Ik ben nieuw en op zoek naar chat-maatjes!

Bike babe

Rookie
30 aug 2004
8
0
Boxel
Hallo iedereen.
Allereerst zal ik me even voorstellen. Ik ben Brenda en ben net op het punt een moter te kopen (althans ik ben op zoek). Na het zien van die van Vonky (groentje) kawasaki zx 9 r ben ik eraan verkocht! Dus als iemand een adres heeft (een beetje vertrouwd) waar ik zo een kan vinden (liefst in het zwart) dan ben ik ze eewig dankbaar!En waar moet ik op letten als ik ga kijken??? Ik heb niet zoveel verstand van moters moet ik eerlijk toegeven maar ik vind niks fijners om ermee te kunnen scheuren! Ik heb op die van m'n pa gereden maar dat is volgens mij een 6. Ik hoop van jullie te horen. Ook gezellige mails zijn welkom hoor!

X Brenda
 
welkom welkom welkom
op dit altijd gezellige forum

tis wel gebruikelijk dat je ook een piccie van je zelf post
in je eerste eigen topic dus............ :+ O-)

en ik zou zegge voeg me ma toe tot msn (zie mijn profiel)
en je heb er weer een chat maatje bij *D ;)
 
Welkom, :)

zet maar ff een foto en je MSN adres neer... moet je straks de chat maatjes met een stok van je afmeppen ;) :+
 
[me]Roadk!ll zegt:
[/me]

full

 
Welkom dan maar he

en een opmerking om maar gelijk te gaan zijken Motor is met een o en niet met een e ;)

Maar als je je echt verveeld wil ik wel mailen hoor.
maar dan alleen als je je echt verveelt :+
 
Welkom op het MF! Er valt hier genoeg te beleven.
Je zegt dat je op zoek bent naar een zwarte ZX-9? Bedoel je
waarschijnlijk een '98-er.
Hier staat vast iets zwakke punten zx-9r

Ik zou letten op de schijf remmen (krom). Vering vond ik iets te zacht
voor mijn gewicht (90kg). Heb er andere op laten zetten (WP).
Tevens wanneer de laatste 12000km beurt is geweest (kleppen stellen=duur).
Verder is het een prima motor met veel vermogen.
Wanneer je er een hebt gezien, vraag dan iemand mee te gaan kijken of laat hem controleren.

Verder veel plezier hier.
Eric
 
kijker de kijk!!!! hopelijk weer een zx9 rijder er bij. zwart is moeilijk om te vinden.weet dat er een bij "beku"nu heet het motorport in uithoorn staat,en dat safe er eentje heeft of had maar die bij safe zou ik niet kopen,in een woord :GAAR.

suc6 met het vinden van je 9 en tot ziens.
 
Welkom...en suc6 met je zoektocht naar een motor...

Denk dat je aan chatmaatjes geen gebrek zal hebben hier ;)
 
Hallo iedereen.
Allereerst zal ik me even voorstellen. Ik ben Brenda en ben net op het punt een moter te kopen (althans ik ben op zoek). Na het zien van die van Vonky (groentje) kawasaki zx 9 r ben ik eraan verkocht! Dus als iemand een adres heeft (een beetje vertrouwd) waar ik zo een kan vinden (liefst in het zwart) dan ben ik ze eewig dankbaar!En waar moet ik op letten als ik ga kijken??? Ik heb niet zoveel verstand van moters moet ik eerlijk toegeven maar ik vind niks fijners om ermee te kunnen scheuren! Ik heb op die van m'n pa gereden maar dat is volgens mij een 6. Ik hoop van jullie te horen. Ook gezellige mails zijn welkom hoor!

X Brenda
Hint: staat op de zijkant. O-)

:P

Voor chats zit je hier verkeerd. Dit is een forum.

Als je mee wilt posten over motoren en (meer of minder) gerelateerde zaken zit je hier prima. ;)

Welkom op MF. :)
 
heey halloa welkom op het forum
hoop dta je het gezellig vind hier amar ja dat moet wel als vrouw zijnde die krijgen altijd veel te veel aandacht van al die geile mennekes hiermaar euh ik las je profiel maar kom jij nu uit boxel zoals er staat of boxtel?
het menneke is niet bekent bij boxel namelijk ;)

succes met je zoektoch en als je er 1tje hebt wel ff posten he
greetz het menneke
 
Ha die Brenda.....
Welkom hier, en ja je zult het wel erg druk krijgen hier.

In ieder geval ga je voor een heel goed merk.
Zie graag snel je nieuwe aanwinst.

Enne, ik zie dat je een heel interessant beroep hebt.

Beroep: Model bij motor wedstrijden

Daar willenm we natuurlijk wel even wat Foto's van zien... 8-)
 
welkom hiero en............uit boxtel?ik uit vught!(niet dat dat iets wil zeggen hoor hahahahaha)
 
Terug
Bovenaan Onderaan