IJmuiden en omgeving laat je horen!!

Gixxer750K6

MF'er
29 apr 2006
33
0
IJmuiden
Wie rijdt er in IJmuiden en omgeving en lijkt het leuk om een keertje te gaan knallen?

Met name rijders van Supersports. Ik rijd zelf namelijk een GSX-R 750 K6.

Nog tips over mooie route in de buurt hier?
 
Wie rijdt er in IJmuiden en omgeving en lijkt het leuk om een keertje te gaan knallen?

Met name rijders van Supersports. Ik rijd zelf namelijk een GSX-R 750 K6.

Nog tips over mooie route in de buurt hier?
Vroeger reed ik veel in IJmuiden,maar daar heb je nu niks aan,route-Kopje van Bloemendaal,maar dat mag geloof ik niet meer,is't nie :z
 
gewoon een keer gek doen, en naar de andere kant van het kanaal rijden, dikke kans dat je op de akermaat mensen uit de buurt tegenkomt.
 
gewoon een keer gek doen, en naar de andere kant van het kanaal rijden, dikke kans dat je op de akermaat mensen uit de buurt tegenkomt.

Hmmm..andere kant van het kanaal...dat gaat tegen de natuur van viskoppen in zoals je weet ;-)

Maar Akermaat? Waar is dat? Is dat fun?
 
Hmmm..andere kant van het kanaal...dat gaat tegen de natuur van viskoppen in zoals je weet ;-)

Maar Akermaat? Waar is dat? Is dat fun?
Das het tankstation bij Heemskerk aan de A9... Als je vanaf de Velsertunnel komt rij je richting Alkmaar pak je vervolgens afslag heemskerk en rij je terug. Je blijft op de afrit want dit vervolgens ook de afrit voor het tankstation. Het is een Texaco.

Door rijden naar de parkeer plaats en je bent er.
 
er zijn in ieder geval weer wat mensen op de akermaat, en curver moet zijn nieuwe camera proberen, dat gaat ie geloof ik doen vanaf een uur of 19:00
 
Terug
Bovenaan Onderaan