iGO Primo 2.4 Motorcycle Edition

Mooi dat het werkt.
Pairings weggooien en de Sena Resetten. Maw, schoone lei.


Resetten. schone lei, enz enz , wat ik ook doe, ik krijg geen automatische pairing.
ik moet steeds de BT laten zoeken en weer verbinding maken,

Zijn er meer die problemen hebben met de sena en de mekago en pairing en misschien een oplossig heeft?

Ron
 
Resetten. schone lei, enz enz , wat ik ook doe, ik krijg geen automatische pairing.
ik moet steeds de BT laten zoeken en weer verbinding maken,

Zijn er meer die problemen hebben met de sena en de mekago en pairing en misschien een oplossig heeft?

Ron


Vandaag nadat ik eindelijk een BT verbinding had de gehele dag gereden, mijn bevindingen:
* route op de snelweg gaat goed en niets op aan te merken.
* de kronkel route gaat misschien te snel waardoor hij geen GPS verbinding heeft, krijg aanwijzingen van afslagen die er niet zijn op de kaart, of te laat,
* BT onderbrekingen onderweg een aantal keren.
* onderweg is de Mekago 3 keer opnieuw van zelf gerestart,

Weet niet of het door de de Mamba software komt, volgende keer maar eens de motor editie proberen

Ron
 
Hmm... mijn iGo motorcycle Edition werkt prima, ben ik afgelopen weekend achter gekomen.
 
Laatst bewerkt:
Hozzira nog altijd dankbaar voor zijn werk :} , navigatie werkt nog steeds probleemloos op mijn gorider excalibur :]
Vorige week 5 dagen gebruik gemaakt van zelf gemaakte route`s naar de Vogezen. Herberekenen heb ik aan staan plan methode snel.
Bij wegomlegging o.i.d. even gebruik maken van de "tussen punt "verwijderen knop en weer doorgaan met navigeren.
Heb ook de mogelijkheid om mamba te gebruiken, maar mijn voorkeur gaat naar de igo versie van Hozzira
 
Laatst bewerkt:
~
Heb ook de mogelijkheid om mamba te gebruiken, maar mijn voorkeur gaat naar de igo versie van Hozzira


Waarom geef jij de voorkeur aan de Motoreditie? Ik heb Mamba ook geinstalleerd en vind die gebruiksvriendelijker geloof ik.
 
Zal waarschijnlijk komen door het lange gebruik van de software, is voor mij redelijk duidelijk en makkelijk in gebruik.
Wanneer ik route ontvang kijk ik deze altijd na via mra of tyre. Punten worden geplaatst zoals ik dat wil en dit levert geen problemen op.
Kan natuurlijk ook mijn autistische inslag zijn |( _O-
 
hoppa, mijn navi is onderweg het is een FODSPORTS geworden, volgens mij een RAGE kloon?

als hij binnen is eens proberen en kijken of de motoreditie erop kan!
 
Heb je routes gereden? Of gewoon een eindbestemming ingevuld?
Nog tips?

Herberekenen aan/uit?

sorry, nogal late reactie. ik was daar voor andere zaken dan motorrijden, dus helaas geen routes gereden. Ik weet zeker dat het er wel mooi rijden is. Ik was in de omgeving van Villefrance de Conflent en dat is een hele mooie omgeving.

bij mij staat herberekenen altijd aan. de enige aanpassing die ik heb gedaan in de navigatie zijn wat transpanties en visuele effecten.
 
zo, net binnen de FODSPORTS china GPS, motoreditie erop en als mijn beugel klaar is en hij dus op de motor kan eens een keer testen! ziet erop t oog heel netjes uit. leesbaarheid buiten lijkt ook in orde en dat alles voor 95 euro :)
 
iemand die mij de juiste richting in kan wijzen voor een kaart update, ik zie dat china mij de Q1 van 2012 ofzo heeft geleverd :(
 
Zo, oma aan de kant met een verzoekje.
Normaal gezien zijn de duistere krochten des interwebs geen probleem voor mij, maar ik heb moeite met de laatste europa kaarten te vinden. Iemand die mij een linkje kan PM-en?
 
Voor een ieder die de nieuwste IGO/HERE kaarten zoekt (dus voor de motorcycle edition, maar ook voor Becker Mamba).
Op Spotnet zijn de nieuwste kaarten te vinden. Ik heb in ieder geval al Q1/2017 binnengehaald. Kijk maar eens op Sportnet hoe het één en ander werkt. Lijkt eerst ingewikkeld, maar is het niet. Ook op een site als GPSPOWER.NET (hier de link; https://www.gpspower.net/igo-maps/344110-igo-r3-europe-here-2017-q1.html) zijn de kaarten te vinden.
Bij deze laatste moet je je wel registreren en met je de betreffende post "liken" om toegang te krijgen tot het bestand.
 
Op spotdinges kan ik alleen 2016 versies vinden en gpspower oplossing is echt een puzzel, kan een kaart niet gewoon uit 1 bestand bestaan? :D
 
Laatst bewerkt:
Probleem is het niet, meer iets van tijd en zin die ontbreek. En vaak twijfels bij de betrouwbaarheid van de bronnen van gebruikte programmatuur en software. Wat is er makkelijker om een "mooi" programma te maken om illegale zaken te kunnen downloaden en dan gelijk maar even de computer van de gebruiker te analyseren, surfgedrag, etc.

Teveel kans op misbruik, dus kost het me veel tijd om een zandbakomgeving op voldoende niveau te moeten maken en waarom? Omdat me nauwelijks gebruikte Rage een kaartupdate nodig heeft? Euuhhh, waarom moeten we illegale software/kaarten downloaden om een Rage te kunnen gebruiken?

Ik ga de Rage dan ook maar verkopen zonder kaartupdate.
 
Terug
Bovenaan Onderaan