Ik ben Tiemen

Tmen

Rookie
9 okt 2009
10
0
Delft
Goedemorgen allemaal

Ik ben Tiemen of tewel Tmen.

Ik ben sinds een 2 tal weken de trotse eigenaar van een ZXR750 H1 een bekende motor hier op het motor forum dat is ook niet zo raar met z'n hoge kilometerstand van 100k+.

Ik heb zelfs een how to gevonden van mijn motor op het forum hier: How to: Kleppen stellen (ZXR 750 H1)

Maar voor nu heb ik een probleem met starten waar ik maar niet vanaf kom. ;( Dus veel gebruikers ervaringen kan ik nog niet kwijt wel doet het mij erg goed een zxr 750 een nieuw leven te geven en er met veel plezier mee te gaan rijden.

Zelf kom ik uit Delft en werk ik in Gouda geen kinderen niet getrouwd wel een vriendin. Ik ben geen monteur oid maar ik vind het wel leuk om aan motoren en auto's te klooien. Niet al te gek want dan raak ik de weg kwijt, ervaring .

Ik heb nog een crosser in de tuin staan die ik van plan was te gebruiken voor woon/werk verkeer. Maar dat is helemaal niet praktisch, ervaring leert mij een hoop.

Om eerlijk te zijn zit ik op dit moment nog erg te trappelen om de ZXR eens lekker op z'n staart te trappen.
 

090724%20-%20Welkom%20MF.gif


:W



 
Terug
Bovenaan Onderaan