Ik ben....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voordat je allemaal gekke vragen krijgt, nieuwe vrouwen op het M-F posten altijd een foto van zich zelf :9

full
 
Welkom op MF!

wat? stelltje eikels dat jullie zijn! (niet jij hoor Lichelle) Waarom hebben jullie dit lieve meisje nog niet uitgelegd dat elke vrouw die zich op MF aanmeld een foto van haarzelf moet posten? schaam jullie! Lichelle, mijn excuses voor dit tuig hier boven, heb je misschien een leuke foto van jezelf die je zou willen plaatsen? O-)

;)

alvast een mooie tekening voor jou van mij :+

full
 
Welkom op MF!

wat? stelltje eikels dat jullie zijn! (niet jij hoor Lichelle) Waarom hebben jullie dit lieve meisje nog niet uitgelegd dat elke vrouw die zich op MF aanmeld een foto van haarzelf moet posten? schaam jullie! Lichelle, mijn excuses voor dit tuig hier boven, heb je misschien een leuke foto van jezelf die je zou willen plaatsen? O-)

;)

alvast een mooie tekening voor jou van mij :+

(Afbeelding)
lees jij eerst ff ....voordat je meteen op slijmmodus overschakeld......of ben je jou speen kwijt ...dat je meteen begind te janken .... B| ..... oooow je vraag ook om een fotoooke .....sorry ... :) :) :)
dan is het prima

enne lichelle welkom hier ..... :)
 
full



Dit is dus jouw motor:
full


Ik neem aan dat jij hem idd niet zelf hebt platgereden. Is hij inmiddels gerepareerd?
 
lees jij eerst ff ....voordat je meteen op slijmmodus overschakeld......of ben je jou speen kwijt ...dat je meteen begind te janken .... B| ..... oooow je vraag ook om een fotoooke .....sorry ... :) :) :)
dan is het prima

enne lichelle welkom hier ..... :)

B|



:)
 
Welkom op MF hoop dat je een leuke tijd tegemoet gaat.(appeltaart zijn slagroom is iets zuur,vandaar de opmerking)Maarre een foto is altijd wel leuk O-)
 
Hahahaha :D

Ja, ik ben erweer hoor....
Deze cbr heb ik van een handelaar gekocht, deze heeft schuifschade gehad (ikke nie gedaan) dus, kon die mooi overnemen, en opknappen. De motor wordt dus opnieuw klaargemaakt en overgespoten, helemaal zwart met grijs, super stoer denk ik 8-)
Hij is van '99 en heeft 11.000 km gelopen. Wordt vast mooi! :]

Ohja, ik heb wel een foto van mezelf, maar hoe ik die moet plaatsen...weet ik niet eigenlijk...sorry mensen.

Gr. Lichelle
 
Hahahaha :D

Ja, ik ben erweer hoor....
Deze cbr heb ik van een handelaar gekocht, deze heeft schuifschade gehad (ikke nie gedaan) dus, kon die mooi overnemen, en opknappen. De motor wordt dus opnieuw klaargemaakt en overgespoten, helemaal zwart met grijs, super stoer denk ik 8-)
Hij is van '99 en heeft 11.000 km gelopen. Wordt vast mooi! :]

Ohja, ik heb wel een foto van mezelf, maar hoe ik die moet plaatsen...weet ik niet eigenlijk...sorry mensen.

Gr. Lichelle

Als je hem ff naar de email in mijn profiel stuurt plaats ik hem wel even O-) ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan