Ik doe ook een toertocht.........

The Saint

MF veteraan
21 mei 2001
5.716
1
Dorp

Omdat er nu een speciaal onderwerp voor geopend is zal ik ook maar ff een toertocht bekend maken. Hij is welliswaar van de Startpagina-> prikbord :icon_lol: wat jullie zo mooi vinden. Maaru, op 8 juli gaan we ff rond Rotterdam rijden met een man of 30 :-)

[spammode] kijk voor meer info op de site, gewoon op het voorblad [/spammode]
 
Een man of 30, whow, gaaf man 8-) !!!

Ehh, is dit om te shockeren }) , want ik zie net dat dat op een donderdag is.....?

_________________
System error, hit any user to continue

[ Dit Bericht is bewerkt door: BYM op 2001-06-09 23:31 ]
 
Donderdag??? Volgens mij is dat toch echt een zondag hoor! Ik zit er toch hard over te denken om mee te gaan. Heb je plek voor een brakke CB?

Edit: Je link naar de camping info doet het niet.

[ Dit Bericht is bewerkt door: Frits Bolkestein op 2001-06-10 00:55 ]
 
Donderdag??? Volgens mij is dat toch echt een zondag hoor!
[ Dit Bericht is bewerkt door: Frits Bolkestein op 2001-06-10 00:55 ]

Schiet mij maar lek, ik heb verkeerd gekeken, tis nie op donderdag nee *hips*, tis al laat.........
 
Tss, rond rotterdam.. en verwacht je volk? Hehe, ik mag daar niet eens komen ;)
Noujah, vanaf maandag mag'k nergens meer komen.. voorlopige verzekering loopt tot en met vandaag en die makelaar is me nieuwe vergeten op te sturen. :(
Maandag niet met de fiets naar werk dus :( weer file rijden :(
 

Ik verwacht zeker een man of 30 van de 39 inschrijvingen.
Maar wil je mee, dan kan dat best hoor. Kijk op de site voor de info.

:+
 
Heb van een clubgenoot (GSXR-contact) 8-) gehoord dat het een heel weekend is? BBQ op de camping? Klopt dat? Veel succes. *D
 

Klopt we gaan zaterdag een beetje langs de verschillende motorzaken blazen hier. En 's avonds een happie eten bij een leuk tentje met een grote parkeer plaats voor de fiesten :)

Zondag met hopelijk goed weer een stukje toeren. Naar schatting zo'n motor of 40. Dit zal wel zeer afhankelijk zijn van het weer.

 
wanneer gaan de belgen eens een rit organiseren???

of zijn we de enige poohbeer?

wij zijn de enige :)
en telkens ik afspreek voor een toertje door België komt er OF simpelweg niemand opdagen OF ze komen VEEEEEL te laat opdagen en draaien m'n straat in als ik me alweer heb afgedroogt en in gewone kledij zit :(
 
Op 2001-06-21 21:53, schreef jonas:
wanneer gaan de belgen eens een rit organiseren???

of zijn we de enige poohbeer?

wij zijn de enige :)
en telkens ik afspreek voor een toertje door België komt er OF simpelweg niemand opdagen OF ze komen VEEEEEL te laat opdagen en draaien m'n straat in als ik me alweer heb afgedroogt en in gewone kledij zit :(

Van de regen of van het zweet poohbeer? ;)
 

Afgelopen weekend is ze geweest en ondanks de regen waren er wel ff 35 motorfietsen op komen dagen! Kijk, dat is wel super gaaf hoor.

Binnenkort de foto's op mijn site. Eerst ff dik 300 foto's ( digi cam) door worstelen voor een selectie :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan