ik ben eruit. Heb een shadwo vt1100 gekocht

keeslelystad

Die hard MF'er
11 nov 2009
797
0
lelystad
Vandaag dus de knoop doorgehakt, wilde eigenlijk vandaag ook nog naar een ACE gaan kijken alleen was die al verkocht. Scheelt me dus en een reis en een (misschien moeilijke) keus.

Toen meteen gebeld en zaken gedaan.
Heb dus een vt1100 uit "86 gekocht. Ben er reuze blij mee.
Was een lastige, maar leerzame zoektocht. Aantal motoren gezien. Daarna streep door een aantal. Afwegen welke dan wel.
Maar nu dus de knoop doorgehakt.
Verzekering regelen, helm gaan uitzoeken en dan afspraak maken om hem op te halen. Hij mag ook nog ff blijven staan, geeft me tijd om een stalling te zoeken.
Ik kan hem hier niet in de schuur krijgen omdat ik de bocht niet kan halen in het gangetje. Heb al aanbod om hem bij een maatje in de garage te zetten, dus van de week maar ff bakkie doen bij hem en afspraak maken.

Volgende klus wordt lijst maken met spullen die ik erop wil gaan zetten. Eerst een goed en mooi windscherm en een valbeugel. Dan kijken naar andere spulletjes. Misschien maak ik hem wel weer helemaal origineel wat kleur betreft. Daar ben ik nog niet over uit.
Suggesties altijd welkom.
Nu nog uitvinden hoe ik hier een foto kan neerzetten, foto was te groot merkte ik.
Ben een digibeet dus wordt ff puzzelen, maar hij komt eraan.
 
*O* Gefeliciteerd *O*

En alvast veel rijplezier met je motor. :]
 
Laatst bewerkt:
gefeliciteerd.

maar spulletjes erop doen :( Ik hou meer van sober en kaal. Maar goed, jij rijdt er dan ook mee. Veel plezier. Zie ook : shadowmc.nl
 
Ik heb een poging gewaagd om een foto te uploaden, hoop dat het lukt.
http://img21.imageshack.us/img21/3130/029et.jpg

En die spulletjes, ik wil gewoon wat chromen kappen op de claxons, verder chromen dingen op waar het kan, een valbeugel en een iwndscherm. Misschien nog stetje extra lampen en heel misschien kleine knipperlichtjes. Ledverlichting en als ik hem mooi genoeg vind mischien van die leds die je onder je frame kan plakken. Maar ik wil eerst zien of het dan geen kerstboom wordt.
 
Laatst bewerkt:
029et.jpg


Alstublieft en gefeliciteerd
 
Ik heb een poging gewaagd om een foto te uploaden, hoop dat het lukt.
http://img21.imageshack.us/img21/3130/029et.jpg

En die spulletjes, ik wil gewoon wat chromen kappen op de claxons, verder chromen dingen op waar het kan, een valbeugel en een iwndscherm. Misschien nog stetje extra lampen en heel misschien kleine knipperlichtjes. Ledverlichting en als ik hem mooi genoeg vind mischien van die leds die je onder je frame kan plakken. Maar ik wil eerst zien of het dan geen kerstboom wordt.

Hoi Kees,

Gefeliciteerd met je aankoop,mooi exemplaar !
Nu gauw je papiertje halen en :]
Hier je foto.



Groeten Magnamannetje.


full



Edit beter 2x als geen een x _O-
 
Laatst bewerkt:
Maar ik wil eerst zien of het dan geen kerstboom wordt.

Ja, natuurlijk wordt het dat met al die spullen er op.
Ik zou er niet aan moeten denken, maar als jij dat nou de ultieme fiets vindt, wat maakt het dan uit...... ?

Veel plezier en veilige kilometers met je blingblingding........ :+
 
Mooi man.

Pas wel op he, tis een rooie, en die veel harder....
 
Toch ff een vraagje. Je zegt dat je eerst voor een ACE ging kijken. Dan denk ik eigenlijk meteen aan een Yamaha Thunderace.... Nogal een verschil met zo'n sjoppert.....

Of ben ik nou blond????? :?
 
Toch ff een vraagje. Je zegt dat je eerst voor een ACE ging kijken. Dan denk ik eigenlijk meteen aan een Yamaha Thunderace.... Nogal een verschil met zo'n sjoppert.....

Of ben ik nou blond????? :?
een beetje maar,, een ace is ook een shadow,, :+
 
Mooi gefeliciteerd met je "nieuwe" motor.
Doe er niet te gauw allerlei chromen overbodige sierdekseltjes op.
Meestal is het ook nog 's pisbakkenkwaliteit.

En al die verlichting die je noemt, is misschien iets teveel van het goede.
Je moet het natuurlijk zelf weten maar het wordt dan echt zo'n blij dat ik rij kerstboom.
Het moet wel een beetje bij je passen.

Veel fijne km's gewenst.
 
GEFELICITEERD *O* *O* *O* *O*

En naar persoonlijke smaak aanpassen is natuurlijk je eigen keuze.
 
Keeslelystad gefeliciteerd, goede keus daar krijg je geen spijt van.
Mocht je ooit meer informatie willen hebben, kijk dan op
www.shadowmc.nl veel veilige kilometers gewenst.
 
Vandaag dus de knoop doorgehakt, wilde eigenlijk vandaag ook nog naar een ACE gaan kijken alleen was die al verkocht. Scheelt me dus en een reis en een (misschien moeilijke) keus.

Toen meteen gebeld en zaken gedaan.
Heb dus een vt1100 uit "86 gekocht. Ben er reuze blij mee.
Was een lastige, maar leerzame zoektocht. Aantal motoren gezien. Daarna streep door een aantal. Afwegen welke dan wel.
Maar nu dus de knoop doorgehakt.
Verzekering regelen, helm gaan uitzoeken en dan afspraak maken om hem op te halen. Hij mag ook nog ff blijven staan, geeft me tijd om een stalling te zoeken.
Ik kan hem hier niet in de schuur krijgen omdat ik de bocht niet kan halen in het gangetje. Heb al aanbod om hem bij een maatje in de garage te zetten, dus van de week maar ff bakkie doen bij hem en afspraak maken.

Volgende klus wordt lijst maken met spullen die ik erop wil gaan zetten. Eerst een goed en mooi windscherm en een valbeugel. Dan kijken naar andere spulletjes. Misschien maak ik hem wel weer helemaal origineel wat kleur betreft. Daar ben ik nog niet over uit.
Suggesties altijd welkom.
Nu nog uitvinden hoe ik hier een foto kan neerzetten, foto was te groot merkte ik.
Ben een digibeet dus wordt ff puzzelen, maar hij komt eraan.
Ben je van plan om te gaan vallen :N :+
 
Toch ff een vraagje. Je zegt dat je eerst voor een ACE ging kijken. Dan denk ik eigenlijk meteen aan een Yamaha Thunderace.... Nogal een verschil met zo'n sjoppert.....

Of ben ik nou blond????? :?

had ik ook, vond het al een rare combi _O-

gefeliciteerd met ja aankoop TS *O*
 
Toch ff een vraagje. Je zegt dat je eerst voor een ACE ging kijken. Dan denk ik eigenlijk meteen aan een Yamaha Thunderace.... Nogal een verschil met zo'n sjoppert.....

Of ben ik nou blond????? :?
Ik heb alleen geschreven dat ik wellicht voor een ace ook ging. Zou vandaag die gaan bekijken echter vanmorgen was ie dus al weg. Daarom schreef ik ook dat de keus toen makkelijk was. Heb dus toen de vt1100 gekocht.
Reden om te gaan kijken naar die ace was:
a, niet te duur (althans dat vond ik)
b, stiekum beetje harley fan misschien (niet schieten aub)
c, wilde verschil ervaren tussen een"gewone" vt en een ace
d, me achteraf niet voor me kop hoeven te slaan van "had ik maar toch gaan kijken en nog meer van die onzin argumenten".

Meer niet en ook niet minder.


Verder over die valbeugel, nee ben niet van plan te gaan vallen. Maar lijkt me beter, ook uit eigen ervaring van lang geleden, om zo'n ding erop te hebben. Kan er ook nog desnoods mistlampen of iets dergelijks opschroeven. Mocht ik het niet mooi vinden staan dan schroef ik hem er gewoon weer af, leg hem weg of verpats dat ding weer.
Zelfde geldt voor andere (chromen) opsmuk. Vind ik het achteraf niet mooi dan kan het er gewoon weer af, toch?? Kost wat maar dan weet ik wel of ik het mooi vind.
Zou er een motorzaak bestaan die je eerst de zooi laat monteren en daarna indien je het niet mooi vind weer doodleuk terugneemt?? Nee toch??
Dan maar een wat duurdere leerschool zeg ik maar.

Zelfde geldt voor die ledverlichting, het lijkt me (nu nog) mooi, is het te kerstboomachtig, haal ik de handel er gewoon weer af.

Daarom kijk ik ook rond op allerlei foto's en zo, gewoon om te kijken of wat ik mooi vind ook op andere motoren te vinden is en of ik het mooi vind staan. Staat het op motor x mooi en is het eenzelfde type dan staat het als het goed is ook mooi op de mijne.
Vind een ander het niet mooi, swah. Ik ken mensen die van die beeldjes van danseressen en zo in de vensterbank weergaloos mooi vinden. Ik vind dat echt helemaal niks. Zolang zij het mooi vinden is het toch goed??
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan