulp", kies vervolgens "Over"
en daar staat in het geval van iGO Primo een lang versie nummer, bijv:
9.6.13.351648
 
Ik heb inmiddels de motor editie gedownload en geinstalleerd. Maar bij het opstarten krijg ik geen opstartscherm met een motor of dergelijke. Ook Gonny behoort niet tot de mogelijkheden. Ook het qwerty toetsenbord is bij mij veel kleiner dan de screenshots in de OP. Kortom: Ik snap er geen bal van.

Ik had de motoreditie in eerste instantie op de sd kaart gezet, maar staat nu in het apparaat zelf

Wie kan me helpen??
 
Laatst bewerkt:
Ik heb inmiddels de motor editie gedownload en geinstalleerd. Maar bij het opstarten krijg ik geen opstartscherm met een motor of dergelijke. Ook Gonny behoort niet tot de mogelijkheden. Ook het qwerty toetsenbord is bij mij veel kleiner dan de screenshots in de OP. Kortom: Ik snap er geen bal van.

Ik had de motoreditie in eerste instantie op de sd kaart gezet, maar staat nu in het apparaat zelf

Wie kan me helpen??
Check even welke versie daadwerkelijk is opgestart (zie mijn post boven)
 
Terug
Bovenaan Onderaan