Ik ben te groot?

op een motor zitten normaal gesproken 2 paar voetsteuntjes, en je moet de VOORSTE hebben, die waar de rem en schakelpookje zitten, en dan ben je met 185 echt niet te groot hoor. Probeer ook eens een maat grotere onderbroek, scheelt ook een stuk.
Waar heb ik met 187 allemaal opp gereden...
Honda cb 350
honda cb 550 f
kawasaki kh 500 3 cil
suzuki GT 750
kawasaki Z1R
Rickman kawa 1000
GPZ 1000 RX
GSXR1100w
ZX9R
Past allemaal perfect, tis gewoon een kwestie van wennen, en een goede zitpositie uitdokteren. Proefzitten in een winkel is nix,pas als je gaat :] kom je er achter dat je een lekkere positie zoekt, gaat vanzelf.
 
Ik zit tegen de 1.88/1.90, en de lengte zit bij mij ook in de benen.
Rij sinds 3 weken op een Divje, en ding zit prima (moet alleen nog es wat aan me houding gaan doen, last van me bovenrug (tussen de schouderbladen :? ).
 
je ziet tegenwoordig veel die Suzuki V-storm 650 rijden , ook met redelijk grote zware mensen erop .
ze schijnen ook niet duur te zijn.
misschien moet je daar eens op proberen.
 
Ik ben 1.85 en heb in verhouding lange benen. Heb zelf nooit ergens last van gehad. Misschien wat andere modellen proberen of wat anders gaan zitten?
 
:^

Ik ben 1.96m en heb lang niet met alle motoren dit probleem hoor....OK, alle Italiaanse motors vallen af, maar die zijn dan ook gebouwd op mensen (lee: macho-mannen) van maximaal 1.65m met een sterke compensatiedrang :X :P }) :+


Sowieso kan er altijd iets anders afgsteld worden zoals de voetsteunen en versnellingspookje (forward controls)...

Dus jij beweert dat Italianen kleiner zijn dan Jappen????

Ik weet zeker dat je op een Italiaanse all-road een problemen hebt. Een Cagiva Gran Canyon heb je al voor zo'n 4000 euro.
 
hellup ik ben te klein voor mijn fiets!!

full


ik kan niet bij m'n stuur en maar net met m'n teentjes aan de grond _O- , who cares? geen last van als je lekker aan het knallen bent :]

wel lastig met het starten, moet 'm op de standaard zetten om bij m'n kickstarter te kunnen :P
 
Laatst bewerkt:
dude, ik ben 2 meter 4 en rijd zonder problemen op een zxr400 (motor die normaal gesproken word aangeraden voor de wat kleinere motorrijder/ster)

niet zeiken, je bent niet groot :9
 
tjah ondertussen al enkele modellen opgeschreven
maandag es wa showrooms aflopen en kijken wat me beste ligt :)
(vandaag wel al op een xj600n kunnen zitten en die zat inderdaad heel goed)
merci voor de helpende antwoorden :)
 
1.98m en o.a. een bandit 400 verder een xj600s gehad, was prima nu een fzr600r is ook goed en verder keuze zat volgens mij, ik heb meer het probleem dat mijn budget te klein is })
 
Ik zit dus met een probleem blijkbaar.
Vandaar bij verschillende zaken van 2dehandsmoto's langs geweest en op een 20-tal verschillende motoren eens gaan zitten.
Blijkt dus dat ik met mijn 1m84 te groot ben voor de meeste moto's :(
een kawasaki er-5 bvb zit ik zelfs met mijn knieën tegen de motorblok :s
Iemand een idee welke moto's ik dan wel moet gaan zoeken :?
Ik heb mij laten wijs maken dat een touring van bmw of zo wel goed zou zijn, maar die kosten wel een beetje veel :(

Met 1.84 te groot voor de meeste motors..? :?
 
dude, ik ben 2 meter 4 en rijd zonder problemen op een zxr400 (motor die normaal gesproken word aangeraden voor de wat kleinere motorrijder/ster)

niet zeiken, je bent niet groot :9
ZXR, de motor voor alle lengtes :] 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan