Gewoon. Stuur je naar links dan gaat hij naar links. Stuur je naar rechts dan stuurt hij naar rechtsOp donderdag 23 mei 2002 21:44 schreef Revolution het volgende:
...ben heel erg benieuwd hoe dat nou stuurt enzo.
Wat dacht je anders dan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gewoon. Stuur je naar links dan gaat hij naar links. Stuur je naar rechts dan stuurt hij naar rechtsOp donderdag 23 mei 2002 21:44 schreef Revolution het volgende:
...ben heel erg benieuwd hoe dat nou stuurt enzo.
Leen me je R1 dan eens, wil het zelf uitvinden.Gewoon. Stuur je naar links dan gaat hij naar links. Stuur je naar rechts dan stuurt hij naar rechts
Wat dacht je anders dan
Je kan een plaatje krijgenLeen me je R1 dan eens, wil het zelf uitvinden.
Volgens mij ga je naar links als je het stuur naar rechts doet hoor!Gewoon. Stuur je naar links dan gaat hij naar links. Stuur je naar rechts dan stuurt hij naar rechts
Wat dacht je anders dan
Ligt eraan hoe je het bekijktVolgens mij ga je naar links als je het stuur naar rechts doet hoor!
Ligt eraan hoe je het bekijkt
Waarom geen GSX-R1000?
Pffffff.... Dat zat me ff dwars
Gewoon. Stuur je naar links dan gaat hij naar links. Stuur je naar rechts dan stuurt hij naar rechts
Wat dacht je anders dan
Ehh, van wat ik lees over de R1 zal die fiets mijn limiet eerder vinden dan ik de zijne !
Op vrijdag 24 mei 2002 16:42 schreef Dennis Sol het volgende:Ik heb z'n limiet gevonden in de vorm van de uitlaat aan de grond...
Ik heb z'n limiet gevonden in de vorm van de uitlaat aan de grond...
In eerste instantie gewoon op de weg en in 2e instantie op Zandvoort.
Binnenkort op motormaniacs.nl trouwens een multitest te lezen van R1 '02, Fireblade '02 en GSX-1000 '02. Allen getest op Zandvoort.
En ik kan zeggen...
Kopen! Het 2002 model R1 is een zeer mooie motor, die nog lekker rijdt ook! Sowieso R1 boven R6, alleen voor het koppel al
Ik heb net een van de filmpjes van een R1 op de Nordschleife gedownload.... Die vent trekt zn gas los bij 200 en dan maakt ie nog een wheelie?
Ik denk niet dat een R1 zo verstandig is voor mij.....
Lieverd...als je hem op het achterwiel trekt accelereer je juist MINDER hard... acceleratie is maximaal met beide wielen aan de grond...Met een Ace kan je ook makkelijk wheelieen. Van het weekend nog ff wedstrijdje gedaan. Andere rijder vergiste zich ff in de FJR en moest zijn Ace op het achterwiel trekken om me bij te houden.
Op maandag 03 juni 2002 16:23 schreef Dennis Sol het volgende:[edit: dan niet, Max! ]
Ik hou ook nog van jou hoor
Wat nou, bitch!...pisnicht...
Wat nou, bitch!
Lijkt mij sterk.
Vanaf 110 km/u krijg je hem in iedergeval niet meer op balanspunt.
Met 200 nog het voorwiel de lucht in... zou het i.r.l. moeten zien.
En wat isser mis met gelijk limiet van de motor opzoeken...?Zolang je binnen je eigen limiet blijft isset juist leuk