Ik ben Geslaagd!!!

RML

MF veteraan
5 jun 2003
6.454
31
Oenkerk
Vandaag was het dan zover, ik mocht het gaan proberen bij het CBR in Leeuwarden.
Om 14:45 moest ik mij melden bij de examinator en om 15:45 zat ik weer bij zijn bureau en deelde hij mij mede dat ik geslaagd was.

Het rijden ging goed en de verrichtingen gingen super.
Toen snel naar huis en de RF voor het eerst uitgeprobeert.

Hehehe geknepen en toch lekker snel :]

Nouja dat wilde ik even kwijt.
 
Gefeliciteerd ermee!! :}

Weer een motorrijder erbij :P

Morgen moet ik op, ik hoop dat ik het ook haal! Kan ik lekker gaan :] op m'n Ninja *D

Veel plezier met je bike!!
 
gefeliciteerd :) ik kom je vast nog wel es tegen op tjallebert of zo
 
Van HARTE GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!

full
 
Dank je, maar dit topic gaat niet over mij!
En om als nieuw koekblik bestuurster een 'hoera' topic te openen vind ik een beetje overdreven, of niet ;)

Ach dat maakt toch niet uit *D beter happy dan sjaggie toch :P

gefeliciteerd ik kom je vast nog wel es tegen op tjallebert of zo

Dat is wel de bedoeling alleen eerst die motor maar eens onder controle krijgen. Ik heb geen zin in brokken maken ;)

[me]Rml dacht weer aan een spreuk van een wijze motorrijder, Je kan pas je grenzen verleggen met je motor als je 1 bent met de motor :}
[/me]

Gefeliciteerd man! meteen maar een vette motor! mooi hoor!

Thanx ben er ook direct mee naar de dealer gegaan en die vertelde mij dat er wel nieuwe keerringen in moesten en dat de vork opnieuw gericht moest worden niets ernstigs hoor :+ heeft een klein tikje gehad De Dealer was wel te spreken over het geluid dat die uitlaat produceert. (Laser pro d'or)

Dank u allen voor de reactie's :} :} :} :}

ik kan nog 3 daagjes motor rijden :] en dan zit ik een week in Spanje dus ik ga het er nog even van nemen als het weer het toelaat, anders in de koekblik :P })
 
Laatst bewerkt:
Hey van harte gefeli met het behalen van je papiertje!!!!!!!!!1

Super!!!!!!!!!!! De eerste meters op je eigen motor super gaaf gevoel, spannend en geweldig.. Toen ik mijn motor op ging halen.. een smile van oor tot oor *D *D
Veel veilige kilometers toegewenst!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan