iGO Primo 2.4 Motorcycle Edition

Ik ben ook op zoek naar de files!
Heb mijn oude Mio P350 nog draaien op Tomtom 7, maar iGO Primo draait ook perfect! Nu de Motor Editie nog zien te vinden...

-edit-
Deze link doet het nog:
moto_edit_1.9.zip (ff knippen en plakken in je browser)

-edit 2-
Werkt als een trein!
 
Laatst bewerkt:
Het hele Windows CE/IGO gebeuren is inmiddels ingehaald door de diverse Android apps. De motoreditie was een geweldig product ten tijde van lancering. Maar begint nu wel wat achterhaald te worden.
Ik ben inmiddels helemaal om naar Android. En sinds ik een nieuwe pc heb, heb ik ook niks meer qua IGO, motoreditie of Becker in de aanbieding.
Er bestaan diverse leuke apps voor Android die de motoreditie ruimschoots overtreffen. TomTom GO is de bekendste. Maar ook speciale motornavigatie van Kurviger en Calimoto zijn erg goed. En natuurlijk niet te vergeten onze Nederlandse trots Tyre navigatie.
Dat geloof ik direct. Bij de aanschaf van de motor echter zat er 'kosteloos' een interphone bij, waarvan men vanwege een afgebroken houder de status niet van wist. Ik heb alles netjes kunnen herstellen, deze draait nu eenmaal op die software.

In de toekomst zal ik ooit wel eens een tt 450 rider aanschaffen ofzo, maar gezien de weinige keren dat ik het gebruik en dit gratis is, lag dit voor de hand. Voor m'n mobiel zou ik toch weer een watervrije houder e.d. moeten regelen. Maar desondanks dank voor de tips!
 
Het hele Windows CE/IGO gebeuren is inmiddels ingehaald door de diverse Android apps. De motoreditie was een geweldig product ten tijde van lancering. Maar begint nu wel wat achterhaald te worden.
Ik ben inmiddels helemaal om naar Android. En sinds ik een nieuwe pc heb, heb ik ook niks meer qua IGO, motoreditie of Becker in de aanbieding.
Er bestaan diverse leuke apps voor Android die de motoreditie ruimschoots overtreffen. TomTom GO is de bekendste. Maar ook speciale motornavigatie van Kurviger en Calimoto zijn erg goed. En natuurlijk niet te vergeten onze Nederlandse trots Tyre navigatie.


Heb je aandelen? :P

IGO is zeker niet achterhaald, de software is wat verouderd maar de kaarten zijn voor zover mij bekend prima up2date. Het onderliggende OS is m.i. niet belangrijk genoeg voor een draagbare navi.
Mijn Navi bewust gekocht op prijs en mogelijkheid tot igo / motoreditie ik was voor <100 euro klaar.

een android device had ik ook zeer zeker geapprecieerd maar was nou eenmaal een stuk duurder, ik heb bewust niet gekozen voor een smartphone oplossing omdat ik dat wat ingewikkeld vind met opladen (losse stekkertjes e.t.c.)
 
Nee, geen aandelen! Wel fan van de TomTom GO app. En een aantal andere apps zoals Calimoto, Kurviger en MyRouteApp. De flexibiliteit is het grote pluspunt wat mij betreft.
 
Ik kan ook nog wel even uit de voeten met het op IGO gebaseerde Becker Mamba in mijn chinese Exelvan Windows CE apparaat. De HERE kaarten van Q4 2017 heb ik al weer gesignaleerd op het web.
Ik heb wel eens wat ruzie met vooral gefabriceerde of gedownloade routes. Daarom laat ik het fabriceren van een mooie bochtige route wel over aan Mamba zelf en eventueel door Kurviger. Gaat snel en het resultaat stelt mij regelmatig tevreden. Natuurlijk kan het beter, maar dat zelf uitvogelen, omzetten en installeren kost mij teveel tijd en hoofdbrekens. En als ik dan ergens halverwege de route vastloop en het de nodige moeite kost om de rit weer op te pakken ben ik er wel klaar mee.
Op de SD kaart in de Exelvan heb ik ook nog motoreditie staan. Doet het ook prima, maar mist t.o.v. Mamba de bochtige route optie. Daarom gebruik ik vrijwel altijd Mamba.
 
Ik kan ook nog wel even uit de voeten met het op IGO gebaseerde Becker Mamba in mijn chinese Exelvan Windows CE apparaat. XXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Op de SD kaart in de Exelvan heb ik ook nog motoreditie staan. Doet het ook prima, maar mist t.o.v. Mamba de bochtige route optie. Daarom gebruik ik vrijwel altijd Mamba.

Ik gebruik nog zeer regelmatig de motoreditie op m'n Chinese Excelvan. Ben er nog altijd heel tevreden over. Doet alles wat ie moet doen. Heb alleen de laatste tijd wat vage problemen met de hardware (al 2 voedingssnoeren defect), maar dat hoort in een ander draadje...
 
Laatst bewerkt:
Waar ik HERE Q4 2017 heb gezien? Ik weet niet exact meer wat ik op dit gebied wel of niet mag vermelden, maar ik kijk graag op Spotnet.
Ook te vinden op gpspower.net
 
Wil ik ook weten.

Het is telkens een enorme zoektocht naar goede downloads.


Verwijder deze reactie maar als het niet mag, maar ik haal ze al jaren van dezelfde plek, g p s p o w e r . n e t
wel account aanmaken geloof ik om bericht te "liken" zodat je links kan zien.
 
Oud onderwerp pfff, dag oma!

Hozzira, fijn dat je weer meedoet!

Zondag had ik de Rage laten vallen, hij startte wél op maar niet meer het gps/mf-editie gedeelte, igo kon het path naar de start hiervan niet meer vinden, ook Myboot deed het niet meer. Nu bedacht ik me net dat je dan ook simpel de zaak kon herinstalleren en voila hij doet het weer! (had alles nog wel op mijn Hd staan, dat was makkelijk zoeken ;) )
 
Ik gebruik 'm ook nog altijd met veel plezier,wilde eigenlijk uiteindelijk een navi aanschaffen van een genormeerd merk maar de Rage werkt nog goed met de MF edition.
Zou alleen de kaart graag op het noorden willen zetten,moest geloof ik al kunnen maar werkt niet bij mij?nu heb ik vaak bij veel bochten achter elkaar dat hij niet van de wijs raakt omdat de kaart te langzaam draait bij mij.
 
Dat is gewoon een kwestie van verouderde hardware. Volgens mij hebben de nieuwe "China" navi's al weer behoorlijk meer intern geheugen en een snellere processor. Alhoewel hier ook nog vaak oude meuk aangeboden wordt.
Uiteindelijk zal alles wel richting Android gaan. Windows CE (waar de Chinezen op draaien) heeft zijn tijd gehad.
Een "gerenommeerd merk" toestel kan niks meer of beter dan een goed Android toestel met de juiste apps erop. Dus wacht daar nog maar even mee.
 
iGO is er ook voor Android. Volgens mij kun je die motor editie, als je een beetje handig bent, redelijk makkelijk omzetten. Ik heb daar echt geen tijd meer voor maar misschien voor iemand best een leuk ding om eens uit te zoeken. Als er op android niks beters is dan. Momenteel gebruik ik zelf een TomTom, maar mijn vriendin heeft nog steeds de motor editie en heel eerlijk, dat heeft nog steeds de voorkeur.
 
Hup, oma op de bezem weg!

Vraagje: Na een leuk weekend bij Cochum met wat mooie routes wou ik vanochtend de navi instellen om naar huis te rijden, blijft hij hangen met opstarten. Balkje loopt bijna helemaal vol maar laatste stukje weigert ie te doen, waardoor ik bijna tot in de eeuwigheid was verbannen tot een cursus duits leren, biefstuk bakken en een huis zoeken in Cochum, totdat ik mij bedacht dat mijn iPhone mij ook wel sprekend naar huis kon sturen via mijn cheap-ass eBay headset. Derhalve probleem een is verholpen, ik ben immers thuis gekomen. Probleem twee blijft nog. Mijn navi weer laten opstarten. Het gaat hier over een chinese Rage type navi.

Gaarne uw hulp ende tips!
 
Terug
Bovenaan Onderaan