Ik ben eens aan het rondkijken wat de prijzen zijn

Rubbere Ronnie

MF veteraan
28 jan 2004
4.754
35
in de buurt van Enschede
Ik ben eens aan het rondkijken wat de prijzen zijn in andere landen!!!
Maar als ik het zo bekijk kan het kopen van ee R1 in engeland wel een paar duizend euro schelen!!!
Ik zit nu op ebay uk te kijken en daar staat een R1 uit 2004 voor 4250 pound.
Dat is nog geen 6100 euro!!
Wat zijn de addertjes on het gras????
Ik weet natuurlijk van de bpm en de keuringkosten maar als het goed is komt dat op hooguit 1200 euro, en het ophalen met een busje zal ook niet meer dan 500 kosten.

Dan kom je nog steeds zo'n 2000 euro onder de nederlandse prijs!!

Wie kan me hier meer over vertellen??? ;)
 
Ik ben eens aan het rondkijken wat de prijzen zijn in andere landen!!!
Maar als ik het zo bekijk kan het kopen van ee R1 in engeland wel een paar duizend euro schelen!!!
Ik zit nu op ebay uk te kijken en daar staat een R1 uit 2004 voor 4250 pound.
Dat is nog geen 6100 euro!!
Wat zijn de addertjes on het gras????
Ik weet natuurlijk van de bpm en de keuringkosten maar als het goed is komt dat op hooguit 1200 euro, en het ophalen met een busje zal ook niet meer dan 500 kosten.

Dan kom je nog steeds zo'n 2000 euro onder de nederlandse prijs!!

Wie kan me hier meer over vertellen??? ;)

Een adderje onder het gras kan zijn dat het een zeer betrouwbaar iemand is uit nigeria die toevallig z'n motor in engeland heeft staan en die jou gaat vertellen dat dat allemaal niets uitmaakt en dat je heel veilig geld over kunt maken via western union.
 
6100 euro voor een R1 uit 2004?

Dat vind jij niet een heel klein beetje verdacht?
Dat addertje is waarschijnlijk een grote anaconda.
 
Een adderje onder het gras kan zijn dat het een zeer betrouwbaar iemand is uit nigeria die toevallig z'n motor in engeland heeft staan en die jou gaat vertellen dat dat allemaal niets uitmaakt en dat je heel veilig geld over kunt maken via western union.
Het is niet zo dat ik niet op de hoogte ben van onze nigeriaanse vrienden!!!
Maar er staan er meerdere op ebay voor circa deze prijs.
Daarbij kan je de motor ophalen, en als ik zoiets als dit zou doen dan ga ik met de eigenaar ook eerst langs het lokale politieburo om te controleren of het niet een pikkerd is!!!
 
ja altijd doen ..
die nigeriaan is altijd te vertrouwen ..
en ze zijn goud eerlijk ..


echt waar -O-
 
nieuw kost de R1 in de uk trouwens 8700 pound!!!
Daarnaast heeft de R1 van ebay een klein scheurtje in de topkuip!!!!
Motor kan alleen afgehaald worden, en ik neem aan dan ook contante betaling!!
Het is niet zo dat ik nu deze meteen zou willen verkopen, alleen vind ik het niet ongeloofwaardig dat ze in engeland goedkoper kunnen zijn!!!

Maar ik zou graag reakties hebben van mensen die ook daadwerkelijk iets in engelend hebben gekocht ipv mensen die ergens van gehoord hebben!!!

http://cgi.ebay.co.uk/YAMAHA-YZF-R1-2004_W0QQitemZ230043511746QQihZ013QQcategoryZ9809QQrdZ1QQcmdZViewItem
 
Het lijkt me idd wel een betrouwbare verkoper. Die 4250 pond is het eerste bod dus daar gaat hij echt niet voor weg, hou daar rekening mee! ;) (aan het einde van de veiling vliegt de prijs omhoog)
 
BEEN STANDING, NON RUNNER

Ok. Waarom loopt ie dan niet? Is dat omdat de accu leeg is? (vreemd een motor willen verkopen en dan niet eens ff de accu aan de lader hangen zodat de potentiele koper er een rondje mee kan rijden of iig het blok even kan horen lopen)
 
Terug
Bovenaan Onderaan