Ik ben nou toch lekker bezig!!!

Revelator

Rookie
25 mrt 2002
11
0
Huizen
Goeiedag,

Ik heb nu een paar mooie ideeën voor de achterkant en ik zat met mijn hoofd gelijk ook al bij de voorkant ik wil graag mijn voorvork een paar graden laten hellen zodat hij lekker ver naar voren komt ik weet zelf niet echt goed wat er allemaal te koop is ik heb wel al het één en het ander er over gevonden maar misschien dat jullie mij kunnen vertellen hoe dit nu eigenlijk in zijn werk gaat.

Groeten,
 
Juist minder lucht in de achterband. Hij wil juist een 'vlakker' liggende voorvork neem ik aan.
 
Dat is toch niet helemaal duidelijk... ...lekker naar voren komt...? de motor of je wiel?
 
Ga een bij Brouwer in Nijkerk kijken hebben zeer veel spul voor Intruders.

Ook kroonplaten ed.
 
Kijk anders eens op kobra-motorgarage.nl. Deze man wordt ook wel de motor dokter genoemd en niet voor niets. Hij doet onwijs veel in het customizen van allerlei Japanse merken en de dokter kan je ongetwijfeld ook met raad en daad terzijde staan. Tenminste die ervaring heb ik wel. Het spreekt voor zich, dat hij de 'operatie' ook voor je kan uitvoeren indien je dat wil.

Waag er eens een belletje of een mailtje aan. Trouwens als je hem vertelt, dat je zijn site veel verbeterd vindt (met name het deel met de tips) dan zal je zeker een wit voetje halen, ook al zal hij dit niet zeggen }) .

Greetz
 
Terug
Bovenaan Onderaan