IJsspeedway Assen

Ga je naar Assen

  • Tuurlijk, wil het voor geen goud missen

    Stemmen: 20 54,1%
  • denk het wel

    Stemmen: 0 0,0%
  • heel misschien

    Stemmen: 3 8,1%
  • Nee, mij te duur/ te ver

    Stemmen: 6 16,2%
  • euh? wat is ijsspeedway??

    Stemmen: 8 21,6%

  • Totaal aantal stemmers
    37
Dat Nederlands.... :')

Zaterdag zijn we ,r weer bij! :9~~

En als je er dan iets van zegt, word je uitgemaakt voor "taalnazi" Wie dat woord verzonnen heeft..... :N

Verder voor een ieder die naar dit spektakel gaat kijken: Veel plezier!
 
Laatst bewerkt:
Dat was de norm als 15-jarige op een VMBO ;)

Tja,wat moet je van zo iemand verwachten als ie de sponsorbelangen moet behartigen....

Misschien heeft ie inmiddels een spoedcursus ABN gehad :(

Morgen sneeuwt het weer denk ik, wel lekker voor de sfeer 8-)
 
Laatst bewerkt:
was weer een leuke avond gister. met als hoogtepunt de 2e plaats voor ruben de jong.
hij en dirk werkman reden op een motor van johnny tuinstra.
full


hierboven de pin van 2013. zelf zoek ik nog de pin's van 1985/1986/1987/1988/1989/1990
1992/1993/1994/1996/2000/2002/2004 dus mocht iemand deze over hebben en willen verkopen dan hoor ik dat graag.
 
Laatst bewerkt:
donderdag was leuk....
vrijdag ochtend was mooi....
vrijdagavond was geweldig......
zaterdagavond was monsterlijk mooiii....

voor zondag heb ik geen kaarten helaas,
zijn de races ergens op een site live te volgen??
heb al wat gespeurd maar naar mijn idee nergens live te volgen....
 
echt weer een zinderende finale.

1e dmitri koltakov
2e dmitri khomitsevitsj
3e daniil ivanov

helaas heb ik voor morgen ook geen kaarten. maar het is later op motor TV vast terug te zien op you-tube.
 
Laatst bewerkt:
echt weer een zinderende finale.

1e dmitri koltakov
2e dmitri khomitsevitsj
3e daniil ivanov

helaas heb ik voor morgen ook geen kaarten. maar het is later op motor TV vast terug te zien op you-tube.

Gruwelijk mooie finale en fantastisch spektakel gezien :} :}

Wat een gave sport is het toch :9~ :9~
 
De FIM heeft de rechten van bewegende beelden verkocht. Dat houdt in, dat er slechts een bedrijf is dat het recht heeft te filmen. Maar ook dat als iemand anders bewegende beelden maakt en deze op het internet zet, dan is dat strafbaar . Het zal wel gebeuren, maar dan is het hooguit met kleine camera's

En gisteravond heb ik weer wat geleerd. Er waren bezoekers, die na afloop het nodig vonden om de beveiliging te slopen en met de strobalen over de baan te moeten surfen. Toen wij daar wat van zeiden - want wij moeten dat na afloop allemaal weer herstellen - werd ons gezegd dat wij dat helemaal verkeerd zagen. Dat was kicken, dat was fun. Maar wij vonden dat minder fun. Want wij als helpers mogen dat na afloop weer herstellen. Zelf was ik nog bijna een uur bezig om alle plastic buizen op de hekken weer vast te zetten Is de beveiliging niet goed, dan heeftg de FIM het recht om de wedstrijd af te gelasten. Bij hun staat de veiligheid van de rijder voorop. En ik betwijfel of degene, die vandaag komen het afgelasten ook als fun, kicken zouden willen zien.
Daarom hebben we getracht alles weer te herstellen of doen dit vanmiddag nog.


EgbertO
 
Laatst bewerkt:
De FIM heeft de rechten van bewegende beelden verkocht. Dat houdt in, dat er slechts een bedrijf is dat het recht heeft te filmen. Maar ook dat als iemand anders bewegende beelden maakt en deze op het internet zet, dan is dat strafbaar . Het zal wel gebeuren, maar dan is het hooguit met kleine camera's

En gisteravond heb ik weer wat geleerd. Er waren bezoekers, die na afloop het nodig vonden om de beveiliging te slopen en met de strobalen over de baan te moeten surfen. Toen wij daar wat van zeiden - want wij moeten dat na afloop allemaal weer herstellen - werd ons gezegd dat wij dat helemaal verkeerd zagen. Dat was kicken, dat was fun. Maar wij vonden dat minder fun. Want wij als helpers mogen dat na afloop weer herstellen. Zelf was ik nog bijna een uur bezig om alle plastic buizen op de hekken weer vast te zetten Is de beveiliging niet goed, dan heeftg de FIM het recht om de wedstrijd af te gelasten. Bij hun staat de veiligheid van de rijder voorop. En ik betwijfel of degene, die vandaag komen het afgelasten ook als fun, kicken zouden willen zien.
Daarom hebben we getracht alles weer te herstellen of doen dit vanmiddag nog.


EgbertO

Egbert, dat heb je altijd, er liepen er nogal wat rond waarvan hun eventueel nog kleine hoeveelheid iq compleet verdoofd was door drank.
Dat soort zakkenwassers moet je eigenlijk buiten gooien, een mooie taak voor security

Ik heb je zien vegen met je Egbert-O petje op, tussen alle heats door met je andere collegae en mag toch wel zeggen namens alle normale bezoekers ;GROTE KLASSE VAN DE GROEP FANTASTISCHE VRIJWLLIGERS :} :}

Graag tot volgend jaar :W :W
 
Laatst bewerkt:
De FIM heeft de rechten van bewegende beelden verkocht. Dat houdt in, dat er slechts een bedrijf is dat het recht heeft te filmen. Maar ook dat als iemand anders bewegende beelden maakt en deze op het internet zet, dan is dat strafbaar .

oke oke, en welk bedrijf heeft momenteel de rechten te filmen?
en waar worden deze beelden uitgezonden en/of zijn ze online(live) te bekijken....?
 
;GROTE KLASSE VAN DE GROEP FANTASTISCHE Vrijwilligers
:^




gave wedstrijd gisteravond met een uiterst fraaie finale,
Dirk Werkman was met ons mee en liep nog steeds met een dikke smile rond :Y .





ik heb trouwens mar weinig fotografen gezien, denk dat er een stuk of 5 rondliepen is wel wat magertjes voor zo'n evenement.


ik ben best bereid om daar volgend jaar verandering in te brengen => veel foto's maken vanaf middenterrein O-) *D
 
Laatst bewerkt:
Fantastische avond weer gisteren!
Volgend jaar zeker weer van de partij :)

@Martijn
TV broadcasters

In nederland: Motors TV, maar weet niet of dit live is!

dat zijn alleen foto's zo te zien...

aggg....what the fuck!!!
ik ga gewoon live in het stadion kijken })
moet nog wel even kaart halen, kost paar knaken, maar dan heb je ook wat :)


@Bierelier,

Weet jij zo waarom Dirk Werkman vrijdag ineens niet meer reed,
blessure? of door de knock out uitgevallen?
hij reed goed, denk dat een plaats binnen de top 7 er zeker voor hem in had
kunnen zitten...
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Ben er gisteren ook geweest en het was mijn eerste kennismaking, althans live, met deze sport.
Vond het fantastisch om te zien, horen en ruiken :)

Heb wel een vraag, ik zag heel veel Jawa's voorbij komen maar er reed er een met een zwart met goud/geel/oranje achtig versierd achterspatbord rond. Ik dacht dat het nummer 10 was maar weet het niet zeker, zou ook 12 kunnen zijn.
(Tsja... was niet de BOB dus... :) )
Die motor had de letters KM of HM rechts op het carterdeksel staan.
Kan iemand mij vertellen wie dit was en met welke motor hij reed?
Geen Jawa, dat is me wel duidelijk, ken alleen dat motormerk niet... :?

Alvast bedankt voor jullie meedenken/antwoord :)
 
dat zijn alleen foto's zo te zien...

aggg....what the fuck!!!
ik ga gewoon live in het stadion kijken })
moet nog wel even kaart halen, kost paar knaken, maar dan heb je ook wat :)


@Bierelier,

Weet jij zo waarom Dirk Werkman vrijdag ineens niet meer reed,
blessure? of door de knock out uitgevallen?
hij reed goed, denk dat een plaats binnen de top 7 er zeker voor hem in had
kunnen zitten...


weet 't eigenlijk niet, hij moest al snel naar de commentaarbox voor 't interview en daarna gewoon vergeten te vragen.
 
zo ik ben ook weer thuis. ik ga bijna altijd de vrijdag / zaterdag en zondag.
dit jaar had ik mij voorgenomen om de zondag telaten schieten.
nou dat was niet een best iede. de hele nacht geen oog dicht gedaan. [ kop vol ijsspeedway ]
dus toch maar weer naar assen en weer geweldig genoten.

1e dmitri koltakov
2e daniil ivanov
3e vitali khomitsevitsj

dank aan alle vrijwilegers die dit met zijn allen mogelijk hebben gemaakt.
ik kan er weer een jaar tegen aan.

ps ik heb de ballen verstand van PC's maar van assen 2011 staat er heel mooi beeld matriaal op. mischien dat iemand dat hier heen wil linken?

ice speedway grand prix 2011-assen bijna 24 min. HD van red bull TV. :Y
 
Laatst bewerkt:
http://www.youtube.com/channel/UCNqnj-0tLvg0YO-YOnz5k4w?feature=watch staan bijna alle wedstrijden. Ga ervanuit dat ie na uitzenden op motortv die van assen ook wel online gooit :D

top !!


vandaag was er minder spectakel en spanning dan gisteren,
maar was wel weer mooi..

do / vrij(ochtend+avond) / za en zo geweest :)
 
Leuk dat jullie ook zo hebben genoten :)

Maar weet iemand welk motormerk HM of KM op het carter heeft staan?
Of heb ik dat niet goed gezien en moet het GM zijn...
 
Terug
Bovenaan Onderaan