Ik en mijn kawa zx-7 (filmpje)



Luitjes Laat die jongen gewoon lekker rijden.
Ik durf al me geld er op te zetten dat jullie ook wel eens gevaarlijke dingen hebben gedaan.
En dat filmpje bij de snelweg is ook erg want stel iemand valt waar zal diegene heenglijden?
Precies tussen de paaltjes en dan is het hoofd er af.
Ga maar lekker door met filmen en volgende x goed cameratje op je helm.
Je hoort me niet zeggen dat dit goed is hoor :9
laters
 
Laatst bewerkt:
wat een mongoooooool

ik dacht dat ik een asociale klootzak was op de weg, maar dit slaat alles..
draag jij standaard bruine onderbroeken, zodat de vlekken niet opvallen?

voor je verjaardag krijg je van mij een gummetje, zodat je de "gescheten in broek" sporen kunt uitgummen..
 
ehm doe iedereen is een plezier en lever uw rijbewijs is in?

Oh en over dat "is zien of ge me kunt bijhouden" ik zou u ni eens willen bijhouden kerel, laat staan in een omtrek van 5km komen als gij op de baan zijt...
Iedere bocht die ge daar neemt gaat ge veel te wijd, op een bepaalde moment gaat ge zelf 1 versnelling lager midden in uw bocht...
Ge moet geen motogp winnaar zijn om door te hebben dat ge een prutser zijt hoor |(

Als ge risicos wilt nemen en uzelf tegen een boom wilt plakken steek er crosbanden op en trek em is open in een bos ofzo, maar blijf van de fucking openbare baan af B|

Als ge dan toch denkt da ge super rap zijt en alles beter weet wil ik anders best wel ff tijden vergelijken op een circuit (ik zet men tijd wel als gij mooi op een stoel zit en niemand omver kan rijden)

nuja... ik hoop da ge opteert voor optie 1 (uw rijbewijs indienen)

MVG,
S.
 
waarom heb ik dit fimpje niet eerder gezien |( |( |( |(
Snak al tijden naar een nieuwe debiel hier op het forum, en dit is hem dan toch duidelijk.
Over het filmpje hoef ik niet veel meer te zeggen want dat is wel gedaan.

Vraagje aan ts...
Wanneer komt het nieuwe filmpje???
 
Het gaat niet eens om gekke dingen doen, maar deze motorrijder mist gewoon fundamentele techniek; voertuigbeheersing, ritplanning, bochtentechniek, plaats op de weg, anticiperen ...

Even los van de inhaalacties (iedereen haalt weleens impulsief in), de motorrijder in dit filmpje heeft gewoon geen flauw idee van de juiste plaats op de weg. Vlak langs een auto terwijl er rechts van hem een hele strook vrij is, bochten veel teveel naar binnen, geen goede lijn, niet vloeiend, inhalen zonder de ruimte te benutten (je hebt een hele rijstrook om te zorgen dat je zichtbaar bent!!) en dan is de motorbediening zo te horen ook nog eens niet optimaal.

Ik zou een tijd gewoon heel bewust oefenen, want dit kan en moet echt veel beter!

Al is het alleen maar meer inzicht kweken, zodat de motorrijder in kwestie tenminste weet wat hij (of zij?) aan het doen is!

Dat is niet bedoeld als afkraken, maar als je echt wilt leren rijden moet in ieder geval de basis in orde zijn!
 
deze vent wordtnu in belgie en nederland helemaal uitgekotst :r :r :r
en maar goed ook want het is een schande voor alle andere motorrijders.

ik neem aan dat hij er iets van leert en wat verantwoordelijker van wordt
 
deze vent wordtnu in belgie en nederland helemaal uitgekotst :r :r :r
en maar goed ook want het is een schande voor alle andere motorrijders.

ik neem aan dat hij er iets van leert en wat verantwoordelijker van wordt

Het gaat niet om uitgekotst worden!!

Het gaat om zijn veiligheid, en om die van andere weggebruikers ... de basis ontbreekt gewoon en daar moet hij iets aan doen ... dan kan hij het verder uitbouwen en écht leren rijden!

Edit: niks tegen hard rijden en risico's nemen, maar dan moet je wel weten wat je aan het doen bent ... voor jezelf en voor anderen.
 
Het gaat niet om uitgekotst worden!!

Het gaat om zijn veiligheid, en om die van andere weggebruikers ... de basis ontbreekt gewoon en daar moet hij iets aan doen ... dan kan hij het verder uitbouwen en écht leren rijden!

Edit: niks tegen hard rijden en risico's nemen, maar dan moet je wel weten wat je aan het doen bent ... voor jezelf en voor anderen.

Sorry hoor, maar zijn veiligheid intresseert me echt geen zak.
Zoals hij rijd moet hij zichzelf zo snel mogelijk om een boom heen vouwen want dan ben je er van af.
Of denk je dat hij wat om de veiligheid van anderen geeft???
Wat denk je dat er gebeurd als er een opel kadet ineens van rechts komt en hij rijd hem er met 150 in???
Dan maken de inzittenden toch geen schijn van kans, zo'n auto rij je dwars door midden hoor!!!
 
Wat denk je dat er gebeurd als er een opel kadet ineens van rechts komt en hij rijd hem er met 150 in???
Dan maken de inzittenden toch geen schijn van kans, zo'n auto rij je dwars door midden hoor!!!

Hmm, ik wou net mijn post aanpassen, nadat ik dat filmpje nogeens gezien had ...

Let op straten van rechts!!!

Edit: serieus advies, en niet slecht bedoeld ... neem eens een paar extra rijlessen, zodat iemand je kan helpen om de fouten uit je rijden te halen ... als je de basis beheerst kun je van daaruit verder.
 
het enige dat echt structureeel fout zit zit in zijn hoofd, los je niet op met lessen.
deze jongen kan wel rijden dat zie je hij gaat vooruit, maar dat kan hij alleen op een verlaten circuit doen
dit slaat gewoon nergens op
 
het enige dat echt structureeel fout zit zit in zijn hoofd, los je niet op met lessen.
deze jongen kan wel rijden dat zie je hij gaat vooruit, maar dat kan hij alleen op een verlaten circuit doen
dit slaat gewoon nergens op
Dit heeft inderdaad niks meer met lessen te maken, hij had bij het maken van dit filmpje net zijn rijbewijs 2.5 jaar.
Deze persoon heeft gewoon een steekje los en moet(mijn mening) gewoon zijn rijbewijs inleveren.
Of denk je dat bij een bijvoorbeeld herkeuring hij ook zo gaat rijden!!!
Dan rijdt hij zoals hij geleerd heeft, en zodra hij weer mag zal hij weer gaan racen op deze manier.
Wat ik dan wel weer humor vind is dat hij ook een topic geopend heeft waarbij hij aangeeft talent te hebben en hij graag voor grotere merken zou willen racen oid. |( |( |(
 
en ik zeg het nog maar eens, gewoon om je hopenlijk even te irriteren...


JE HEBT GEEN ZX7R, JE HEBT EEN OUDE ZXR750
Nou is een oude zxr750 veel mooier, maar niet met jou rijsteil
 
Dit heeft inderdaad niks meer met lessen te maken, hij had bij het maken van dit filmpje net zijn rijbewijs 2.5 jaar.
Deze persoon heeft gewoon een steekje los en moet(mijn mening) gewoon zijn rijbewijs inleveren.
Of denk je dat bij een bijvoorbeeld herkeuring hij ook zo gaat rijden!!!
Dan rijdt hij zoals hij geleerd heeft, en zodra hij weer mag zal hij weer gaan racen op deze manier.

Dit is toch geen racen? :?

Dit is gewoon onbenullig ... een soort scooterrijden (excuses aan de scooterrijders die wel kunnen rijden :) ) op de motor ...

Worst driving... EVER! |( -O- :N B| :r

Wist niet dat er een trofee was :+
 
Dit is toch geen racen? :?

Dit is gewoon onbenullig ... een soort scooterrijden (excuses aan de scooterrijders die wel kunnen rijden :) ) op de motor ...Wist niet dat er een trofee was :+
Nee dit is niet het racen wat je gewend ben van een circuit, maar hij probeert van de ene kant naar de andere kant van het dorp te racen :X :X :X

Maar het is inderdaad niet het racen wat je graag ziet van bijvoorbeeld rossi *O* *O*
 
Waardeloos filmpje... Beetje lomp mensen inhalen in een dorp.. Heel stoer! Bochtentechniek van een 2 jarige op een driewieler. Leer eens echt rijden en stop eens andere mensen onnodig in gevaar te brengen. B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan