iGO Primo 2.4 Motorcycle Edition

Staat op dat scherm ook iets over dat het de motor editie is?

Als ik in het menu naar "hulp" ga en dan naar "over" dan staat er indd motoreditie 1.9, maar het is alsof ie niet compleet is ofzo. Het qwerty-toetsenbord bijvoorbeeld is veel te klein voor met handschoenen. En ik in de OP lees ik dat Gonny inbegrepen is in 1.9. Functies zoals "U-bochten uitschakel" staan ook nog in het Engels en dat is in de OP ook niet het geval.
 
Ik kan wel vertellen dat de becker software naar behoren werkt, het enigste minpunt vindt ik toch de helderheid van het scherm.
Oh ja en het plaatsen in de cradle dat moet met einige kracht worden uitgevoerd , meer mensen die hier last van hebben?
 
Ik heb het inmiddels voor elkaar met de met de motoreditie. Gonny behoort nog niet tot de mogelijkheden, maar die kan ik ook apart downloaden.

Oh ja en het plaatsen in de cradle dat moet met einige kracht worden uitgevoerd , meer mensen die hier last van hebben?

Ja klopt. Dat heb ik ook
 
1k0.jpg


Volgensmij mis ik een map. Waren er eerst 3
 
Laatst bewerkt:
Met dit weer kom ik nooit in twente. Zomers natuurlijk wel. Ik had alles ook al op de sd-kaart gezet. Maar moet je dan ergens de sd activeren, want ik moest alles installeren op de navi zelf, anders deed ie niks.

Maar die map "turnonsound" is dus geen gemis?
 
Met dit weer kom ik nooit in twente. Zomers natuurlijk wel. Ik had alles ook al op de sd-kaart gezet. Maar moet je dan ergens de sd activeren, want ik moest alles installeren op de navi zelf, anders deed ie niks.

Maar die map "turnonsound" is dus geen gemis?
:Y en :Y

Op de GPS zelf (dus voordat je igo opstart) ga naar "system" en dan "GPS path".
Dan kun je hem laten verwijzen naar het SD-kaartje (primo.exe bijvoorbeeld die daarop staat).
 
Mijn Gorider Biker II is vervangen voor een TomTom 410. De Gorider gaat in de verkoop en draait iGo primo motor edition 1.9.

Iemand interesse? Dan graag PB
 
Ik heb deze (klik) vorige week ook binnen gekregen en ziet er wel een heel deftig toestel uit. Maar ik nu gisteren een nieuwe (occasie) motor gekocht waar een spikspinternieuwe garmin zumo 590 bij op zit dus deze gaat al direct in de verkoop..

Iemand geïnteresseerd? Toestel is juist uit de doos geweest om te bekijken en op te laden, nog geen tijd gehad voor de rest te bekijken. Uiteraard vraag ik wel een prijs die aanleunt die ik onlangs heb betaald maar dit is wel te begrijpen natuurlijk. PB me maar als je wil.
Indien niemand hou ik hem wel bij voor als extra als ik met vrienden ga rijden.
 
Laatst bewerkt:
Hallo, ik kan de navigatiemodus niet wijzigen. Staat op "weg" ook als ik "hemelsbreed" kies blijft de navigatiemodus op "weg" staan.

Wat doe ik fout?

full
 
Hij staat toch nu op Hemelsbeed?
Ik zette dan als voertuig 'voetganger'
Hemelsbreed gebruikte ik om AllRoad tracks te rijden. Maar wel een hoop gedoe en soms gaat het fout en dan ben je boel kwijt. Deze feature was heel dicht bij 100% ok, maar is verder niet ontwikkeld. In dir draadje heb ik ook de details en mijn testen geplaatst.

iGO geeft ook aan in de manual dat Hemelsbreed gebruikt wordt in gebieden waar geen wegen op de kaart zijn. Of geen routeerbare wegen. Punten worden met rechte lijnen verbonden.
 
Bedankt voor je reactie. Ik wil Hemelsbreed ook gebruiken voor AllRoad tracks.
Probleem is als ik op in het tweede scherm op Hemelsbreed klik het scherm terug springt naar het eerste scherm en hier weer "weg" staat. Ik zou verwachten dat hier dan "Hemelsbreed" zou komen te staan i.p.v. "Weg".
Ook verandert er niets in de tracks, blijft punten via de weg verbinden (met grote omweg) i.p.v. punt naar punt.
 
Ja, dan heb ik ook gehad. 1 x klikken en dan "terug" knop.
Allemaal heel raar en niet duidelijk. Ik heb zelfs geprobeerd aparte profielen aan te maken, maar ook dat is lastig en werkt niet altijd.

Je zult ook je track moeten aanpassen ivm aantal punten. iGO wordt domweg heel traag met veel punten. En dan moet het ook naar kml format.

Ik heb het opgegeven: lekker motorrijden in je eentje en zo nu en dan een toertje, prima.
Ik ben heel content met mijn Android nav. Daar was trouwens iGO de navigatie, maar die heb ik heel snel ingeruild voor TT Go Mobile voor woonwerk en Osmand+ AllRoad routes als apps.
 
Hmmm heel vreemd dit. Het lijkt wel of iGo Primo mijn "Master" volume automatisch op mute zet telkens, waardoor ik dus geen stembegeleiding meer heb. Telkens wanneer ik mijn stem na een tijdje niet meer hoor, ga ik naar het geluidsmenu en zie ik dat het "Master" volume op mute staat. Of misschien activeer ik het zelf, maar zou dan in ieder geval niet weten hoe! Heel vreemd, iemand iets soortgelijks gehad?
Ik heb hier nog steeds last van. Iemand tips? Zou het aan mijn iGo versie liggen?
Iemand hier die gebruik maakt van een bluetooth headset en er GEEN last van heeft? Welke versie van iGo gebruik je? Hulp mag uiteraard via een privebericht :)
 
Nee, nooit last van gehad. iGO versie staat benoemd in de eerste post van dit draadje.
Welk apparaat heb je?
 
Volgens mij ligt het niet aan het apparaat. Ik heb dezelfde versie als in topicstart wordt genoemd, maar daar zijn nog veel verschillende versies van. Ik heb de Mekago navigatie.
 
Hallo Allemaal,

Wie kan mij verder helpen ?

Heb de motoreditie + de nieuwste kaarten van TomTom op de Gorider Biker II gezet.
Maar eerst het geheugen compleet geformatteerd.

Het start wel op, kan enkele settings aanpassen.
Maar daarna krijg ik telkens :

FATAL ERROR.
Fatal error occurred in main thread.

Adres: 0x00701ea4
Exeption: 0xc0000005

Wat doe ik verkeerd ?
 
Er moet eerst een werkende versie van IGO op. Daaroverheen de Motoreditie.

Je kunt via de Gorider site overigens ook prima de firmware opnieuw installeren.
 
Er moet eerst een werkende versie van IGO op. Daaroverheen de Motoreditie.

Je kunt via de Gorider site overigens ook prima de firmware opnieuw installeren.


Heb een mail gestuurd naar GORIDER, met het verzoek of zij mij verder willen helpen.
Heb inmiddels al wel diverse firmware bestandjes, maar weet niet goed wat ik ermee moet.
Zit namelijk geen stappenplan bij.
 
Hoe kan ik de opties 'Toeristisch' en 'Binnendoor' via de knop alternatieve routes te zien krijgen? Ik kan nu alleen voor 'Toeristisch' en 'Binnendoor' kiezen via de 'Bestemming knop'.
Ik zou deze graag onder alternatieve routes zien. Wanneer ik nu de knop alternatieve routes gebruik, krijg ik te zien: 'snel1', 'snel2' etc.
Iemand een idee?
 
Terug
Bovenaan Onderaan