iGO Primo 2.4 Motorcycle Edition

Hoe kan ik de opties 'Toeristisch' en 'Binnendoor' via de knop alternatieve routes te zien krijgen? Ik kan nu alleen voor 'Toeristisch' en 'Binnendoor' kiezen via de 'Bestemming knop'.
Ik zou deze graag onder alternatieve routes zien. Wanneer ik nu de knop alternatieve routes gebruik, krijg ik te zien: 'snel1', 'snel2' etc.
Iemand een idee?


Via de dual touch knop bij het instellingen menu bij spannende route voorkeuren.
 
Williej, bedankt voor je snelle reactie! maar ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt?

Edit: begrijp het al denk ik, ik moet sowieso eerst toeristische routes selecteren, daarna kan ik kiezen voor toeristisch1 toeristisch2 etc.
 
Laatst bewerkt:
Williej, bedankt voor je snelle reactie! maar ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt?

Edit: begrijp het al denk ik, ik moet sowieso eerst toeristische routes selecteren, daarna kan ik kiezen voor toeristisch1 toeristisch2 etc.


Helemaal juist
 
mijn Gorider Biker II is niet meer te redden. kosten voor herstel is meer dan een de dagwaarde van mijn Gorider Excallibur.

Nu geeft ook dit ding mij de nodige hoofdpijn.

Als ik GARMIN routes via Tyre omzet in een google KML bestand, dan gaat alles goed totdat ik daadwerkelijk ermee rijd.

Zodra er een zijstraat is, geeft dit ding aan dat ik erin moet rijden.

Dit doet ie telkens met alle passerende zijstraten/kruisingen/ t-splitsing. Erg frustrerend.

Heb van alles al geprobeerd, maar blijf dit probleem telkens houden.

Ook middels : Viapunt beheer - Auto viapunt overslaan.

Ik blijf maar op de knop drukken voor herberekenen route om nog maar een beetje op de juiste koers te kunnen blijven.

Iemand enig idee ?



Klopt het dat Becker Mamba wel direct files kan lezen afkomstig van Garmin ?
Zo ja, heeft iemand nog een goed werkend versie voor mij ?
 
mijn Gorider Biker II is niet meer te redden. kosten voor herstel is meer dan een de dagwaarde van mijn Gorider Excallibur.

Nu geeft ook dit ding mij de nodige hoofdpijn.

Als ik GARMIN routes via Tyre omzet in een google KML bestand, dan gaat alles goed totdat ik daadwerkelijk ermee rijd.

Zodra er een zijstraat is, geeft dit ding aan dat ik erin moet rijden.

Dit doet ie telkens met alle passerende zijstraten/kruisingen/ t-splitsing. Erg frustrerend.

Heb van alles al geprobeerd, maar blijf dit probleem telkens houden.

Ook middels : Viapunt beheer - Auto viapunt overslaan.

Ik blijf maar op de knop drukken voor herberekenen route om nog maar een beetje op de juiste koers te kunnen blijven.

Iemand enig idee ?



Klopt het dat Becker Mamba wel direct files kan lezen afkomstig van Garmin ?
Zo ja, heeft iemand nog een goed werkend versie voor mij ?

Het nadeel van tyre is dat het met Google maps werkt. Dus zet je vaak via punten net even in bepaalde straten zodat je er 10 meter in dient te rijden om het via punt te pakken. Dit probleem tekkel je met de betaalde versie van my route app is mijn ervaring.

De becker navigatie kan inderdaad gpx of gpx track bestanden lezen. Maar als je routes doormiddel van tyre blijft maken zul je gelijke problemen soms nog hebben. Of je moet de route rechtstreeks van internet opslaan in je toestel en maar gokken dat de route klopt en gaan rijden.

Voor meer vragen over becker software kun je beter even hier heen gaan :t

http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/418704/Becker-Mamba4-Navigatie-1.html
 
Ik werk al jaren met Tyre. Dikke prima. Als ik een route importeer loop ik even snel alle routepunten door of het op de route ligt en hotsaflots :)
 
Gratis. Ik heb nog nooit een route gehad met meer dan 250 punten.. Als ik een route importeer filtert hij de routepunten (het is een redelijke tijd geleden dat ik het voor het laatst heb gedaan, dus details weet ik niet meer) en dat loop ik geheel na.
 
Ben al vaker met Tyre aan het kloten, o.a. routes downloaden e.d., maar tips zijn natuurlijk altijd welkom! Sta natuurlijk ook altijd open voor leuke routes in Nederland :)


Heb bijv. vaak ook het probleem dat wanneer ik een route download, en er staat dat ie 105km zou moeten zijn, ik in Tyre een route krijg te zien van ongeveer 160... Volgens mij kloppen gewoon heel veel routes op internet niet, of staan routepunten net verkeerd e.d. :)
 
Hallo heren !

2 vragen,

heb een Prolech MT3502 motornavi 3,5 inch
deze draait op Igo Primo motor edition v 1.9, hoe update ik naar een nieuwere versie ?

Navigatie kaarten EUROPA zijn van Q2 2015 , hoe update ik de kaarten ?

Mvg Niels Buddenberg
 
Hallo

ik heb een Chineese navigatie gekocht die goed werkt maar net even aan de late kant de afslag aangeeft. Ik heb op het motorforum de primo motor editie gelezen en iedereen is enthousiast over de primo motoreditie.
Ik heb deze file gedownload maar ik krijg deze niet op mijn GPS.

Als ik mijn PC verbind met de GPS zie ik niet de bestanden op de computer.
Ik heb inmiddels windows RAR geinstalleerd maar deze kan de bestanden ook niet vinden.

Nu hoef ik niet speciaal de Motoreditie op mijn GPS te hebben,maar op de Micro SD vind ik ook prima. Echter ben ik hier waarschijnlijk wat opstart scriptjes voor nodig.
Minimaal primo.exe maar misschien ook wat meer.

Heeft iemand ervaring met de software starten vanaf SD kaart en kan mij de ontbrekende scripjes toesturen

Ronny
 
Hallo

ik heb een Chineese navigatie gekocht die goed werkt maar net even aan de late kant de afslag aangeeft. Ik heb op het motorforum de primo motor editie gelezen en iedereen is enthousiast over de primo motoreditie.
Ik heb deze file gedownload maar ik krijg deze niet op mijn GPS.

Als ik mijn PC verbind met de GPS zie ik niet de bestanden op de computer.
Ik heb inmiddels windows RAR geinstalleerd maar deze kan de bestanden ook niet vinden.

Nu hoef ik niet speciaal de Motoreditie op mijn GPS te hebben,maar op de Micro SD vind ik ook prima. Echter ben ik hier waarschijnlijk wat opstart scriptjes voor nodig.
Minimaal primo.exe maar misschien ook wat meer.

Heeft iemand ervaring met de software starten vanaf SD kaart en kan mij de ontbrekende scripjes toesturen

Ronny


Je moet de usb instellingen van je navigatie op massa opslag zetten. Dan kun je alles zien als je hem aan de pc verbind! Als je igo primo er op zet hoef je hem alleen via instellingen te selecteren via de opstart pad en klaar.

Succes
 
Willie

bedankt voor je reactie maar helaas staat deze al op mass storage.
ik heb beide optie geprobeerd maar helaas bij geen van beide resultaat.


Ronny
 
Willie

bedankt voor je reactie maar helaas staat deze al op mass storage.
ik heb beide optie geprobeerd maar helaas bij geen van beide resultaat.


Ronny

Gebruik je wel een usb kabel die diep genoeg gaat? De opening op bijvoorbeeld rage toestellen is zo smal dat veel usb stekkers net te dik zijn en er niet diep genoeg in gaan om zo contact te maken.
 
Willie

en goede tip. maar,,,
Ik heb meerdere kabels geprobeerd en tevens 1 connector extra gestript.
Helaas geen resultaat.

Als ik de GPS aansluit,begint deze wel met laden van de batterij

Ronny
 
Willie

en goede tip. maar,,,
Ik heb meerdere kabels geprobeerd en tevens 1 connector extra gestript.
Helaas geen resultaat.

Als ik de GPS aansluit,begint deze wel met laden van de batterij

Ronny

Nou dan gewoon even op een sd kaart knallen en je navi pad instellen naar de betreffende locatie en je bent klaar.
 
Hallo. Wie kan mij helpen. Ik heb de Excelvan in mijn bezit. Volgens de procedure in het filmpje te werk gegaan. En toch liep het niet helemaal goed af. Om een lang verhaal kort te houden. Auto versie opgeslagen op laptop. Motorversie erop gezet. Ook op sd kaartje. Erin geplaatst. En nu errors. De een na de andere. En....originele versie werkt ook niet meer vanaf laptop. Ook weer error. Dus wie kan mij helpen aan een originele IGo primo 2.4 windows ce auto of liever nog motorversie. Of weet iemand waar ik de juiste software kan kopen/ krijgen om hem weer aan de gang te krijgen. Inmiddels start hij tot 75% weer op maar laat net dan toch weer afweten. Nieuwe software...ja graag
 
Hé willie

ik wil deze motoreditie wel vanaf mijn de SD kaart starten maar dan met een een primo.exe file zijn. Die mis ik dus

Ronny

Hahaha ja juist! Van je interne geheugen af kopiëren zal natuurlijk niet zo makkelijk gaan aangezien je die niet kunt benaderen. Pb me even misschien weet ik wel een oplossing.
 
Hallo. Wie kan mij helpen. Ik heb de Excelvan in mijn bezit. Volgens de procedure in het filmpje te werk gegaan. En toch liep het niet helemaal goed af. Om een lang verhaal kort te houden. Auto versie opgeslagen op laptop. Motorversie erop gezet. Ook op sd kaartje. Erin geplaatst. En nu errors. De een na de andere. En....originele versie werkt ook niet meer vanaf laptop. Ook weer error. Dus wie kan mij helpen aan een originele IGo primo 2.4 windows ce auto of liever nog motorversie. Of weet iemand waar ik de juiste software kan kopen/ krijgen om hem weer aan de gang te krijgen. Inmiddels start hij tot 75% weer op maar laat net dan toch weer afweten. Nieuwe software...ja graag

Hey balen man! Ik ken misschien wel iemand die je kan helpen. Stuur me even een pbtje anders.
 
Gisteren weer eens een heerlijk rondje gereden. Eerst een bochtige route geselecteerd in Becker Mamba4 op mijn Exelvan. Dat ging altijd goed, maar had gisteren kennelijk last van een paasbug. Na iedere routeaanwijzing ging het scherm op zwart en werd de Exelvan opnieuw opgestart. Route gewist en gewoon de kaart mee laten draaien. Dat ging weer perfect. En toen dacht ik weer aan de IGO Primo motoreditie. Ik had al eens een geschikte Primo bewaard en Mamba had ik al voorzien van HERE Q4-2016.
De motoreditie over Primo gezet en daarna voorzien van HERE Q4 en alles in het flashgeheugen van de Exelvan gezet.
Meteen weer een excuus om een eindje te gaan rijden. En ik moet zeggen; het werkt perfect. Helaas niet de bochtige routeoptie van Mamba, maar wel een veel mooiere layout van het scherm, fraaiere knoppen en iconen en het aanraakscherm reageert ook fijngevoeliger. De komende weken maar eens flink uittesten.
Mamba staat op de SD card, dus ik kan een keer afwisselen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan