ik ben nieuw

22 okt 2004
7
0
amersfoort
Hallo iedereen,

ik ben Maikel uit amersfoort ik heb op dit moment een honda st72g dax uit 1973 en die komt hopelijk binnenkort voor de keuring want ik wil er een motokenteken op hebben, ik ben bezig met de theorie voor mijn motor rijbewijs want ik wordt 18 november 18jaar (ja ik ben een jonkie :P ) verder heb ik voor 90% zeker een honda cb350four uit '74 gekocht die ik hopelijk binnen 2 weken kan ophalen om op te knappen deze winter en er komende zomer mee op vakantie te gaan naar frankrijk of italie.

ik ben 2e jaars student sound/vision mediatechnologie in utrecht en die opleiding bevalt me prima alleen iedere dag de trein amersfoort-utrecht wordt ik gek van en met de dax (nu nog op brommerverzekering) is utrecht neit te doen aangezien ze daar op iedere hoek van de straat een rollerbank hebben staan dus ook daarom een motor.

wat kom ik op dit forum doen?
klopt ik ben op dit moment nog geen 18 en ik heb dus ook nog geen rijbewijs en ook nog geen officiele motorfiets, maar ik zat al geruime tijd op het viertakt.messageboard.nl waar het vooral over 4 takt brommers gaat, maar daar kan ik natuurlijk weinig infomatie vinden over motoren zoals de cb.
dus ik hoop hier de dingen te vinden die ik graag wil weten. o-)
 
DAX is dat ook niet de Duitse AEX??

full
 
rij voorzichtig ;)

ik heb ook een tijd op het 4takt messageboard gezeten! (onder naam Tha_SStroker) :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan