IJsspeedway Assen

Ga je naar Assen

  • Tuurlijk, wil het voor geen goud missen

    Stemmen: 20 54,1%
  • denk het wel

    Stemmen: 0 0,0%
  • heel misschien

    Stemmen: 3 8,1%
  • Nee, mij te duur/ te ver

    Stemmen: 6 16,2%
  • euh? wat is ijsspeedway??

    Stemmen: 8 21,6%

  • Totaal aantal stemmers
    37

flapmeth41

MF'er
2 jul 2004
173
0
Assen (de motorstad)
Hey iedereen,
Dit weekend is er ijsspeedway in Assen. Kan haast niet wachten tot morgen (Begin van het weekend). Maar zijn er nog meer forummers die hierheen gaan?
full
 
Ik riep vorig jaar heel hard dat ik koste wat kost heen zou gaan, omdat het zo ontzettend gaaf is, maareh, het wordt hem dit jaar niet helaas...
 
Assen is mij te ver weg, maar iedereen daar in de buurt zou er heen moeten gaan.

IJsspeedway is absoluut kicken!

Ik ging vroeger altijd naar Deventer en het is in het echt zo ontzettend veel spectaculairder dan op TV...echt een aanrader!
 
Ijspeedway is zoooo gaaf ga dit jaar het hele weekend heen plaats nog wle foto"s na dt weekend :P Heb egt al zon zin in hoop da johhny en Posa het een beetje goed gaan doen !! (tog knap van serenius op zon leeftijd NOG voorin meedoen)
 
Ik riep vorig jaar heel hard dat ik koste wat kost heen zou gaan, omdat het zo ontzettend gaaf is, maareh, het wordt hem dit jaar niet helaas...
dan zorg je maar dat je zondagmiddag bij de persconferentie bent.


anyway ik ga vrijdag avond heen tijdens de roelof thijs bokaa.
 
Ik ga ook h1 das vett strak.....kicke jo hoe ze met zoon snelheid op een bocht afkome zonder remme je kunt alleen afremme op de machine zelf. Machtig mooi.
idd wl knap van serenius (heb respect :} ik hoop egt dat ie dit weekeind ook lekkr meedoet en tuinstra ook. word weer lekkr feeste ik hoop ook dat er een sveertje is maakt t daaro altijd zo gzellig..maja we zien wl hoet gaat...kheb er in iedergval onwijs veel zin in..
 
Ik ga Zaterdag, met dank aan een buurman die me uitnodigde.
Ben nog nooit naar een wedstrijd geweest, maar verwacht veel spektakel en herrie.
Misschien dat er nog wat brokken ijs om mijn oren vliegen.
 
Ben net terug.
Was een mooie spannende finale.
Alleen jammer dat er vandaag zoveel vielen.
Volgens mij was het ijs trouwens erg zacht.
 
ga er al jaren heen, is echt een aanrader!!!! Deze mannen hebben ballen van staal en is het gevoel angst operatief verwijderd!!

ik ging er al heen toen je nog op de bielzen moest staan en das al heel wat jaren geleden en de sfeer is echt gezellig!!!

Vorig jaar reed Tuinstra de sterren van de hemel en Franky Zorn is ook echt zo`n gangmaker...echt gaaf!!!
 
Whaaa, ice speedway is echt zo cool! Mn moeder heeft ooit, lang geleden, de ice speedway fanclub opgericht en heeft me als meisje van 7 ofzo aantal keer meegenomen naar Assen. Ook de paddock in enzo... echt zo cool!

Moet er toch maar weer eens naartoe...
 
ik vind deze site beter..
www.ijsspeedway.tk

ook gemaakt door een MF'er :W :}

Maar ik kom er vanaf mn 5de maar kan er UURen over praten. Heb er ook een spreekbeurt over gehouden. Heb voor die spreekbeurt een (prachtig) interview met Roelof Thijs gehad, was echt gaaf om naar die man te luisteren. Heb 2 jaar geleden ook een keer met me vader met Johhny (Tuinstra) staan praten. Echt fantastische verhalen om te horen... :Y
 
het is weer zover....
gisteravond was er training en vanochtend ook :Y

ben geweest en heb er volop van genoten *D :9~ *D
geweldig :} spectactulair :}

vanavond naar de roelof thijs bokaal
en zaterdag en zondag ook heen *O*

dit is mijn 22e jaar al dat ik er kom }) }) v.a mn 6e :Y
 
Laatst bewerkt:
het is weer zover....
gisteravond was er training en vanochtend ook :Y

ben geweest en heb er volop van genoten *D :9~ *D
geweldig :} spectactulair :}

vanavond naar de roelof thijs bokaal
en zaterdag en zondag ook heen *O*

dit is mijn 22e jaar al dat ik er kom }) }) v.a mn 6e :Y
Ik ben vanavond ook weer van de partij en morgen en zondag ook... Ik zit in de 2de bocht ...zoals altijd *D

Het word weer genieten...heb echt weer superzin! :Y *O*
 
Op maandag 13 maart heeft RTV Drenthe in de sportuitzending wat beelden van de ijsspeedway. Het programma gaat hoofdzakelijk over Roelof Thijs
De uitzending is in streaming video tijdens de uitzending via het internet te bekijken op RTVDRENTHE.NL
Na het nieuws van acht uur wordt de uitzending van het gehele programma van RTV- Drenthe herhaald en op het eind van het programma zit het sportblok
Dus alleen te zien op 13 maart en 14 maart zijn er twee herhalingen
Kijk voor de juiste tijdstippen daarvoor maar op teletext van RTV Drenthe en die staat dus ook op de site van RTv Drenthe

EgbertO
 
het ijsraceseizoen is weer geopend :}


full

all time faforites: franky zorn :]

leuk om te weten: gunter bauer rijdt ook weer mee na 2jaar afwezigheid wegens gebroken been die hij opliep tijdens training in assen in 2005
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan