Ik ben d’n Kluivert (maar niet de echte hè...)

23 feb 2020
213
173
Na maanden van meelezen heb ik me net geregistreerd. Was eerst geinteresseerd in zijspannen, maar realiseerde me al snel dat die niet voor niets zo zeldzaam zijn... Toen lezen, motoren opzoeken “oh, zo’n ding”, alles weer opfrissen want... ik ben een heropstapper. Rijbewijs gehaald in 1993, in 1994 een Yamaha Virago 920 gekocht, daar al snel vanaf gevallen, weer opgeknapt en verkocht om op wereldreis te kunnen gaan. In India een paar keer op een Enfield Bullet gereden, in Vietnam op een vage Chinese 175cc, en daarna nooit meer. Vriendinnetje, samen, kindje, trouwen, nog een kindje; die 2 zijn nu 15 en 17, papa wordt een beetje grijs en het begint weer te kriebelen.
Ik heb geen wilde plannen; wat binnendoor rijden hier in het mooie Brabant, af en toe naar het werk, eerst maar eens een echte motorrijder worden. Ik heb nog wat schrik van die keer dat ik gevallen, en dat zal er eerst uit moeten. Ik heb al contact met een rijschool voor wat opfrislessen, dat zal zeker helpen. Ook wil ik redelijk licht beginnen; was gecharmeerd van de Enfield Himalayan, mede dankzij Noraly ‘Itchy Boots’, maar die is me net te lamgzaam voor de snelweg. Ben nu aan het denken aan een BMW F650 Scarver, beetje eigenzinnig, daar houd ik wel van, en staat bekend om het hoge fun-gehalte.
 
(maar niet de echte hè...) _O-

Welkom. *O*

Ik heb drie BMW's, waaronder een G310S.
En het kon wel eens dat ik met die laatste het meeste plezier heb. :P
Zeker binnendoor is het genieten, maar op de snelweg is 115 km/u constant ook prima te doen.


IMG_20191030_135618_DRO.jpg


Check het commentaar bij 0:40. _O-

 
Terug
Bovenaan Onderaan