Ik ben blij en trots!

Jeff79

MF veteraan
24 jan 2003
1.316
0
NH
Op mijn nieuwe aanwinst en dit is um dan CBR 600F4 uit 2000 gekocht voor 7750€ tjes en daar krijg ik een splinternieuwe BOS Carbon ovaale demper bij !
Opeens stond ie daar bij de dealer in het rood wit blauw precies zoals ik hem zo graag wou hebben!!!!

Ik ken niet wachten tot ik hem op kan halen !!!!!

Hier alvast wat pickie's ff snel gemaakt tijdens de proefrit !
Ook met mijn nieuwe REV'IT! V12 leren combi aan en nieuwe SIDI laarzen en mijn nieuwe SHOEI Z-one (rood wit blauw) erachter meer pics volgen !!!!! met de demper erop

full
 
nop keihard gespaard en een beetje hulp van ouders/oma

hahhahahhhhah


Groetjes Jeffrey
 
oowowowowow, wát een prachtbeestje :}
en nog de mooiste kleurstelling die je kan hebben ook :}
Veel plezier ermee :] en hou hem heel ;)
 
Yep zaandamcity Ik heb hem bij De Weer motoren gekocht de eigenaar is een kennis van mij hij heeft zelf voor de race een RR :} en voorop de weg dezelfde alleen in het zwart !!!

Oh ja Zaterdag opendag met trailshow en stunt rijder zie www.wheelyking.tk dus kom ff langs !!!!!


Groetjes Jeffrey
 
Een meeting???

Is er een club van dan?

en zo ja waar en hoe sign ik up?????

Groetjes Jeffrey
 
Ik krijg hem pas eind mei omdat, ik dan me vakantie geld heb en dat rijdt makkelijker als alles betaald is!
En hij moet nog gekeurd worden bij de RDW ja het is een duitser en hij heeft als 25 KW gereden in Ned hahaha dus er is iig rustig me gereden ;)

ik wil de volgende keer wel dolgraag mee ik hou het forum in de gaten en mocht ik niet reageren kan iemande me er even op atenderen ;)


Groetjes Jeffrey
 
Mooie fiets. Ik heb dezelfde maar dan de zwart / matzwarte versie. Motor bevalt goed, alleen wil ik 'm verkopen voor een andere. Fireblade of een R1.

Maar het is geen straf als ik er nog een paar jaar me door moet rijden.
 
een 2000 Fireblade rood/wit/blauw is errug mooi !!!!!


Groetjes Jeffrey
 
Terug
Bovenaan Onderaan