Ik ben bang dat mijn accesoires binnekort niet meer mogen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met alle respect...ik vind er geen zak aan, ziet er niet uit.
Zonde van die mooie bike... ;)

Maar doe wat je niet laten kunt... 8-)
 
zeik niet zo vent. :( Alsof jij bepaald hoe anderen zich moeten gedragen.

Dat bepaal ik niet vent. Ik geef slechts mijm mening, en dat kun je verwachten als je iets post, nietwaar? En naar mijn mening denk je ten onrechte dat veel mensen zoiets stoer vinden. Dat zullen er best een paar zijn maar de meesten zullen het zien als tamelijk kinderachtig en onsmakelijk. Maar als jij voor overjarige puber aangezien wilt worden moet je dat natuurlijk zelf weten.
 
Dat bepaal ik niet vent. Ik geef slechts mijm mening, en dat kun je verwachten als je iets post, nietwaar? En naar mijn mening denk je ten onrechte dat veel mensen zoiets stoer vinden. Dat zullen er best een paar zijn maar de meesten zullen het zien als tamelijk kinderachtig en onsmakelijk. Maar als jij voor overjarige puber aangezien wilt worden moet je dat natuurlijk zelf weten.

Oh, en waar geef ik aan dat ik denk dat het stoer is?
 
Dat bepaal ik niet vent. Ik geef slechts mijm mening, en dat kun je verwachten als je iets post, nietwaar? En naar mijn mening denk je ten onrechte dat veel mensen zoiets stoer vinden. Dat zullen er best een paar zijn maar de meesten zullen het zien als tamelijk kinderachtig en onsmakelijk. Maar als jij voor overjarige puber aangezien wilt worden moet je dat natuurlijk zelf weten.

Jezus mambo jij bent vast een bmw rijder....... zo humorloos als een duitser


edit: gechecked :Y bmw man.. zou'ie de bmw-gerechtigde leeftijd halen? (ja hoor: naar eigen zeggen 30 jaar it, carriere start meestal 20+ dus idd waarschijnlijk 50+)
 
Knap van jou... 30 + 20 = 50.
Wat is je punt?
Een BMW rijder mag geen mening hebben?
Boven de 50 mag je je mening niet geven?

Je kunt vast nog wel meer over me vinden... zeker doen als dat oplucht.
 
Tsja, een paar ballen aan je motor.....

Errug kinderachtig, heel errug kinderachtig zelfs, zeker als je ouder dan 13 bent en je IQ hoger is dan je schoenmaat.


Andersom zou wel leuk zijn: een motor aan je zak hangen :X
 
Knap van jou... 30 + 20 = 50.
Wat is je punt?
Een BMW rijder mag geen mening hebben?
Boven de 50 mag je je mening niet geven?

Je kunt vast nog wel meer over me vinden... zeker doen als dat oplucht.
Old School, we hadden een aantal jaar geleden Mambo No. 6 al... :+

Ach, vind die dingen wel grappig voor een keer, maar zou er zelf niet continu mee gaan rondrijden. Misschien voor op een pekelfiets?
 
Laatst bewerkt:
Topic gaat nergens over en als het dan ook nog uitdraait op bekvechten kan er beter een slotje op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan