"ik ben geslaagd" topics samenvoegen?

meendering

MF veteraan
2 aug 2002
1.337
0
Borger
Hoi,

Ik zie nu bij 'Algemene Motorpraat' als 3 topics met het onderwerp: "ik ben geslaagd".

Is het niet handiger om zulke algemene topics samen te voegen tot 1 groot topic?
 
Daar is al eens eerder over gesproken.

Persoonlijk ben ik hier geen voorstander van. Mensen die geslaagd zijn willen dat graag ff melden en het is leuk om felicitaties te ontvangen van anderen. Als je dat allemaal in één topic duwt, dan gaan de individuele 'gelukkigen' ten onder in de massa.

Bovendien impliceert dat dat je topics van mensen die geslaagd zijn en dat willen delen moet gaan sluiten. Ik vind dat een slechte zaak om zoiets dan af te kappen.
 
Met die gedachte kun je het hele forum wel samenvoegen in één topic... (Oké, beetje ver gezocht... ;) ) Laat maar lekker iedereen z'n eigen topic openen.

:)
 
Daar is al eens eerder over gesproken.

Persoonlijk ben ik hier geen voorstander van. Mensen die geslaagd zijn willen dat graag ff melden en het is leuk om felicitaties te ontvangen van anderen. Als je dat allemaal in één topic duwt, dan gaan de individuele 'gelukkigen' ten onder in de massa.

Bovendien impliceert dat dat je topics van mensen die geslaagd zijn en dat willen delen moet gaan sluiten. Ik vind dat een slechte zaak om zoiets dan af te kappen.

:^ :^ :^
 
Daar is al eens eerder over gesproken.

Persoonlijk ben ik hier geen voorstander van. Mensen die geslaagd zijn willen dat graag ff melden en het is leuk om felicitaties te ontvangen van anderen. Als je dat allemaal in één topic duwt, dan gaan de individuele 'gelukkigen' ten onder in de massa.

Bovendien impliceert dat dat je topics van mensen die geslaagd zijn en dat willen delen moet gaan sluiten. Ik vind dat een slechte zaak om zoiets dan af te kappen.
Wijsheid komt met de jaren ???? :? :?






})
 
Terug
Bovenaan Onderaan