Ik (1.56 m) wil motor rijbewijs halen..tips

denk dat verlagen wel kan idd.
maar het lijkt mij beter als je gewoon ff op een paar fietsies gaat zitten zoals hierboven al gezegd werd, motor verlagen word ie niet mooier van.
maar dat is mijn smaak iig suc6 :]
 
atc0QqrQeok=.jpg


the best, and only, way to go 8-)
 
ik ben zelf 1.60 en les op een diversion. in principe kun je dat tegen de rijschool zeggen en dan zullen ze heus wel een gepaste motor voor je hebben ( als ze die in huis hebben).

Je kunt in principe gewoon lessen hoor, t hoeft echt niet eens een lichte motor te zijn ;)

( kom zelf ook net met mijn tenen op de grond :X )
 
De meeste opties zijn al langsgekomen in dit topic. Gewoon kopen en rijden wat jij leuk vindt. Verlagen is een optie, en Daytona Ladystar boots voor wat extra lengte ;)
Ik ben zelf nog iets kleiner (1.55m) en rij op een zxr750. Ben op kleinere motoren begonnen, en heb ook lang op een zxr400 gereden. Als je wat ervaring hebt opgedaan maakt je lengte (of gebrek aan) niet meer uit. gewoon goed uitkijken waar je stopt en je voet, in mijn geval bal van mijn voet, neerzet. Je wordt op den duur erg creatief, ook met het parkeren van je motor. Veel plezier met lessen *O*
 
Mijn zus(je) is 1.58, en heeft een verlaagde kawa GPZ 500s, en dat gaat prima, ze kan met beide voeten zo'n beetje helemaal plat op de grond, wat toch wel belangrijk is in verband met evenwicht! , denk ook aan kuilen en zo, als je dan
normaal alleen met de bal van je voet de grond raakt, val je dan alsnog....
 
Ik heb besloten dat het tijd wordt om mijn motor rijbewijs te gaan halen.
Maar nu het probleem...
Ik ben maar 1.56...!! :?
Mijn vriend zegt dat ik dan licht moet gaan rijden, maar ja hij is al bezig en wil een Suzuki GSX-R 750 SRAD. *D *D
Dus ja dat ga ik natuurlijk nooit bijhouden dan. :X :X :X
HAHAHA
Iemand tips voor mij...??
Alvast bedankt.

*O* *O*
Je avatar is die fiets van marktplaats?
 
Mijn zus(je) is 1.58, en heeft een verlaagde kawa GPZ 500s, en dat gaat prima, ze kan met beide voeten zo'n beetje helemaal plat op de grond, wat toch wel belangrijk is in verband met evenwicht! , denk ook aan kuilen en zo, als je dan
normaal alleen met de bal van je voet de grond raakt, val je dan alsnog....


Daarom zeg ik vooruit plannen en niet stoppen naast een kuil. Of je zet je andere voet aan de grond ;) Als je niet zo lang bent dan weet je niet beter en is dat extra beetje planning heel gewoon. Je doet het op gegeven moment automatisch, je wordt er vanzelf heel creatief van.
 
Hoe ik dat ex-blonde voor elkaar heb gekregen..??
Ehm nou gewoon bruin verven.
Maareh, het werkt niet hoor..!! ;) ;) ;)
Ik blijf blonde acties hebben _O- _O-


Ik ken ook een grietje uit Krimpen, en die is ook
mega klein...Die rijdt een VFR 400...

Er is dus wel wat voor je te krijgen hoor ;)
 
yamaha diversion is ook niet heel erg groot, ken een klein iemand (1,60 ofzo) en die rijdt daar op.
 
Mijn vriendin is ook niet groot ong 161 en ze rijd op een cbr400rr. Ze had moeite op de cb500 ging maar net. Nu stuurd ze al een paar jaar op haar 400tje met veel plezier alleen wil ze nu een 600 maar das dus echt een probleem!
 
Een ducati monster :Y
Qua afmeting gaat dat zeker lukken, enorm veel passie, waardevast etc...
 
Hoi moet geen probleem zijn, mijn vrouw ridt op eeen HD sportster 1200 ander zadel, ze is 1.59 haar zolen van haar motorlaarzen met 1 cm laten verhogen. Ze kan daardoor goed bij de grond. Een beetje schoenmaker moet jouw motorlaarsen met 2/3 cm kunnen verhogen. Onder mijn schoen zit 3 cm door een keer plat is m'n been 3 cm korter geworden. Dus op :] met plateau zolen op de motor............. 8-)
 
Ik ben ook een mini (1.58m) en heb gelesd op een honda CB250. Dat was net aan. Rijd nu een ZZR250 en gaat heel goed, kan mijn vriend idd ook niet bijhouden (R6)maar das dan jammer :+ Rijd m'n eigen rondje wel :] Deze ZZR zou voor het mooie zelfs nog iets verlaagd mogen worden, dan kan ik beter achteruit de garage uit steppen.

Als ik wat meer ervaring heb (rijd nu 3 maanden op deze en is m'n eerste motor) wil ik ook voor een ZXR400 gaan maar dean wel de zwart/paarse :9 Heb er al wel een keer opgezeten maar merk dat ik erg plat op de tank hang om bij het stuur te komen. Uiteraard moet ie dan zowiezo verlaagd worden.
 
Hoi,

Ik ben 1.58 lang en ik rijd een SV650S. Niet verlaagd ofzo. Dus moet het bij jou ook wel lukken om iets te vinden!
 
Thanx..
Ga ik zeker even naar kijken.
Ik wil ook geen "kleine" motor, ik ben zelf al klein genoeg..HIHI.

Ik had hetr topic gelezen van de dame van 1.69 die geen goeie motor kon vinden, dus me begon met mijn 1.56 al zorgen te maken.
En ik vind choppers wel mooi, maar racers zijn gewoon "het".

Ik ben 1.69m en ik pas op een heleboel motoren!! *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan