Ik ben bekrompen!!!1!1

Status
Niet open voor verdere reacties.

grc3035

Rookie
31 okt 2022
3
7
Hallo mensen,

Er moet mij toch even iets van het hart.
Ik was al geruime tijd lid van dit forum, maar heb ook tijden dat ik niet op dit forum zit. daardoor heeft men mij account verwijderd, denk ik want ik moest mij opnieuw aanmelden omdat ik een melding had over een nieuwe groep op FB, over Russische motoren. Tot mij verbazing krijg ik commentaar als "fantastische eerste post", "ongepast, afkeuringswaardig", "reclame voor de concurrent", en nog meer van deze zielige opmerkingen. Met als gevolg dat ik ook nog gebanned wordt.
Zijn jullie nu van die zielige motorrijders die op van die Ikea-bankstellen rijden, die de hele dag voor een dealer zijn deur hangen en verder niets doen dan alleen een motor showen, die nooit een sleutel oppakken om te sleutelen en plezier beleven aan een motor die nu eens niet 20.000 Euro kost van hooguit een tiende daarvan? Want ik begrijp de opmerkingen niet, gun ieder zijn/haar motor, en het zal mij mijn kont roesten of FB concurrerend is of niet, want dat zou betekenen dat ik als forumhouder iets niet goed doet. FB is een aanvulling, en dat blijkt wel met de toename meer dan 100 mensen binnen iets meer dan een week.
Maar ik zou zeggen, veel plezier met het rijden van jullie bankstellen, en laat iedereen in zijn/haar waarde. Maar dat laatste zal wel in deze groep zinloos zijn.

En kan iemand mijn account bannen, want daar zijn jullie goed in. Scheelt mij weer werk.
 
Goede eerste post :Y
Begrijp er verder geen reet van, ik zal wel te bekrompen zijn. Succes verder en een fijne dag :W
 
Om te beginnen: IBTL ! :Y

Ten tweede: ik heb de andere topics/berichten van je niet gelezen, maar als ik bovenstaande reactie zo lees denk ik alleen maar: maak je niet zo druk, op deze manier denk ik dat jouw aanwezigheid geen toegevoegde waarde zal zijn :W
 
Zijn jullie nu van die zielige motorrijders die op van die Ikea-bankstellen rijden, die de hele dag voor een dealer zijn deur hangen en verder niets doen dan alleen een motor showen, die nooit een sleutel oppakken om te sleutelen en plezier beleven aan een motor die nu eens niet 20.000 Euro kost van hooguit een tiende daarvan?
Ik gok zo'n beetje dat de gemiddelde motor-forum bezoeker op een oud lijk rijdt wat die zelf onderhoud omdat geen enkele motorzaak er nog aan wil beginnen. Dus nee.

Maar binnenkomen met een rant of linkjes naar het o zo geliefde faceboek krijg je geen pluspunten door.
 
Buiten dat TS'er zich twee druk maakt, dat is slecht voor je hart, heeft ie toch wel een beetje een punt.

MF is , in mijn ogen, teveel incrowd geworden.
Als ik soms lees hoe nieuwe mensen afgezeken worden omdat ze, bij gebrek aan kennis, een " domme " vraag stellen.
Of het feit dat topics gekaapt worden door steeds dezelfde mensen waardoor het topic verzand in domme praat.

MF is gewoon minder leuk.

Aanvullend, dat iemand een link post naar een FB pagina kan ook enkel goed bedoeld zijn.
 
Ja, ik zit op een bank…een Pode…..en nee, geen chips op de vroege ochtend, fijne dag verder…..:W
 
Buiten dat TS'er zich twee druk maakt, dat is slecht voor je hart, heeft ie toch wel een beetje een punt.

MF is , in mijn ogen, teveel incrowd geworden.
Als ik soms lees hoe nieuwe mensen afgezeken worden omdat ze, bij gebrek aan kennis, een " domme " vraag stellen.
Of het feit dat topics gekaapt worden door steeds dezelfde mensen waardoor het topic verzand in domme praat.

MF is gewoon minder leuk.

Aanvullend, dat iemand een link post naar een FB pagina kan ook enkel goed bedoeld zijn.
Nieuwe mensen die afgezeken worden is volgens de regel: wij doen even veel moeite als dat jij doet.

Soms starten hier mensen een topic:
Titel: moter
Tekst: mn moter doet t nie, wa isser stuk?

Dat ze dan finaal doorgebrand worden mag wat mij betreft.
 
Nieuwe mensen die afgezeken worden is volgens de regel: wij doen even veel moeite als dat jij doet.

Soms starten hier mensen een topic:
Titel: moter
Tekst: me moter doet t nie, wa isser stuk?

Dat ze dan finaal doorgebrand worden mag wat mij betreft.
Even aangepast 😅
 
Hij heeft wel gelijk, door al dat negatieve gedoe kom je al snel in het verkeerde daglicht. Mensen die niets positiefs kunnen aanvullen zouden door een admin moeten worden aangesproken. Dit forum is ook redelijk verziekt. En dat is jammer.

Mooi opbouwend kritiek met een les of tip is altijd gewaardeerd. Maar meestal krijg je hier niets aanvullende opmerkingen.
 
Lid geworden op 31 oktober, ts heeft zich daarna een week opgeladen, om zijn eerste post te doen.

Ik laat het topic voorlopig open, wie weet leren we er wat van. Wat het verzoek om een ban van zijn account betreft, ik wacht nog even, dan kan hij meepraten.

Wie weet komt er wat zinnigs uit :+
 
🤔 Domme vragen bestaan niet wel domme antwoorden 😉

en die worden veel te vaak gegeven hier 🥱
Achja, ook al zo vaak geschreven…

Vraag hier neerplempen en dan de TS denken dat iedereen hier klaarstaat voor de volle 100% is ook iets van de tegenwoordige tijd van internet.

Vaak herken je aan de schrijfstijl etc…..en dan kun je op de antwoorden wachten…..en dan ontspoort het weleens. Ik maak me niet druk om…en mag de mod ingrijpen, ook geen probleem.
 
CA0A5DC5-172D-4BA4-8DE2-5C8C9BADEDFD.gif
 
lees eens terug sukkels. Normen en waarden kennen een aantal ds niet, en van (opbouwende) kritiek kunnen een aantal van jullie niet tegen. En nu weet ik gelijk waarom ik al een tijd niet op dit forum heb gekeken, want dit mf is een voorbeeld van een verziekt forum, met voor mij geen waarde.
Nou, iedereen een fijne dag, en veel pretigge kilometers op jullie door de bak betaalde motoren...
 
lees eens terug sukkels. Normen en waarden kennen een aantal ds niet, en van (opbouwende) kritiek kunnen een aantal van jullie niet tegen. En nu weet ik gelijk waarom ik al een tijd niet op dit forum heb gekeken, want dit mf is een voorbeeld van een verziekt forum, met voor mij geen waarde.
Nou, iedereen een fijne dag, en veel pretigge kilometers op jullie door de bak betaalde motoren...
En dan gek vinden dat je afgebrand wordt _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan