Ik en mijn kawa zx-7 (filmpje)

grote lul wat je bent toch niet in dorpen zo rijden ,ik rij in woonwijken en dorpen enz altijd rustig.ga met mij eens mee naar de eifel in duitsland daar kun je vlammen en bochten leren nemen want die van u lijken van een onervaren piloot.

als je zo rijd moet je constant alles op voorrand berekenen terwijl je rijd ,dan werk je met je computertje in je hoofd en dan pas met de rechter hand.

maar van dat meekomen in de eifel liever niet ,tenzij er hier vrijwillige mannen willen meekomen voor met de lijkenwagen erachter te rijden ,want dan zal hij het niet lang meer uithouden .

ZO'N LUL MOET HIER DIRECT VAN HET FORUM VERDWIJNEN !!!



:P
 
full
 
Ik vind het een leuk filmpje.
Ik moet denken aan iemand die net van zijn scooter afkomt. Daar zijn ook veel van die jongetjes bij die van gekkigheid niet weten hoe het nog gevaarlijker kan en een bijzonder duidelijke eigenschap van scooter rijders is continu spelen met het gas. :+
 
ik bibber jongeman, _O-

Waarom ik een heb op papier van 25kw,

miss is dit bij jullie anders,onder 21j 25kw.
Aangezien ik 20j ben mag ik niet hoger dan 25kw,

bij mij anders??? ik ben ook belg :X en ja ik mag aan mijn 20 jaar vol vermogen
bovendien mag jij eigenlijk niet met die motor rijden, er staat niks vermeld maar als je de gegevens van dat model bekijkt dan zieje dat ie heel wat meer vermogen heeft dan 25 kw |( |(

en in plaats van je heel tijd te verdedigen zou je misschien gewoon eens je ogen open doen en jezelf ervan bewust maken dat je idioot rijgedrag hebt, maarja daar ben jij natuurlijk bang van, zie dat je jezelf slecht begint te voelen :r
 
aan de hand van dit topic (film + plaatje waar je shit op staat + de reacties) kan je aangegeven worden... :+ O-)
 
whahahahaha sorry dit wordt steeds leuker..
tis ook al weer even geleden dat david iets gezegd heeft. (is hij druk bezig met het wissen van z'n gegevens op inet??) :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan