Ik ben een echte motorrijder geworden

ehh heb je het boek dringend nodig nu ?

maar dit is dus echt klote he , maar inderdaad valbeugels zijn ideaal en ik zelf wil val doppen kopen
 
ehh heb je het boek dringend nodig nu ?

maar dit is dus echt klote he , maar inderdaad valbeugels zijn ideaal en ik zelf wil val doppen kopen


Dat boek heeft op zich niet meer haast gekregen. Er is niet direct schade wat ik zonder boek niet zou kunnen repareren, denk ik. Ik ben blij dat ik wel al die tanktas kreeg :) .

Zijn er eigenlijk dingen wat ik extra moet nakijken na zo'n valpartij? Bepaalde onderdelen ofzo? Ik heb hier nog geen ervaringen mee O-)

En als iemand een stuur over heeft, heb ik bij voorbaat al interesse, want het wordt een aardige klus om dat ding weer symmetrisch te krijgen. De deuk in de tank laat ik voor wat het is, ik werk alleen de lak effe bij, die is een beetje afgekrast.
 
Ik dacht nog: Wat gaat die gast nou doen? Ging ie ineens liggen voor me. Ik wou eigenlijk alleen maar naar z'n vette bike kijken, dus ik denk ik ga lekker 1e rangs zitten.

Nou gelukkig stond ie weer op! Dus het zal wel meevallen.

Zal volgende keer een zaklamp meenemen dan zie je me zitten.

Groetjes!
 
Ik dacht nog: Wat gaat die gast nou doen? Ging ie ineens liggen voor me. Ik wou eigenlijk alleen maar naar z'n vette bike kijken, dus ik denk ik ga lekker 1e rangs zitten.

Nou gelukkig stond ie weer op! Dus het zal wel meevallen.

Zal volgende keer een zaklamp meenemen dan zie je me zitten.

Groetjes!

Nou ik dit lees, herinner ik me dat er een motorrijder langskwam, effe nadat ik was opgestaan, maar effe lekker doorreed.. :(
 
nou, inderdaad daar :r :r :r :r :r :r ik dus ook van!!!

wat ben je nou voor lul als je een collegamotorrijder niet ff helpt en ff vraagt of alles wel o.k. is.
Daar walg ik dus écht van!
 
Terug
Bovenaan Onderaan