Ik ben m'n MF-sticker kwijt '(

Kofferrek

MF veteraan
Donateur
23 jun 2003
83.252
6
Gisteravond na m'n werk ben ik nog even naar Osnabrück geweest. Toen ik daar wegreed zat er een motorrijder achter mij flink te toeteren en met z'n lichten te knipperen maar voor ik kon stoppen om te vragen wat er aan de hand was was hij al een andere weg ingeslagen.
Even later sta ik langs de autoweg te tanken en kijk ik toevallig naar de achterkant van m'n motor, en ontdek dat m'n MF-sticker op onverklaarbare wijze is verdwenen :? Ook m'n kentekenplaat is weg '(
Dat ik zonder kentekenplaat in overtreding ben weet ik uiteraard, dus ben ik maar zo snel mogelijk naar huis gereden *D
Het werd bij de grens nog even penibel omdat de Marechaussee op de vluchtstrook stond te controleren. Gelukkig kon ik een vrachtauto tussen mij en de Marechaussen manouvreren zodat hij m'n achterkant niet kon zien :)

Thuis m'n oude plaat maar eens opgezocht (Ik had nog keuze uit verschillende kentekens O-) ) en die maar tijdelijk gemonteerd.
Vanmiddag maar eens langs de politie gaan om aangifte te doen van dit verlies, en een nieuwe (tijdelijke) plaat aan gaan vragen en een nieuwe (definitieve) plaat.Weet iemand hoe lang het duurt voordat je weer een nieuwe (gele) kentekenplaat hebt :?

PS: stickers heb ik nog voldoende ;)
 
Vreemd dat je ineens je kentekenplaat kwijtraakt.. wel netjes van die motorrijder dat ie je effe waarschuwt dat je je MF-sticker daardoor ook kwijt bent. ;)
 
PS: stickers heb ik nog voldoende ;)
Damn. B|

:P

Maarreh, mooi zonde. Voordeel is wel dat je zonder kenteken een stuk minder herkenbaar wordt voor onze vrienden van de sterke arm der wet... Dan heeft de politie zoekrijden tenminste echt zin. :P
 
Damn. B|

:P

Maarreh, mooi zonde. Voordeel is wel dat je zonder kenteken een stuk minder herkenbaar wordt voor onze vrienden van de sterke arm der wet... Dan heeft de politie zoekrijden tenminste echt zin. :P
Daar had ik nog niet aan gedacht O-)
 
ik zou als ik jou was in die niewe plaat gelijk jou tel. nr krassen,dan zal ie niet bij het schroot belanden als er ook nog het woordje BELONING bij staat. ;)
 
ik had na 4 weken m'n nieuwe plaat op m'n motor... 1 mei plaat verloren en aangifte gedaan, tijdelijke plaat gehaald (€ 13,-) Aanvraag naar de RDW gestuurd en € 29,50 overgemaakt, nieuw kentenbewijs gekregen na een week of 3 en nieuwe plaat gekocht (nog een keer € 13,-)
't kost een paar centen en je heb er alleen maar een hoop werk mee... en vergeet niet je legitimatie en motorpapieren mee te nemen naar de kenteken-platenbaas...
 
ik had na 4 weken m'n nieuwe plaat op m'n motor... 1 mei plaat verloren en aangifte gedaan, tijdelijke plaat gehaald (€ 13,-) Aanvraag naar de RDW gestuurd en € 29,50 overgemaakt, nieuw kentenbewijs gekregen na een week of 3 en nieuwe plaat gekocht (nog een keer € 13,-)
't kost een paar centen en je heb er alleen maar een hoop werk mee... en vergeet niet je legitimatie en motorpapieren mee te nemen naar de kenteken-platenbaas...
Damn :( Ik ga over 2 weken met vakantie :(

Dan moet ik eens goed nadenken of ik m'n oude (grote gele) plaat op m'n motor zet (algemeen bekend in Europa) of de tijdelijke witte (onbekend, behalve voor aanhangers).

[edit][me]Kofferrek denkt dat hij vaak zal moeten uitleggen waar hij vandaan komt als hij rondrijdt met een wiite plaat mét MF-sticker :P :9 :+ [/me]
 
Laatst bewerkt:
Maak je geen zorgen, ik heb in anderhalve week geregeld dat ik mijn nieuwe kentekenbewijs en -plaat kreeg.
Doe een spoedoverboeking van het geld (vermeld ook SPOED |( ), dan heb je die met een beetje mazzel eind volgende week binnen. Ze gaan pas aan het werk voor je als zij daadwerkelijk het geld op de rekening hebben staan. Daarna direct je kentekenplaat bestellen en die heb je (als je het lief vraagt) meteen de dag daarna.
Dus dat red je wel voor je vakantie (is mij in april ook gelukt). Succes en een hele fijne vakantie :]

Damn, ik moet nog zes weken wachten tot ik vakantie heb '(
 
Zo, m'n nieuwe MF-kentekenplaatstickerhouder (3x woordwaarde) is binnen, mét duplicaatcode. De Duplicaatcode staat vóór de eerste letter en dat geheel staat gecentreerd op de plaat. Wordt een beetje krapjes voor de MF-sticker, maar het moet passen.

De MF-sticker zal wel niet meer binnen zijn voor m'n vakantie '( (Komt voornamelijk omdat ik het geld nog moet overmaken :P )

Krijg ik nu ook een duplicaatcode op m'n MF-sticker :? :P :9 :+
 
Zo, m'n nieuwe MF-kentekenplaatstickerhouder (3x woordwaarde) is binnen, mét duplicaatcode. De Duplicaatcode staat vóór de eerste letter en dat geheel staat gecentreerd op de plaat. Wordt een beetje krapjes voor de MF-sticker, maar het moet passen.

De MF-sticker zal wel niet meer binnen zijn voor m'n vakantie '( (Komt voornamelijk omdat ik het geld nog moet overmaken :P )

Krijg ik nu ook een duplicaatcode op m'n MF-sticker :? :P :9 :+

kom je naar de mffm komende zaterdag? Dan kun je er dan wel een krijgen :P
 
kom je naar de mffm komende zaterdag? Dan kun je er dan wel een krijgen :P
Hmmm, tempting...

Wel een goede reden om naar de mffm te gaan, aan de andere kant wil ik zondagochtend vertrekken...
 
Zweden + Noorwegen

En nee, vanuit de Achterhoek kom ik niet langs Zoetermeer op weg naar het Noorden :P

maar frikandellen zijn ook lekker :9
 
Zweden + Noorwegen

En nee, vanuit de Achterhoek kom ik niet langs Zoetermeer op weg naar het Noorden :P

maar frikandellen zijn ook lekker :9

jammer, langs breda kom je ook niet anders had je hem hier op kunnen komen halen :P


Maar ik heb ze iig bij zaterdag, als je er bent kun je er meteen eentje opplakken, ben je er niet dan euuh... niet :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan