Ik ben blind en wil graag eens meerijden

Ondertussen toch wel heel benieuwd naar een eventuele uitkomst van het mailcontact...
Zelf heb ik gemaild met de ambulant begeleider van mijn zoon om te zien of er wellicht meer kinderen zijn met dezelfde wens. Mocht dit zo zijn dan kunnen we een leuke dagtrip organiseren voor ze.
Een en ander is slechts nog een hersenspinsel dus verwacht niet dat ik binnen een week met een oproep kom... ;)
 
Ondertussen toch wel heel benieuwd naar een eventuele uitkomst van het mailcontact...
Zelf heb ik gemaild met de ambulant begeleider van mijn zoon om te zien of er wellicht meer kinderen zijn met dezelfde wens. Mocht dit zo zijn dan kunnen we een leuke dagtrip organiseren voor ze.
Een en ander is slechts nog een hersenspinsel dus verwacht niet dat ik binnen een week met een oproep kom... ;)


ik denk dat je iig op genoeg ondersteuning van MF-leden kan rekenen. leuk initiatief! :)

reken in ieder geval op mij :Y
 
Jammer, maar we horen niets meer van Jesse ?
Hij is ook niet meer op M-F geweest sinds zijn vraag.

Ook op mijn mail geen antwoord gehad tot nu toe.
 
Jammer als dit nep was.
Bij een volgende keer zal men misschien minder enthousiast reageren :/
 
Dat zou jammer zijn. Ik niet iig en ik denk toch ook wel, gelukkig, veel anderen niet.

Gezien de link naar z'n website denk ik ook niet dat het echt nep is. Hij gebruikt voor aanmelden hetzelfde mailadres nl.
 
Lijkt mij dat je als blind persoon niet elke dag op fora zit, en denk ook niet dat hij zo veel aandacht had verwacht :Y
 
hoi, Ik ben Jesse en 13 jaar. Ik woon in zoetermeer en ben vanaf mijn geboorte blind. Ik zou heel erg graag motor willen rijden maar zelf kan dat natuurlijk niet en mn ouders vinden bij iemand achterop te gevaarlijk. Wat nu?

Bij ons op het werk hebben we ieder jaar een motorclub die de mensen van het woon en zorg centrum (vaak rolstoel patienten) meenemen voor een rit door de kempen. Zij komen de bewoners dan ophalen met trikes en zijspannen.

misschien kun je iemand vinden met een zijspan? Ik rijd een jaar of 6 motor en ik moet eerlijk bekennen, zo'n zijspan, daar wil ik ook wel eens met meerijden! *D
 
hoe leest ie deze comments?


een soort van braille oid? :?

edit; en z'n ouders vinden achterop veel te gevaarlijk,
dus het enige wat hem rest is bij iemand in het bakkie klimmen op de zijspan.


daar kan je tenminste niet uit vallen. :9

er zijn speciale systemen die websites vertalen voor slechtzienden of blinden;

Tegenwoordig tel je niet meer mee als je website niet voor gecertificeerd is als zijnde "toegankelijk voor slecht zienden". Daarom dat flash gewoon passé is.
 
er zijn speciale systemen die websites vertalen voor slechtzienden of blinden;

Tegenwoordig tel je niet meer mee als je website niet voor gecertificeerd is als zijnde "toegankelijk voor slecht zienden". Daarom dat flash gewoon passé is.
Er zijn nog zat websites die voor een blinde persoon gewoon waardeloos zijn hoor. Komt vrij regelmtaig voor dat mijn vriendin vraagt of ik even wil kijken op een website, omdat de spraak programma er niks mee kan. Daarbij is de opmaak layout van websites vaak ook een probleem.
Maargoed, dat is beetje off-topic.
 
Dat zou jammer zijn. Ik niet iig en ik denk toch ook wel, gelukkig, veel anderen niet.

Gezien de link naar z'n website denk ik ook niet dat het echt nep is. Hij gebruikt voor aanmelden hetzelfde mailadres nl.
Dit is niet nep, de jongen bestaat echt, heeft een eigen blog op het internet en is als enige blinde jongen op het Alfrink college zeker heel bijzonder!
Ik denk dat wij ff moeten afwachten tot volgende week, dan is hij terug op school!
 
Er zijn nog zat websites die voor een blinde persoon gewoon waardeloos zijn hoor. Komt vrij regelmtaig voor dat mijn vriendin vraagt of ik even wil kijken op een website, omdat de spraak programma er niks mee kan. Daarbij is de opmaak layout van websites vaak ook een probleem.
Maargoed, dat is beetje off-topic.

Bij google krijg je een slechte rating zonder dit certificaat. Wel of niet toegankelijk zijn kan het verschil maken tussen op pagina 1 van de zoekresultaten te verschijnen of pagina 3.

Los daarvan, ik vind dat we dit gewoon moeten regelen voor die jongen!
Spijtig dat ik geen zijspan heb, anders had ik heb best willen trakteren op een ritje met de motor.
 
Laatst bewerkt:
Bij google krijg je een slechte rating zonder dit certificaat. Wel of niet toegankelijk zijn kan het verschil maken tussen op pagina 1 van de zoekresultaten te verschijnen of pagina 3.

Los daarvan, ik vind dat we dit gewoon moeten regelen voor die jongen!
Spijtig dat ik geen zijspan heb, anders had ik heb best willen trakteren op een ritje met de motor.
Dat is wel waar ja, maargoed google hoeft niet altijd de gebruikte zoekmachine te zijn en daarbij hoeft niet iedereen zich door google laten vertellen welke websites die wel of niet moet bezoeken. Alhoewel het natuurlijk wel nuttig is. Aan de andere kant, google is de eigenaar van youtube en die is gewoon nutteloss voor blinden. Maar een voorbeeld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan