Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
ik ookOp zondag 30 december 2001 22:33 schreef TurboTeunis het volgende:
![]()
Ik ben net begonnen met motorrijden (met lessen), maar ben nu al VERSLAAFD!!! Het is zo gaaf ik kan niet wachten tot ik m\'n motorrijbewijs heb..zal nog wel ff duren, maar ik ben vastberaden!!!
Ten eerste: welkom! Gevolgd door het tweede, mijn vraag: wat voor motor ga je aanschaffen of heb je reeds in bezit?
Hopelijk heb je nog wat geduld, want met dit weer is motorrijden niet echt verslavend \.
Maar over enkele weken gaat de temperatuur weer (lichtjes) omhoog, de dagen zullen langer duren en de motoren zullen onder het zeil vandaan komen.![]()
Da\'s leuk voor je, maar revolution wil je fototje! En je email!
*****************![]()
Welkom Daisy.![]()
You have received a message!
http/www.motor-forum.nl/forum/profile.php?user=755
Wordt toch echt tijd dat we emailadressen kunnen zien!![]()
![]()
![]()
[me]Revolution weet van niks...[/me]
Het was jou idee, om moderators de mogelijkheid te geven om secret mailadressen te kunnen zien.Pas maar op jij.. dadelijk moet je wat verder achteruit gaan zitten bij je computer om je neus wat ruimte te gunnen!
-dom plaatje-
niet verslavend??? het is nog geen week geleden dat ik heb gereden, maar je moest eens weten wat voor ontwenningsverschijnselen (leuk scrabbelwoord) ik heb hier...![]()
Het was jou idee, om moderators de mogelijkheid te geven om secret mailadressen te kunnen zien.![]()
Heren, kunnen we dit soort discussies effe NIET in de normale topics houdenOp maandag 31 december 2001 00:21 schreef poohbeer het volgende:Dat was om r1 beest op DEZE post te wijzen!![]()