Ik ben op m'n bek gegaan :(

Zooo... het werkdagje zit d'r weer op; gauw naar huis.

[me]2 Meter Ellende wil in bed gaan liggen met een goed glas wijn, een slechte film en een lieve verzorgster (en dat is állemaal binnen handbereik!)[/me]
 
btw: Net Motorcenter Venlo gebeld; problemen met remmen lijken verholpen, keerringen vervangen kost 125,- en dan nog effe een inspectie.
Ik ben benieuwd wat de totale rekening wordt.... B|
 
Ik zou maar een VRO gaan doen :X
Je maakte namelijk 2 klassieke fouten. Kijken naar waar je bang voor bent en remmen op gras/zand.
[me]F@z5r found out the hard way too..... B| .
[/me]

Ook na mijn eerste paar 100km'ers :X :X

Sterkte met jezelf, die motor: dat komt wel goed ;) .
 
Hee kerel,


moet ook maar effe op het mf reageren, dat hoort er natuurlijk bij he ;)
Maar ik schrok wel effe ja toen ik het allemaal te horen kreeg.
Gelukkig schijnt de schade allemaal (op het eerste gezicht) mee te vallen.
Ik voel met je mee, ik weet helaas hoe het is om te schuiven en de daarbij behorende spierpijn (weliswaar minder dan jij nu), maar evengoed.

Sterkte met het herstel van jezelf en de motor

Ik hoor nog wel van je ivm zaterdag


CB'er
 
he man, balen, en dan ook nog eens je eigen schuld......kan je min of meer de hand schudden....of eigenlijk toch maar niet.
ben sinds vandaag ook weer gipsvrij na mijn glijpartij.
succes met het restaureren en eehh beterschap !!
 
Erg he? Die spierpijn? zie Damn! Ongelukje

Ik voel met je mee ;)
Teeeering wat een spierpijn zeg! B| Ik heb jaerenlang héél intnsief gesport en regelmatig veeeel spierpin gehad, maar dit slaat alles....

Als ik dat verhaal zo lees ben ik blij dat ik hem dinsdag middag wel overeind hield :X
Ja, ben maar blij.... maar geschrokken ben, dat geloof ik je!

Klote man! Sterkte met alle ellende!
Thnx! haha, (2 Meter) Ellende...

ik heb mijn jassen met verschillende snelheden getest... en ze doen het allemaal nog. maar jij had dan zeker geen leren maar een textiel-jas?
Klopt, maar ik denk er over dezelfde nu in leer te kopen. (als het goed is krijg ik een paar Eurootjes van de verzekering....) Deze is nog wel draagbaar, maar daar is het dan ook mee gezegd :X

Sterkte met ´t herstel van jezelf en moto
Danku, zal wel lukken....

[me]F@z5r found out the hard way too..... B| .[/me]

Ook na mijn eerste paar 100km'ers :X :X

Sterkte met jezelf, die motor: dat komt wel goed ;) .
Oh, en jij leeft ook nog :o
er is nog hoop.... ;)

kut man, maar het hoort er bij ;)

maar we zien je snel genoeg op LC toch?

beterschap
'tuurlijk, ik wil jou zien sprinten tegen die CB-1 :)
... het zal er idd wel bij horen...

Hee kerel,


moet ook maar effe op het mf reageren, dat hoort er natuurlijk bij he ;)
Maar ik schrok wel effe ja toen ik het allemaal te horen kreeg.
Gelukkig schijnt de schade allemaal (op het eerste gezicht) mee te vallen.
Ik voel met je mee, ik weet helaas hoe het is om te schuiven en de daarbij behorende spierpijn (weliswaar minder dan jij nu), maar evengoed.

Sterkte met het herstel van jezelf en de motor

Ik hoor nog wel van je ivm zaterdag


CB'er
Heeej jung! Ze maken bij v.Hoogstraten op z'n vroegst volgende week tijd voor m'n brik. Da's niet erg, want hoe langer 'ie daar staat hoe groter de kans dat ik 'm zelf terug kan rijden. Toch bedankt.
Eh... zaterdag :? Ikke niet weten.... 'k bel je....!

he man, balen, en dan ook nog eens je eigen schuld......kan je min of meer de hand schudden....of eigenlijk toch maar niet.
ben sinds vandaag ook weer gipsvrij na mijn glijpartij.
succes met het restaureren en eehh beterschap !!
De dokter wilde ook m'n hand schudden :X
....géén goed idee....
[me]gelukkig geen gips hiero)-)[/me]

Wel |( klote |( idd als je weet dat 't voornamelijk je eigen schuld is... wijze les?

Da's behoorlijk balen, succes met het herstel.

En zolang je hier nog kunt typen heb je het er zelf iig goed afgebracht :)
:) daar heb je een goed punt!
Zodra iemand anders moet posten dat jij een ongeluk hebt gehad, dan ben je d'r slecht aan toe...

Ging je net op het gas dan bij het uitkomen van die S-bocht?

Ik heb in 15.000km gelukkig me fiets nog niet neergelegd, maar ja wat niet is kan nog komen he! B|
Tsja, ze zeggen dat iedereen vroeg of laat op z'n bek gaat. Ik dacht gewoon "doe maar nu, dan ben je d'r van af...." B|

:o

idd uitkomen van de S-bocht, daar ga ik binnekort nog eens kijken, en een keer of 20 die bocht nemen rustig aan
 
Nogmaals:
Excuses voor de typfouten
Normaalgesproken verbeter ik die, want ik vind het zo dom uitzien, maar het kost me nu nogal erg veel moeite... :X
 
hé man, beterschap! hoop dat het snel weer een beetje gaat!!!

Ik heb niet alle reacties gelezen en weet dus niet of het al gezegd is, maar ehh ... is de olie in je voorvork niet te dik?! Als de boel vóór ging stuiteren zou dat daardoor kunnen komen. Laat gelijk ff nazien als je bike toch onder handen genomen wordt. Zou beroerd zijn als je daardoor nog een keer op je bek ging :X
(Ben zelf ook eens op mijn plaat gegaan door een blokkerende achterrem en kreeg op hardhandige wijze het stuur tussen mijn ribben. Ik "voel" dus met je mee).
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan