Ik ben geen Harley fan maar dit is niet te geloven

Waw, een nachttopic, off-topic aan Gerard:lees het boek isbn 90 5617 499 1.
Met uw jeugdige leeftijd denk je alles aan te kunnen maar dat is overmoedig.
 
Vriendje Gerard, als teacher zul je nog vele, vele ellendige jaren presteren en enkele 600-s verslijten (maar dat gaat vrij snel) vooraleer je een H-D kunt kopen. Als je binnen tientallen jaren zelf H-D rijdt mag je kritiek geven.
Eerlijkheidshalve geef ik toe dat, toen ik nog een broekkie was zoals U nu, ik ook dacht dat Hoyasuka het beste in de motowereld was. The best has yet to come.
Je zou denken dat je met een Harley niet zo verdomt gefrustreerd zou moeten zijn. :W
 
Waw, een nachttopic, off-topic aan Gerard:lees het boek isbn 90 5617 499 1.
Met uw jeugdige leeftijd denk je alles aan te kunnen maar dat is overmoedig.

Maar nu reageer je nog niet op mijn antwoord dat ik eerder gaf. Is het nou zo moeilijk om toe te geven dat je misschien fout zat. Verder denk ik niet dat ik dat boek hoef te lezen. Ik doe zo omdat ik vind dat ik niet alles over mijn kant hoef laten te gaan, en ik weet heus wel dat ik niet alles kan en ben ook niet overmoedig. By the way, waarom moet jij constant over mijn werk beginnen?

PS: je mag jij zeggen hoor, doe ik ook. Tenzij je prefereer dat ik u zeg, dan pas ik me aan.
 
Laatst bewerkt:
Harley:

-Nieuwe vooruitstrevende techniek :z
-Super betrouwbaar :+
-Onderscheidend uiterlijk :Z
-Goedkoop in aanschaf :N
-Goedkoop in onderhoud })
-Met universeel gereedschap aan te sleutelen :X
-Jezelf NIET willen identificeren met 40-ers in een 'midlife crises' _O- of georganiseerd misdaad clubje :X



:Y
 
Goh al die mensen die er nu zo op zitten te vitten hebben ze ook maar enige ervaring zelf met een harley ?
Harley heeft een naam ja. Maar bij de nieuwe modellen is het lang allemaal niet zo erg meer als het is geweest. En de jappen hebben ook bras gemaakt.

Tuurlijk ieder zijn ding en ik zal niet gauw een merk afkraken, en al helemaal niet voordat ik er zelf uit eigen ervaring over kan oordelen.


Toch hebben jullie allemaal een of andere intresse want jullie kijken wel in dit topic.

Of het terecht is dat de verzekering niet uitkeerd is mij niet bekend. Ik meen wel vernomen te hebben dat het alarm uitgeschakeld was en dat hier nog een onderzoek naar liep.
 
Ontopic: ik vind het erg voor die man dat dit hem is overkomen, en meer dan schandalig dat die verzekering niet wilt betalen. Kan je niet bij de rechter afdwingen dat de verzekeringmaatschappij betaald?

Schandalig? Ken je alle feiten dan :?

Stel dat (let op, ik zeg stel dus het hoeft niet zo te zijn) deze zaak al niet zo best liep, wat niet vreemd is in motorland. Stel dat de eigenaar(s) het even niet zagen zitten en stel dat zij hun motoren elders officieus kwijt konden, dan kan je ze best zelf uit je zaak (laten) halen na een weekendje motorshowen en onderhands verkopen en vervolgens een schadebedrag opstrijken van de verzekering :)

Als er 20 motoren verdwijnen, dan gebeurd dat niet in 5 minuten. Dan komt er nog wat bij, zijn er papieren verdwenen, sleuteltjes? Is het alarm afgegaan, stond het aan die nacht, welke beveiliging was er nog meer? Al die dingen kunnen een zaak verdacht maken en een reden zijn niet tot uitkering over te gaan ;)

Geloof me, er zijn meer dan genoeg ondernemers die op een dergelijke wijze snel geld willen verdienen. Het hoeft niet zo te zijn, maar het zou zo maar kunnen spelen. Tenslotte houdt die slechte, boze verzekeraar niet zo maar een schade uitkering tegen :X

Overigens, dit zal best uitlopen tot een rechtzaak ;)
 
wat een gezeik, ik heb op beide gereden en het rijdt allebei lekker _O- .
stick to the point.
er komen 7 man op straat te staan omdat zo een klote verzekering niet betald al dan wel of niet terecht.Zolang niet vast staat dat het niet om een geval in de brand uit de brand gaat vind ik het in en in triest voor zo een winkeleigenaar en zijn personeel. lekker belangrijk om wat voor merk het gaat.
|(
 
toen _O- :

sportstersa7.jpg



nu *O* :



sp711062tw3.jpg











































en sorry voor de lay out ;)
 
Schandalig? Ken je alle feiten dan :?

Stel dat (let op, ik zeg stel dus het hoeft niet zo te zijn) deze zaak al niet zo best liep, wat niet vreemd is in motorland. Stel dat de eigenaar(s) het even niet zagen zitten en stel dat zij hun motoren elders officieus kwijt konden, dan kan je ze best zelf uit je zaak (laten) halen na een weekendje motorshowen en onderhands verkopen en vervolgens een schadebedrag opstrijken van de verzekering :)

Als er 20 motoren verdwijnen, dan gebeurd dat niet in 5 minuten. Dan komt er nog wat bij, zijn er papieren verdwenen, sleuteltjes? Is het alarm afgegaan, stond het aan die nacht, welke beveiliging was er nog meer? Al die dingen kunnen een zaak verdacht maken en een reden zijn niet tot uitkering over te gaan ;)

Geloof me, er zijn meer dan genoeg ondernemers die op een dergelijke wijze snel geld willen verdienen. Het hoeft niet zo te zijn, maar het zou zo maar kunnen spelen. Tenslotte houdt die slechte, boze verzekeraar niet zo maar een schade uitkering tegen :X

Overigens, dit zal best uitlopen tot een rechtzaak ;)

Daar zit wat in, in wat je zegt. Ken inderdaad niet alle feiten, maar zo als ik het op dat moment bekeek, vond ik het schandalig.
 
Goh al die mensen die er nu zo op zitten te vitten hebben ze ook maar enige ervaring zelf met een harley ?
Harley heeft een naam ja. Maar bij de nieuwe modellen is het lang allemaal niet zo erg meer als het is geweest. En de jappen hebben ook bras gemaakt.

Tuurlijk ieder zijn ding en ik zal niet gauw een merk afkraken, en al helemaal niet voordat ik er zelf uit eigen ervaring over kan oordelen.


Toch hebben jullie allemaal een of andere intresse want jullie kijken wel in dit topic.

Je hoeft toch niet persé interesse in een merk te hebben om in een topic te mogen kijken en posten? Ik kraak voor de rest HD ook helemaal niet af, geef alleen aan dat ik er niet eentje zal kopen.
 
Je hebt het in ieder geval bij de V-Twin gehouden. :)

Btw, waarom zit er zo'n gigantisch wit kader om die HD foto heen? Ik zeg: croppen met die handel! :)

Ik vermoed dat het een afgedrukte foto was die ingescand is voor de post alhier O-)
 
Daar zit wat in, in wat je zegt. Ken inderdaad niet alle feiten, maar zo als ik het op dat moment bekeek, vond ik het schandalig.

Dat begrijp ik, zo wordt er al gauw gekeken als het om verzekeraars en uitkeringen gaat ;)
Soms heel begrijpelijk, soms niet. Mocht dit allemaal ter goeder trouw zijn, dan is het ook zwaar kud als je op een paar kleine lettertjes gepakt wordt, of iemand die de zaak niet vertrouwt. Ik weet het ook niet, dus ik trek maar geen conclusies :X ;)
 
Je hebt het in ieder geval bij de V-Twin gehouden. :)

Btw, waarom zit er zo'n gigantisch wit kader om die HD foto heen? Ik zeg: croppen met die handel! :)
tussendoor ook een buell en een gsxr etc gehad hoor, ik vind alles wat rijdt leuk
 
ik ben een belg

kent er iemand vlastreffen in kortrjk?

awel dat is een benefiet voor zieke kinderen met meer dan 3000 moto's

geen ene harley te zien

bang voor hun geld uit te halen

das juist ja kost te veel geld hé onderhoud :9
 
off-topic, alleen voor de regio Kortrijk.Na het lezen van uw topic " R6 van 2006" hoop ik dat U recht heeft op een deel van die benefiet-opbrengst. Is uw nick Kiekske (zeer passend) Kiekse of Kieske (schrijffout wellicht)

Vriendje ultra, poets je je Harley zelf of laat je dat doen ?
Neem aan dat u 40+ bent ? Midlife...
 
Vriendje ultra, poets je je Harley zelf of laat je dat doen ?
Neem aan dat u 40+ bent ? Midlife...

_O- daar begint het wel op te lijken :P

Ik was zo vrij om voor jou ook even een boekje uit te zoeken: ISBN 90-8759-008-3

Veel leesplezier.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan