Ik ben verliefd......

Op donderdag 23 mei 2002 21:44 schreef Revolution het volgende:
...ben heel erg benieuwd hoe dat nou stuurt enzo. :)
Gewoon. Stuur je naar links dan gaat hij naar links. Stuur je naar rechts dan stuurt hij naar rechts :+

Wat dacht je anders dan :?
 
Waarom geen GSX-R1000?

Pffffff.... Dat zat me ff dwars :P

Ik zou ook zeker voor de GSX-R 1000 gaan, maar hij vindt het uiterlijk van de R1 zo mooi. En zo lang je toch niet op het limiet wildt rijden, kun je net zo goed de R1 kopen.
 
Ehh, van wat ik lees over de R1 zal die fiets mijn limiet eerder vinden dan ik de zijne ! :}


Ik heb z'n limiet gevonden in de vorm van de uitlaat aan de grond...
In eerste instantie gewoon op de weg en in 2e instantie op Zandvoort.

Binnenkort op motormaniacs.nl trouwens een multitest te lezen van R1 '02, Fireblade '02 en GSX-1000 '02. Allen getest op Zandvoort.
En ik kan zeggen... :9
 
Laatst bewerkt:
Op vrijdag 24 mei 2002 16:42 schreef Dennis Sol het volgende:Ik heb z'n limiet gevonden in de vorm van de uitlaat aan de grond...

Oeps ! :)

Als ik er een koop zal het waarschijnlijk niet het 2002 model worden....iets te veel centjes... ;(
 
sja en waar koos dennis voor?
ik geloof unaniem door de drie mannen:

de honda fireblade 2002... :}


Ik heb z'n limiet gevonden in de vorm van de uitlaat aan de grond...
In eerste instantie gewoon op de weg en in 2e instantie op Zandvoort.

Binnenkort op motormaniacs.nl trouwens een multitest te lezen van R1 '02, Fireblade '02 en GSX-1000 '02. Allen getest op Zandvoort.
En ik kan zeggen... :9
 
GSXR is best wel een fraaie motor, maar de R1 2002 in blauw maakt nog veel meer bij me los... echt een strakke lijn heeft dat ding :9~

Maar ja... je moet toch kiezen als je geen twee motoren kan veroorloven :(
 
Ik heb net een van de filmpjes van een R1 op de Nordschleife gedownload.... Die vent trekt zn gas los bij 200 en dan maakt ie nog een wheelie? :?

Ik denk niet dat een R1 zo verstandig is voor mij.....
 
Thunderace kopen??? Is misschien wat zwaarder, niet mooier, maar goed genoeg voor "eervolle" vermelding in het dagblad :P
 
Met een Ace kan je ook makkelijk wheelieen. Van het weekend nog ff wedstrijdje gedaan. Andere rijder vergiste zich ff in de FJR en moest zijn Ace op het achterwiel trekken om me bij te houden.
 
Ik heb net een van de filmpjes van een R1 op de Nordschleife gedownload.... Die vent trekt zn gas los bij 200 en dan maakt ie nog een wheelie? :?

Ik denk niet dat een R1 zo verstandig is voor mij.....

Lijkt mij sterk.
Vanaf 110 km/u krijg je hem in iedergeval niet meer op balanspunt.
Met 200 nog het voorwiel de lucht in... zou het i.r.l. moeten zien.

[edit: dan niet, Max! :P ]
 
Laatst bewerkt:
Met een Ace kan je ook makkelijk wheelieen. Van het weekend nog ff wedstrijdje gedaan. Andere rijder vergiste zich ff in de FJR en moest zijn Ace op het achterwiel trekken om me bij te houden.
Lieverd...als je hem op het achterwiel trekt accelereer je juist MINDER hard... :P acceleratie is maximaal met beide wielen aan de grond...
 
En wat isser mis met gelijk limiet van de motor opzoeken...?Zolang je binnen je eigen limiet blijft isset juist leuk *D

Maar hoe weet je wat je limiet is :) ( zeker voor een beginner ).
Daarom koop ik in september eerst een R6 en kan ik altijd later een R1 of iets vergelijkbaars nemen (of niet).
 
Terug
Bovenaan Onderaan