Ik ben op zoek naar plaatjes van The Doctor

Ik ben er ook lid van, maar mis de foto's van de laatste 2 races op Maleisie en Valencia nog.
 
Ik ben er ook lid van, maar mis de foto's van de laatste 2 races op Maleisie en Valencia nog.


idd geen foto's meer van de laatste 2 races , de uploader "RacePs" heeft sindsdien niets meer geupload..

en dit is echt balen '( '( '( '( '( '( '(
 
Gewoon gedurende het seizoen een beetje knippen en kopieren van motor sites. Alleen daar vind je ze niet meer in echt hoge resoluties of met een watermerk er in.

Deze site staan er wel veel op. FF aanmelden en dan kun je ze ook in hoge resolutie krijgen. MotoGP Alleen je houdt onderaan een balkje met yamaha reclame er op.

Oja, op crash.net staan er ook wel veel. Maar ook niet echt hoge resolutie:
512134.jpg
 
Laatst bewerkt:
via google search en dan foto's kan je behoorlijk wat vinden. Zeker als je specifieck via .de of .co.uk zoekt
 
hey,

ik heb hetzelfde probleem als jou. heb je al een oplossing?

en thx voor deze site *D
Ik heb de admin een e-mail gestuurd met de vraag hoe ik aan een invitation code kan komen. Ik hou je op de hoogte *D

Ik weet niet of je MSN hebt, maar voeg me anders even toe: killzone.1337 [at] gmail.com.
Aangezien ik niet zo vaak op MF zit.

:W
 
Hallo,

Heeft iemand hoge resolutie plaatjes van de jerez test? ik kan ze namelijk nergens vinden

:j

Probeer eens motograndprix.it ,100% Italiaanse site uiteraard.Je kunt hier foto's van Motogp/SBK ed downloaden(wallpapers)van alle races van de laatste 5 seizoenen :9
 
Mijn bureaublad:

Hij is 1920x1080, maar tinypic.com resized automatisch.

2sacp4n.jpg
 
Hm, whoops. Lees nu pas dat het perse van de jerez test moest zijn :P

Dat heb ik niet :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan