Ik baal...:(

De andere foto was met m'n telefoon gemaakt, hier een wat betere... ;(

(Afbeelding)


Die gozer zwijnt weer dat 'ie vandaag vrij is, lijkt wel of 'ie het met schuurpapier heeft proberen uit te wrijven |(

Lekker hoor, zo'n collega :(

Dat moet een beste doos zijn geweest en ook met een goeie inhoud. Nog geluk dat er niet weer een deuk inzit. Als het een lege door is geweest, dan was de lak overigens ook niet al te best aangebracht.

Maar, collega moet natuurlijk gewoon betalen. Het kost hem helemaal niets, WA verzekering zit geen no-claim op iets van die aard.
 
en jij hoeft het zelf niet te doen natuurlijk. Motor bij een garage brengen, offerte laten maken en naar zijn verzekereing opsturen.. simpel toch. :W
 
Rammen die gast.. maar iig zegt ie het... Ik heb niks gehoord wie dit geflikt heeft op mijn werk :(

http://remcohobo.nl/hufter.JPG ((Afbeelding))

:? heeft er iemand een R1 sticker op GSXR geplakt of zo :)


Wel zuur voor de TS iig, fijne collega, keer een deuk in zijn auto trappen }) ohja, ik heb per ongeluk een deuk in je auto getrapt, ach is toch maar van jou :)
 
Gewoon een verzekeringskwestie dus je collega hier op aanspreken en het regelen, een fout kan iedereen maken,maar zijn opmerking van ach .... vind ik niet erg gepast. :(
 
Nooit leuk zulke dingen, maar je collega komt het je wel vertellen.
En dat is iets wat tegenwoordig niet zo snel meer gebeurd hoor.
 
Nooit leuk zulke dingen, maar je collega komt het je wel vertellen.
En dat is iets wat tegenwoordig niet zo snel meer gebeurd hoor.
:^

Ik zou iig mijn motoren nooit in ons magazijn durven stallen ...

Idd gewoon een kwestie van zijn WA-verzekering inschakelen, kost hem niks extra en voor jou is het zo weer netjes geregeld (een tankje verwijderen en spuiten kan voor het weekend nog geregeld zijn lijkt me)
 
Damn!
Op zijn verzekering verhalen, anders collega dokken.

Zo niet dan verplicht uitlaat tongzoenen na een rit })
 
Ik zou iig mijn motoren nooit in ons magazijn durven stallen ...

Idd gewoon een kwestie van zijn WA-verzekering inschakelen, kost hem niks extra en voor jou is het zo weer netjes geregeld (een tankje verwijderen en spuiten kan voor het weekend nog geregeld zijn lijkt me)

Als die collega het tijdens de uitvoering van zijn werk heeft gedaan, dan is de werkgever verantwoordelijk voor de schade. En komt ongetwijfeld het punt erbij of die motor wel in het magazijn had mogen staan.
 
Als die collega het tijdens de uitvoering van zijn werk heeft gedaan, dan is de werkgever verantwoordelijk voor de schade. En komt ongetwijfeld het punt erbij of die motor wel in het magazijn had mogen staan.

Hmmm ... mee eens, maar geen enkele werkgever die een beetje bij zijn verstand is zal de discussie aan willen wie er in dat geval nalatig is geweest.
 
Tja, wie zet z'n bike dan ook in een magazijn vol met dozen en andere bende :? Dan kan je er vergif op innemen dat iemand er eens iets op laat vallen of tegenaan loopt o.i.d.
 
Ik vraag me af wat die collega doet/zegt als je 'per ongeluk' een doos met zware motoronderdelen op zijn auto laat vallen: "Ach, het is toch maar een auto!" O-)








Sterkte en IDD op zijn WA verhalen.
 
Dit is gewoon ruk, maar wees blij dat de winter eraan komt en niet begin van het seizoen.
 
Tja, wie zet z'n bike dan ook in een magazijn vol met dozen en andere bende :? Dan kan je er vergif op innemen dat iemand er eens iets op laat vallen of tegenaan loopt o.i.d.


Nou, als je de keuze hebt tussen gratis binnenzetten ónder je huis (woon boven het magazijn), met ruimte om te sleutelen, beveiliging etc. terwijl er normaliter maar 1 keer per week iemand even een paar dozen neerzet en ophaalt, of 2 motoren buiten te stallen, midden in de Pijp dan is die keuze toch redelijk snel gemaakt ;)

't Gaat ook al 3 jaar goed, jammer dat het dit keer mis is gegaan.
 
Nou, als je de keuze hebt tussen gratis binnenzetten ónder je huis (woon boven het magazijn), met ruimte om te sleutelen, beveiliging etc. terwijl er normaliter maar 1 keer per week iemand even een paar dozen neerzet en ophaalt, of 2 motoren buiten te stallen, midden in de Pijp dan is die keuze toch redelijk snel gemaakt ;)

't Gaat ook al 3 jaar goed, jammer dat het dit keer mis is gegaan.
Ow je woont in de Pijp... oké ;)
 
Helemaal uit elkaar?????

Tankje eraf, ff mooi schuren spuiten en klaar. -O-

Big deal :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan