Ik ben verliefd

Ik vond de Dragstar ook een mooie fiets, maar een proefritje heeft me uit de droom geholpen. De ACE van Honda heeft veel meer, en mijn Magna is natuurlijk nog weer helemaal wat anders...
Looks zijn zeker in orde, op de stock pipes na, maar de prestaties laten wat te wensen over.
 
uuhh ik hou nie echt van die motor.. zou er noooooit verliefd op kunne worde. Maarjaah da ben ik ookal en wel op ROELTJEEEEEHH en op een ducati monster natuurlijk
 
Tja, een boekhoudster met het bekende Easy-Rider syndroom.
Maar dromen zijn er om uit te komen. dat rijmt

Wordt nog wel eens heel anders als met die motor verder dan de plaatstelijk visboer wordt gereden.....
Maar misschien wil Blue ook wel niet verder dan de plaatselijke visboer en dan is tie heeeeeel goed ;)
 
Tja, een boekhoudster met het bekende Easy-Rider syndroom.
Maar dromen zijn er om uit te komen. dat rijmt

Wordt nog wel eens heel anders als met die motor verder dan de plaatstelijk visboer wordt gereden.....
Maar misschien wil Blue ook wel niet verder dan de plaatselijke visboer en dan is tie heeeeeel goed ;)

Nee ik ga er niet mee naar verweggistan rijden, woon werk verkeer en tuurlijk wel een beetje toeren ermee

Elly
 
Ik ben ook verliefd *D

Kawasaki%20Z750.jpg
 
das balen voor je , moet je nog op een brommert rijbewijs wachten eerst ken je nog steeds geen motor rijden. Ja 3 jaren is wel lang hoor zal wel al beginnen met sparen.
 
http://www.yamaha-motor.nl/products/motorcycles/custom/xvs650a.jsp#



Na een bezoek aan de Motor Rai, ben ik verliefd geworden.

Ik heb op em gezeten en voelde super aan......

Een stoere. een mooie, een zachte, maar vooral een mooie

Hij heet:

XVS650A.Yamaha Black



Tuurlijk, nu koop ik em nog niet, maar zodra mijn A'tje in mijn zak zit ga ik zoeken naar deze stoere motor.

Mijn keuze is gemaakt........................

Elly


Voor als je aan een nieuwe liefde toe bent.... zie hier....

full


;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan