Ik ben stout geweest... Duitse post

ooo

MF veteraan
17 jun 2005
7.526
0
Wie kan er goed duits en kan deze brief een beetje vertalen...

snap er geen reet van
ja alleen dat ik dus 2 maand niet mag rijden in duitsland en dat ik wat geld moet overmaken
S6300144.JPG

S6300145.JPG



ein zwei polizei :)
 
ik ga me hier niet over uitlaten, omdat er een te grote kans is dat ik het misheb :X
ik lees nl dat ze je rbw willen hebben :X
 
En ik dacht dat je in duitsland altijd zo hard mocht rijden hihi.

Volgende keer beter op de borden letten! :P

161 waar je 100 mocht, in NL kan je gelijk je rijbewijs inleveren!
 
echt waar lees je dat :S


't zou wel kut zijn maar 't seizoen zit er wel bijna op :P
 
Laatst bewerkt:
ik ga me hier niet over uitlaten, omdat er een te grote kans is dat ik het misheb :X
ik lees nl dat ze je rbw willen hebben :X

Je zit in ieder geval warm, de termijn van het rijverbod gaat pas in nadat een overheidsinstantie je rijbewijs in beslag heeft genomen. Mocht je in Duitsland gepakt worden met je rijbewijs voordat de termijn "afgezeten is" draai je de bak in en motor wordt dan in beslag genomen.

Denk dat je binnenkort post van het OM krijgt, samenwerking tussen de NL en D justitie werkt goed :P .
 
Ik lees hetzelfde :X
het is vooral het stukje
Hiermit wird nach $ 25 abs. 2 a StVG bestimmt, dass das Fahrverbot nicht met der Rechtskraft der Bussgeldentscheiding, sondern erst dann worksam word, wenn der Führerschein bei meiner behörde in matlcihe Verwahrung gelangt, spätestens jedoch nach Ablauf von vier Monaten seit Eintritt der Rechtskraft
 
Je zit in ieder geval warm, de termijn van het rijverbod gaat pas in nadat een overheidsinstantie je rijbewijs in beslag heeft genomen. Mocht je in Duitsland gepakt worden met je rijbewijs voordat de termijn "afgezeten is" draai je de bak in en motor wordt dan in beslag genomen.

Denk dat je binnenkort post van het OM krijgt, samenwerking tussen de NL en D justitie werkt goed :P .
ik zie wel een termijn van 2 maanden staan dat wooter em dan kwijt zou zijn :/ lees ik dat dan ook goed? :+

(is m'n duits toch nog ergens goed voor geweest op school :P)
 
ik lees iets dat ik me rijverbod van 2 maand heb.
 
je hebt een geluk, die dag was je toch met ons in de ardennen, en aangezien Dld geen omgekeerde bewijslast heeft , en zij moeten bewijzen dat jij het was, is dit dus zo klaar als een klontje
 
als je het in NL flikt ben je je rijbewijs voor 10 dagen kwijt de eerste keer

en in duitsland 2 maand :S
 
als je het in NL flikt ben je je rijbewijs voor 10 dagen kwijt de eerste keer

en in duitsland 2 maand :S
de agent die mij aanhield zei overigens dat ik mijn rijbewijs kan houden... ik denk alleen dat ik in Duitsland niet meer mag rijden
 
uhm dit is een flitsboete? hoe willen ze je dan je rbw inbeslag nemen? dat kan toch alleen bij een staande houding?

en €275,- voor 61km te snel valt nog mee, in nederland is dat minstens het dubbele :P
 
dat van die 2 maand ben ik benieuwd maar voor de rest heb ik er maar 1 ding op te zeggen


WAT EEN PRACHTLAND *O* *O* *O*

dat is nu eens een boete evenredig met de overtreding })
 
uhm dit is een flitsboete? hoe willen ze je dan je rbw inbeslag nemen? dat kan toch alleen bij een staande houding?

en €275,- voor 61km te snel valt nog mee, in nederland is dat minstens het dubbele :P
ze kunnen je altijd voor laten komen toch :?

t bedrag is indd wel lekker :+
 
Dat klopt!!

Jij mag de komende 4 maanden je niet laten zien bij de Oosterburen 8-) 8-)

Zou je Frau Blaskowitz niet eens bellen _O- _O- en zeggen dat het je spijt })

Nee, je mag nog van geluk spreken, dat je je rbw hebt mogen houden op 16/7/2007, als der Polizist gemeen was geweest, was je toen al het haasje geweest |(
Zou pogen snel te betalen en het verder te laten rusten, is nu toch niets meer aan rijden in Duitsland. ;(
 
dat van die 2 maand ben ik benieuwd maar voor de rest heb ik er maar 1 ding op te zeggen


WAT EEN PRACHTLAND *O* *O* *O*

dat is nu eens een boete evenredig met de overtreding })
:^ alleen die ontzegging van 2 maanden :X (nu woon je er niet, dus is t niet zo erg), als dat zo zou zijn, mijn duits is ook niet meer wat t geweest is _O- , maar die boete valt idd wel mee *O*
 
je moet lemmy even een mailtje sturen, die heeft het zelfde, en mag nu 4 maand niet meer in duitsland rijden. hij moest zich eerst melden ergens daar wordt een aantekening op zijn rijbewijs of in computer gemaakt en vanaf dat moment gaan voor jou die 2 maanden rij ontzegging in. hoe langer je wacht hoe langer je niet in duitsland mag rijden.


\ga je wel rijden zonder die aantekening, ben je zwaar de lul als je staande houden
 
je moet lemmy even een mailtje sturen, die heeft het zelfde, en mag nu 4 maand niet meer in duitsland rijden. hij moest zich eerst melden ergens daar wordt een aantekening op zijn rijbewijs of in computer gemaakt en vanaf dat moment gaan voor jou die 2 maanden rij ontzegging in. hoe langer je wacht hoe langer je niet in duitsland mag rijden.


\ga je wel rijden zonder die aantekening, ben je zwaar de lul als je staande houden
ik bel jou vanavond even !
 
Terug
Bovenaan Onderaan