Ik ben blind en wil graag eens meerijden

Staat heel veel muziek op anders, en die clips verzin je er gewoon bij...
Spotify :)

Ja, je hebt ook echt wat te zoeken op youtube als je blind bent :')
Blind betekent niet doof. En daarbij heelveel youtube videos hebben niet eens nuttig beeld materiaal.

Dat klopt.

en daarbij zijn er nog heel wat gradaties van "blind"
Blind zijn wil niet noodzakelijk zeggen dat je "in een donkere wereld leeft"

Blind is in mijn ogen gewoon niks kunnen zien. Maar vertel mij is wat "blind" dan nog meer in houd ?
 
Laatst bewerkt:
Dit is niet nep, de jongen bestaat echt, heeft een eigen blog op het internet en is als enige blinde jongen op het Alfrink college zeker heel bijzonder!
Ik denk dat wij ff moeten afwachten tot volgende week, dan is hij terug op school!

Dat de jongen geen nep is, is duidelijk :+

Mogelijkheid zou geweest zijn dat iemand zijn naam misbruikt zou hebben om een gebruikersnaam aan te maken en te posten. Helaas maken we dat soort dingen vaak genoeg mee om daar rekening mee te houden.

Maar we wachten even rustig af en als Jesse weer opduikt dan gaan we dit plan gewoon verder voort zetten :)
 
Misschien iemand in omgeving Overijssel (Woon in Haaksbergen) die mij achterop wil nemen :p?
Tja, en jullie gaan zich natuurlijk afvragen... van vraag een kennis of familie..
Maar 1 iemand in de familie heeft een motor, en die staat lekker in de schuur te stoffen :-)
En kennissen... nop :(
 
Misschien iemand in omgeving Overijssel (Woon in Haaksbergen) die mij achterop wil nemen :p?
Tja, en jullie gaan zich natuurlijk afvragen... van vraag een kennis of familie..
Maar 1 iemand in de familie heeft een motor, en die staat lekker in de schuur te stoffen :-)
En kennissen... nop :(

Gaat het nog steeds over motoren?
 
Misschien iemand in omgeving Overijssel (Woon in Haaksbergen) die mij achterop wil nemen :p?
Tja, en jullie gaan zich natuurlijk afvragen... van vraag een kennis of familie..
Maar 1 iemand in de familie heeft een motor, en die staat lekker in de schuur te stoffen :-)
En kennissen... nop :(
Je geeft ook niet op he..

Is al de derde keer dat je dat vraagt in dit topic?
- regionaal topic
- eigen topic aanmaken
 
Ik niet iig, ik heb het hier aangegeven, ik heb hem/ zijn ouders op zijn eigen mailadres gemailt.... ik wil absoluut dit voor hem doen maar ga me er niet voor in allerlei bochten wringen.
:^
We kunnen het kind moeilijk kidnappen en achterop een motor knopen alleen omdat hij hier een topic heeft gestart :+
Als hij niet reageerd gaat het over, helaas :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan