Ik ben blij en trots!

mooi ding ,niet teveel voor betaald. Ik heb de mijne in de winter gekocht wat toch aanzienlijk in de prijs scheeld..
 
He Jeffrey, mooie motor en pakkie (heb zelfde pak :) ). Maar heb een vraagje: jij hebt kneesliders op je pak , ik niet. Heb je die er zelf opgezet?
 
Nee het is een 2003 REV'IT! V12 pak met ritsen op de mouwen bij de polsen dit was een probleempje met het vorige model want daar kwamen de mannen met bouwvakker handen niet door wel heen maar niet terug :P

Mijne is een combi misschien heb jij eerst je jack gekocht en toen je broek ????

:? :? :? :? :?

Ik kreeg ze erbij heb je ook geen klitteband erop of wel ????

Groetjes Jeffrey
 
nee inderdaad ik heb geen klitteband erop en ja met van die lastige mouwen. Heb gelukkig niet zo'n grote handen.
 
geen idee dan? raar het is vind ik best wel een sportpak ! dus het ontbreken van kniesliders vind ik wel raar :?
 
Zo hey Astros ben je ook lid geworden hier dan ben je wel een avondje zoet met lezen hahahhahahhahah

Groetjes Jeffrey

En ja hij rijdt echt top nu nog ff wachten tot ik hem echt heb!!!
 
En hij moet nog gekeurd worden bij de RDW ja het is een duitser en hij heeft als 25 KW gereden in Ned hahaha dus er is iig rustig me gereden ;)


Groetjes Jeffrey

Hij dus gewoon lui :9 .
Neehoor zal wel meevallen. Veel plezier ermee, en maybe kom ik je welleens tegen in noord-gholland.
 
Volgens mijn dealer is dit alleen maar een voordeel en hij is vandaag op de dynojet geweest helemaal standaard!
En absoluut hetzelfde als de fabrieks opgave kromme

Dus eg nie lui

En met de BOS zal het alleen maar beter worden ;)

Groetjes Jeffrey
 
Toppie !!!!! hij is vandaag gekeurd !!!! nog ff wachten en dan kan ik hem brijden hopenlijk is het dan ook mooier weer :P

Groetjes Jeffrey
 
Kenteken...........check
poetsen............check
uitlaat............check
vakantiegeld.......nog niet check maar dan................gaaaaas!!!


:] :] :]

Groetjes Jeffrey
 
Jahaaaa... het is eindelijk zover. Toppie joh, gefeliciteerd. Veel succes met je eerste rit naar Drenthe. Je hebt er mooi weer bij :]
 
Goh, mooi ding man.
Ik zal mijn ouders ook een aanspreken.
Ik wil namelijk mijn fireblade verkopen en een TL1000R terug maar ja dat kost natuurlijk een paar eurotjes meer.
Veel plezier met je mooie aanwinst.
 
Terug
Bovenaan Onderaan