Ik ben op m'n bek gegaan :(

balen man, ik hoop dat je er snel weer bovenop komt!
Zou zonde zijn om een groot deel van het seizoen te moeten missen :X
 
mooi spul, Shoei. Maat van me heeft een heeeeeele lichte helm, erg cool ding. Weegt echt bijna niks.

Maar ff serieus, neem 's een VRO training. Je leert echt onwijs veel, en je oefent het zoveel dat het een soort automatisme wordt. Jouw val is als ik het zo lees niet nodig geweest als je niet had geremt, door had gekeken en had doorgestuurt. Rubber en asfalt gaat niet glijden, dus je motor valt niet..

Maar dat moet wel een automatisme worden, en bij een goede VRO leer je dat wel. Het heeft mij al minimaal een crash gescheelt, ik keek naar links, kijk weer voor me en die koekblikker ging in de ankers vanwege een boodschappentas die van een fiets viel. Als een reactie gedaan wat ik moest doen, anders was ik de boodschap in z'n achterbak geweest..

Kan het je alleen maar aanraden, en qua jacks: leeeeeeeeeeeeeer!
Ik wil nou eigenlijk het nieuwe PX2 leren jack; erg geil... :9~ Ik heb nu een Shoei XR1000 en wil dus een nieuwe, misschien met leuke paint d'r op.

Of de val vookomen had kunnen worden is mede afhankelijk van de voorvering en de staat daarvan vóór de val is niet meer vast te stellen.
Maar je hebt gelijk, de reactie was niet goed en waarschijnlijk had hetvoorkomen kunnen worden ( |( ) remmen...)
 
he erg klote voor je zeg,

Ik als beginnend motorrijder pas ook nog erg op het is erg makkelijk om het gas open te trekken maar dan he...

Als ik met andere aan het rijden ben en ze gaan me te snel af of what ever dan laat ik ze gewoon gaan hoor, ik pas mijn rijstijl niet aan om andere bij te houden

Heel veel beterschap en hopelijk ben je weer snel aan het rijden :]

Oh oh jij had toch ook bij Rutten in blerick }) gelest ..just kidding :)
 
he erg klote voor je zeg,

Ik als beginnend motorrijder pas ook nog erg op het is erg makkelijk om het gas open te trekken maar dan he...

Als ik met andere aan het rijden ben en ze gaan me te snel af of what ever dan laat ik ze gewoon gaan hoor, ik pas mijn rijstijl niet aan om andere bij te houden

Heel veel beterschap en hopelijk ben je weer snel aan het rijden :]

Oh oh jij had toch ook bij Rutten in blerick }) gelest ..just kidding :)
...zeg maar niets tegen Ruud... (of Stephan)
(Ja, die kent me)
 
Of de val vookomen had kunnen worden is mede afhankelijk van de voorvering en de staat daarvan vóór de val is niet meer vast te stellen.
Maar je hebt gelijk, de reactie was niet goed en waarschijnlijk had hetvoorkomen kunnen worden ( |( ) remmen...)

mmm waarom heeft je voorvering invloed? zwabberen is niet oke natuurlijk, maar daarmee had je toch nog wel grip?
 
mmm waarom heeft je voorvering invloed? zwabberen is niet oke natuurlijk, maar daarmee had je toch nog wel grip?
Volgens mij vrij weinig grip; klapperdeklapper, zwabberdezwabber deed m'n vork en de motor ging een paar meter z'n eigen weg. Toen zat ik erg dicht bij de wegrand en jawel; ik keek waar ik niet naar toe wilde |( (klassieke fout #1)
 
Als ik zo wat gegeten heb toch maar effe naar de apotheek; ik ga totaal door de grond hiero.... :(

En effe internetbankieren; ik vraag me af hoeveel ik me kan veroorloven... :?
 
Volgens mij vrij weinig grip; klapperdeklapper, zwabberdezwabber deed m'n vork en de motor ging een paar meter z'n eigen weg. Toen zat ik erg dicht bij de wegrand en jawel; ik keek waar ik niet naar toe wilde |( (klassieke fout #1)

ah boeien. Motorrijden is toch iets wat je door eeeh vallen opstaan :) moet leren.

Als je alles zou kunnen met je papiertje was er toch ook geen lol aan ;)

Wees blij dat je weet wat de risico's zijn, dat maakt je uiteindelijk een betere rijder.

Zo. en nu ga ik weer ff kooltjes opwarmen voor sessie 2. Tjakka!
 
ah boeien. Motorrijden is toch iets wat je door eeeh vallen opstaan :) moet leren.

Als je alles zou kunnen met je papiertje was er toch ook geen lol aan ;)

Wees blij dat je weet wat de risico's zijn, dat maakt je uiteindelijk een betere rijder.

Zo. en nu ga ik weer ff kooltjes opwarmen voor sessie 2. Tjakka!
Wijze taal... :P
 
Klinkt heftig allemaal. Sterkte ermee en ik hoop dat het op miraculeuze wijze allemaal meevalt met de schade enzo. Je moet met dit weer toch lekker rije :]
 
jammer voor je, hoe ben je verzekerd??'?? en veel sterkte gr Gizmo
WA :(
Volgens mij heb ik wel iets van verzekering voor de kleding, maar da's vrij beperkt. Ik zal zo es effe bellen...

Klinkt heftig allemaal. Sterkte ermee en ik hoop dat het op miraculeuze wijze allemaal meevalt met de schade enzo. Je moet met dit weer toch lekker rije :]
Ja, mijn fijne collega's helpen mij er aan herinneren dat het mooi motor-weer is B|
 
klote, veel succes met je herstel en met het herstel van de motor!

kleine troost, het is hier nu bewolkt en het druppelt ;)
 
Klote.... Succes met het opknappen en je herstel! Als ik jou was, zou ik Twist of the Wrist gaan lezen: daar staan veelgemaakte fouten in en wat je er aan kunt doen. Erg nuttig! :}
 
Klote.... Succes met het opknappen en je herstel! Als ik jou was, zou ik Twist of the Wrist gaan lezen: daar staan veelgemaakte fouten in en wat je er aan kunt doen. Erg nuttig! :}
Google:
A Twist Of The Wrist, auteur Keith Code, ISBN nummer 0-918226-08-2

Thanx :}
 
Ik hoor net aan de telefoon dat ik idd tot 500 euri kleding heb verzekert (ik heb een goedkope verzekering dus vrij beperkte dekking)
Zo maa es ff bonnetjes gaan verzamelen....
 
Flink balen. Succes met opknappen. Van jezelf en je motor.
Ik wil nu eigenlijk naar de dealer, maar de bezetting op de afdeling waar ik werk is zodanig dat ik niet weg kan :(

Nou ja, dan nog maar wat tijd steken in het opknappen van mezelf ;)
(Therapeutisch MF-en en rustig bewegen....)
 
:o Da's even schrikken! Blij te lezen dat je er zelf relatief goed vanaf gekomen bent... Sterkte met het herstel! Dat je maar snel weer lekker kunt :]
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan